Az Ön vállalkozása BBB? |
2010. október 20. szerda, 03:00 |
Amerikai katonai szlengben a „BBB” kifejezés a „bármit, bárhol, bármikor” hozzáállású katonákra vonatkozik, azaz akik nem keresnek kifogásokat, nem problémáznak, hanem kizárólag azt nézik, hogy tudják az adott feladatot, utasítást megoldani, végrehajtani. Nem is lenne rossz, ha minden munkatárs ilyen lenne, nem igaz? Érdemes végignézni, a cégben melyek azok a pontok, ahol elengedhetetlen a BBB-státusz… ÜgyfélszolgálatÉrtelemszerűen az élen a front, a marketing és értékesítés áll, hiszen az ügyfelek itt találkoznak cégünkkel először. Azok a kollégák, akik alapján az első benyomásokat szerzi a cégről egy potenciális új vevő, segítik, megkönnyítik – vagy inkább hátráltatják a vásárlást, az ügyfél problémájának megoldását? Az üzleti partner keresése során jó benyomásokat keltenek az ügyfelekben, vagy – bár a termék, a szolgáltatás szimpatikus – a tálalás inkább riasztó a cégek számára? Megdöbbentő eredményekAmi talán még ennél is fontosabb – és kényes téma – az a cég termékét, szolgáltatását előállító szakemberek ügyfelekhez való viszonya, hozzáállása. Egy szakember nem minden esetben szentel figyelmet annak, hogy – adott esetben teljesen jogos – szakmai véleményét teketóriázás nélkül vágja a tárgyaló fél szemébe. Ez azonban az értékesítést, és / vagy az ügyfelek megtartását nem mindig segíti, hiszen ha emberileg nem jó az együttműködés, lehet bármilyen zseniális a cég, nem maradnak majd meg az ügyfelek.
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|