Brazília lehet az autógyártók paradicsoma Nyomtatás
2009. december 02. szerda, 03:00

12_02_gazd1A Volkswagen 2,3 milliárd euró értékben fejleszt Brazíliában, a következő öt évben hatszorosára növelné helyi gyártási kapacitását.


A Volkswagen (VW) 2,3 milliárd eurót fektet be Brazíliában a következő öt évben, annak érdekében, hogy 2014-re évi 5 millió személyautót értékesíthessen a latin-amerikai piacon - írja a Bloomberg. Brazília az egyik legfontosabb piac a társaság számára, a következő években az itteni kereslet szignifikáns emelkedését várjuk, ehhez igazítjuk gyártási kapacitásainkat - mondta Martin Winterkorn, a VW elnöke. A VW már most a legnagyobb gyártónak számít az országban, a futószalagokat napi 3 ezer autó hagyja el jelenleg. A bővítés Anchieta, Taubate és Sao Carlos városait érinti majd. A társaság jelentése szerint a kiszállított autók mennyisége 70 százalékkal, 585 ezer darabra emelkedett 2005 és 2008 között, a brazíliai gyártás pedig idén meghaladja majd a 800 ezer darabot. Az autógyártók igazi paradicsoma azért lehet Brazília, mivel az ország minden hét lakosa közül csupán egynek van személygépkocsija, Németországban például minden két emberre jut egy.

Forrás:

Napi Gazdaság

www.napi.hu



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, ahol a gyakorlatban próbálhatja ki a vállalatgazdaságtani ismereteit. A magyar gazdaság, a vidékfejlesztés, a leader közösségek, az erőforrás gazdálkodás, az informatika, a marketing és a világgazdaság fő hírei.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.