Uniós keretprogram a fiatalok foglalkoztatásának bővítéséről |
2013. június 19. szerda, 00:00 |
Az európai fiatalok rendkívül magas munkanélküliségi mutatójának csökkentése érdekében közös keretprogramot fogalmaztak meg és mutattak be Brüsszelben az európai szociális partnerek képviselői. A programot munkáltatói oldalról a BusinessEurope nevű, vállalkozói szövetségeket tömörítő ernyőszervezet, továbbá az európai kis- és közepes vállalkozások közös szövetségeként működő UEAPME és a közszolgáltatásokat nyújtó vállalkozások szerveződése, a CEEP, illetve munkavállalói oldalról az Európai Szakszervezeti Szövetség (ETUC) jegyzi. "Olyan időkben, amikor a szociális partnereknek nem könnyű közös nevezőre jutniuk a nagy, általános makrogazdasági kérdésekben, különösen fontos, hogy tudják kezelni a legégetőbb gondokat" - mondta Markus Beyrer, a BusinessEurope vezérigazgatója. Mint hozzátette, a fiatalok körében tapasztalható munkanélküliségi ráta ilyen égető problémának számít. Beyrer szerint a közös keretprogramban sikerült jó arányokat kialakítani a rövid- és a hosszú távú teendők között. A sajtótájékoztatón kiosztott anyag szerint az euróövezetben jelenleg a fiatalok 24,4 százalékának, a 27 EU-ország átlagában pedig 23,5 százaléknak nincs munkája. A statisztikák azokat a 25 évnél nem idősebbeket sorolják ebbe az életkori kategóriába, akik már befejezték tanulmányaikat. Liliane Volozinskis, az UEAPME és Andreas Persson, a CEEP szociális ügyekkel foglalkozó igazgatója a gazdaság és a társadalom szempontjából elviselhetetlenül magasnak minősítette a fiatalok mostani munkanélküliségi rátáját. Bernadette Ségol, az ETUC főtitkára hangsúlyozta, hogy a nem fogadják el a "menthetetlen, elveszett nemzedék" teóriáját. Arra az újságírói kérdésre, hogy milyen munkanélküliségi szintet tekintene elfogadhatónak, azt válaszolta: a szakszervezeti szövetség a teljes körű foglalkoztatottságért küzd, de tudatában van a cél elérését akadályozó nehézségeknek. A közös keretprogram terjedelmes ajánláscsomagot tartalmaz az európai országok szociális partnerségben érintett országos szervezetei, a nemzeti hatóságok és más érdekeltek számára a fiatalok munkanélküliségének csökkentése érdekében. A dokumentum összeállítói négy fő témakörbe csoportosították mondandójukat. Ezek: a tanulás támogatása, az átmenethez való segítségnyújtás, a munkahelyteremtés és a vállalkozás ösztönzése. Egyebek közt hangsúlyozzák a magas szintű szakképzés fontosságát, illetve a munka melletti továbbképzés szerepét. Az átmenetet illetően - az oktatás világából a munka világába - kiemelik az úgynevezett ifjúsági garancia (Ausztriában és Finnországban különösképpen bevált) intézményének jelentőségét. Ez a garancia azoknak nyújthat támaszt foglalkoztatás, gyakornoki képzés, illetve képzési ösztöndíj formájában, akik fiatalon vesztették el állásukat, vagy éppen tanulmányaik befejezése után el sem tudtak helyezkedni. Forrás: MTI
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Negyedével nőtt a brit nagyvállalati vezetők fizetése az idén
- Profession.hu: béremelést tervez jövőre a cégek többsége
- Meló-Diák: a diákmunkások átlagos órabére idén nyáron meghaladta az 1500 forintot
- A versenyszféra munkavállalóinak fele elégedetlen a fizetésével egy kutatás szerint
- Extra juttatásokkal támogatják dolgozóikat a cégek
- Gyorsuló ütemben nőnek a vállalatvezetői fizetések egy kutatás szerint
- Elemzők: a munkaerő-kínálat szűkössége is táplálja a béremelkedést
- Egy felmérés szerint a pályakezdők kétharmada 350 ezer forint feletti fizetésre vágyik
- Tovább nőhet az informatikai szakemberek fizetése egy elemzés szerint
- Rendkívüli, évközi béremelésről döntött az Aldi
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..