Diákok alkalmazása a munkaadó szemével |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A szakmai gyakorlatrólJogi és adózási keretekMilyen jogi megoldásokkal valósítható meg az iskola és foglalkoztató, illetve a diák és foglalkoztató együttműködése? Hogyan támogatja a jogalkotó a szakmai gyakorlatot, vagyis melyek a realizálható adó- és járulékkedvezmények? Milyen más előnye lehet egy jól megszervezett szakmai gyakorlatnak? Cikkünkben ezeket foglaljuk össze. A tanulás mellett egyre több diák vállal munkát és kezd el beilleszkedni még tanulmányai befejezése előtt a munka világába. Ezek a fiatalok már az iskolapadból kikerülve rendelkeznek alapvető munkahelyi tapasztalatokkal, a gyakorlati idejük alatt megtanulhatták hogyan kell egy intézménybe beilleszkedni, miként működik egy szervezet és nekik mint munkavállalóknak hol van a helyük egy adott cégen belül. A szakmai gyakorlat amennyiben jól megszervezett és a résztvevők igényeihez igazított, hasznos diáknak, iskolának és foglalkoztatónak egyaránt. Harmadik esetben az oktatási intézmény és a foglalkoztató között jön létre a szakmai gyakorlatra vonatkozó megállapodás, melyben a szakmai gyakorlatot adó intézmény vállalja, hogy adott időszakban gyakorlati helyet biztosít a diák vagy diákok számára. A megállapodásban rögzíteni kell a gyakorlaton résztvevő hallgató(k) személyét és a díjazás mértékét is. Ezt a megoldási módot az iskola és a foglalkoztató hosszú távú együttműködésekor célszerű alkalmazni, nem pedig egyedi esetekben. Ilyen lehet például a vendéglátó-ipari iskola és étterem vagy egy kereskedelmi iskola és áruház kapcsolata, amikor a két intézmény között kooperáció jön létre. A foglalkoztató célja a szakképzett munkaerő minél egyszerűbb beszerzése és saját igényeihez való igazítása, míg az iskola a piaci igényeknek megfelelő és színvonalas oktatást tud nyújtani, mert lehetősége van a munkaerő-piaci szükségletek megismerésére. Kérdése van a cikkhez? Írja meg az
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
e-mailcímre! Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- KSH: októberben 3,6 százalékos volt a munkanélküliség
- A Műegyetemi Állásbörzén a villamosmérnökökre van a legnagyobb kereslet
- Trenkwalder: 11 százalékkal nőtt a fizikai dolgozók átlagos órabére a harmadik negyedévben
- Az OECD-ben emelkedett a munkanélküliség augusztusban
- Profession.hu: javult a megváltozott munkaképességűek foglalkoztatottsága az elmúlt években
- KSH: a potenciális munkaerő-tartalék 137 ezerrel csökkent az első negyedévben
- Megint négylábú munkatársakat keres a NAV
- A spanyolok egyszerűsítenék a külföldi munkavállalók alkalmazását
- Elemzők: stabilan a válság előtti szinten áll a foglalkoztatás
- Az egyszerűsített foglalkoztatás online is bejelenthető
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..