English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Feladatok végzése és elvégeztetése Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Hogyan hozzam ki a legjobb teljesítményt az emberekből?

ImageAvagy lehet-e menedzselni fa testápoló nélkül?

Jellemző vezetői probléma rávenni a beosztottakat feladataik elvégzésére. Személyesen ismerek olyan vezetőt, aki szerint a halántékhoz szorított fegyver a legüdvözítőbb megoldás. Hallottam olyan vezetőről is, aki derest használt (nem viccelek). De mit tehetsz, ha nem vagy híve ezeknek a módszereknek, és civilizáltan szeretnél dolgozni? Hogyan lehet elérni, hogy a csapat összehangoltan, noszogatás nélkül tegye a dolgát? Mit tegyél, hogy ne kelljen kényszeríteni, fenyegetőzni vagy rimánkodni?


Az biztos, hogy valamilyen rendszerre lesz szükséged. Ki kell alakíts egy szisztémát, ami eléri, hogy a munkavégzés automatán korbács, szívlapát vagy egyéb fa testápoló (baseball ütő) nélkül is működjön.Nézzünk néhány alapelvet. Az emberek egyediek, nincs két egyforma ember.

Hogyan lesz belőlük együttműködő, termelékeny munkatársi közösség? Ehhez kell egy vezető, aki megmondja, hogy mi van. Kicsit tudományosabban úgy fogalmaznám, hogy a vezető célokat tűz ki, és általános, mindannyiukra vonatkozó játékszabályokat határoz meg. Nem elég, ha az ő fejében tiszta a kép, a vállalat céljait és irányelveit minden munkatársnak ismernie és követnie kell. A közös célok, illetve a célok elérése érdekében meghozott józan elvárások teszik a csapatot csapattá. Szinte minden belső céges probléma abból ered, hogy nincs játékszabály, túl sok a szabály, zűrzavaros a szabály, nem ismerik a szabályt, nem tartják be a szabályt, stb.

ImageHa azt akarod, hogy az embereid feleselés, pofavágás nélkül egyszerűen csak végezzék a munkájukat, akkor először is ehhez az kell, hogy pontosan tisztában legyenek a játékszabályokkal. Tudják, hogy mikor miben dönthetnek, miben nem dönthetnek, mi az ő dolguk, mi nem az ő dolguk. Ha nem az ő dolguk, tudniuk kell, kinek a dolga. Tudják, ki adhat nekik utasítást, ki nem adhat nekik utasítást. Tudják, kihez fordulhatnak, ha problémájuk van, tudják, hogy értékes-e a munkájuk vagy sem, tisztában vannak vele, hogy megbecsülik-e őket vagy sem, és miért. Tudják, feljebb léphetnek-e és hova, és milyen feltételeknek kell ehhez teljesülniük, stb.

Érdekes tény, hogy a látszólagos „korlátok” (szabályok) szabadságot adnak az embereknek. Pont a korlátok és szabályok nélküliség az, ami leginkább zavarja őket. A korlátok biztonságot adnak (feltéve, ha igazságosak és ésszerűek).

Az irányelveknek írásosnak kell lenniük
Miért kell leírni az irányelveket? Az írás az emberi kultúra kialakulásában létfontosságú szerepet játszott. Arra használjuk, hogy gondolatokat terjesszünk vele. Az írás evolúciós tényező, írásos kommunikáció nélkül, pusztán szóbeli kommunikációval az ember sosem emelkedett volna fel erre a civilizációs szintre. Az írás az az eszköz, amivel a gondolatainkat, elképzeléseinket anyagi formába önthetjük.

ImageHa unod ismételni magad, unod a sok fejmosást, és úgy döntesz, hogy nem magyarázol többet, akkor javaslom, hogy adj ki írásban egy ügyvezetői utasítást vagy irányelvet az adott problémáról, olvastasd el, írasd alá a munkatársakkal, és követeld meg, hogy betartsák. A szóbeli dolgokat valahogy nem veszik komolyan az emberek, sokkal kevésbé megfogható számukra. Minden, ami fontos, írásban történik, minden tudást írásban terjesztenek, vagyis írásos irányelvek nélkül menedzselni egy bizonyos nagyság után lehetetlen. El kell érned, hogy a játékszabályok írásban legyenek lefektetve, és az abban foglaltak a munkatársak számára cégen belül a TÖRVÉNYT jelentsék.

Sétahajó vagy hadihajó
A te munkatársaid sétahajón ülnek vagy hadihajón? A sétahajózás valószínűleg sokkal kellemesebb élmény, de kétséges, hogy ma Mo-on sok cég megengedheti magának. A legjobb csapatszellem mindig hajtós időszakban, kihívások közepette alakul ki, nem pedig tunyaság idején.

A szabályok és azok következetes betartatása nagyban megnöveli a munkatársak szükségességi szintjét. A szükségesség egy érzés, hogy valamit muszáj megtegyünk. Nem számít, mennyire kellemetlen. Nem számít, mennyire nincs kedvünk hozzá. Például, vegyünk egy dohányos embert, aki bár szeretne leszokni a dohányzásról, sosem tudja igazán rávenni magát. Annyira nem muszáj neki. Azonban, ha komoly betegséget állapítanak meg nála, és ő lelki összeomlás helyett eldönti, hogy bármi áron, de legyőzi a betegséget, akkor egyik percről a másikra képes letenni a cigarettát. Láttam már ilyet. Az illetőnek az élete fontosabb volt, mint a szenvedélye.

Népszerű háborús filmek alaptémája bemutatni, hogy a főhős a túlélés érdekében milyen lelki fejlődésen megy keresztül. Nézőként nem a háború kegyetlensége miatt élvezzük a filmet, hanem hősünk heroikus küzdelmén izgulunk. Veszély helyzetben – ahol magas a szükségességi szint –, az emberek hihetetlen teljesítményekre képesek, olyanokra, amelyeket békeidőben maguk sem gondoltak magukról. A legjobb tulajdonságok a legzordabb körülmények között jönnek elő az emberből. Persze szó sincs a háború dicsőítéséről, csupán azt akarom mondani, hogy képtelenség célok és kihívás nélküli munkakörnyezetben teljesítményt várni az emberektől. Mindannyian hajlamosak vagyunk lazítani, ha megtehetjük. A szabályok megléte, és az azokhoz való következetes ragaszkodás emelni fogja az emberek szükségességét. Alakíts ki olyan munkahelyi környezetet, ahol kénytelenek összekapni magukat, még mielőtt igazi vészhelyzet lenne.

ImageIrányelvek használatával menedzselj!
Az átlag dolgozó szociális, szereti, ha jól bánnak vele. Vidámabb légkörben könnyebben megy a munka, jobb a teljesítmény. A vezető nem megközelíthetetlen, ismeri a munkatársait, tisztában van erényeikkel és hibáikkal, bármikor fordulhatnak hozzá, és nem alázza meg őket emberségükben.

De hogyan lehet egy vezető barátságos, amikor követelnie kell? Nos, a keménységet írásban lefektetett szabályok jelentik. A vezetőnek nem kell keménykednie, egyszerűen csak következetes és szigorú a mindenkire (reá is) vonatkozó szabályok betartásában.
Ne utasítgatgatással, fenyegetőzéssel érj el teljesítést! Ha írásos irányelvek használatával menedzselsz, erőt tudsz kifejteni anélkül, hogy az embereket megaláznád. Ha eléred, hogy az emberek ismerjék és betartsák az irányelveket, nem lesz szükséged napi szintű utasítgatásra.

Külön téma lenne kifejteni, hogy miről érdemes irányelvet írni, miről nem, mitől működik egy szabály, mitől nem, illetve, hogy miért utáljuk a szabályokat, és egyáltalán hogyan lehet ezt működtetni a gyakorlatban. Erre talán egy másik alkalommal kitérek.

Gera Lászó

Professzionális Konzultánsok Szövetsége

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

HR-tanácsadás

HR ügyekben kérdezzen szakértőnktől!

HR-tanácsadás

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Rinoceros Grafikai Stúdió Kf... Rinoceros Grafikai Stúdió Kft.
Antal Bernadett

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
I.G.M.-H. Kft.
Éber Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Artemis Kereskedelmi És Szolg... Artemis Kereskedelmi És Szolgáltato Kft
Domjan Józsefné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
LifeStyle Kft
Nagy Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.