Ha kevés a bevétel: A Kiút |
2010. június 16. szerda, 04:26 |
Találkoztam ma egy nagyon kedves ügyfelünkkel, és beszélgettünk kicsit a cégéről. Nem volt vidám sajnos, mivel még nem teljesen álltak talpra a válságot követően, de optimistán tekintett előre: már látta az út végét egy igazán életképes javaslat alapján. A megszokott válasz, ha csökken a haszonElőfordul minden cég életében (vagy majdnem minden cég életében), hogy belassulnak a rendelések, nem úgy mennek a dolgok, ahogy szeretné a vezetés, elmarad a bevétel, a profitról nem is beszélve. Mit tesz ilyenkor az átlag vállalkozás? Visszaveszi a marketing kiadásokat, nem költ oktatásra, a reprezentációs és utazási költségekről nem beszélve. Ezek logikus lépések gazdasági szempontból, hiszen először a közvetlen túlélést jelentő dolgokat kell rendezni. Milyen veszélyeket hordoz ez magában? Új megközelítés, ami üzletet hozA partneremnél ugyanez volt a helyzet, egyetlen fontos különbséggel. Ez a különbség azt gondolom, abból származik, hogy amikor jól ment a cégének, a megfelelő helyre (a szürkeállományába) fektette a pénzt, mert képzett gondolkodásra valló döntést hozott a nehéz helyzetben. A visszahúzódás, a teljes marketing stop helyett abba teszi minden energiáját, hogy az eddigieket nagyságrendekkel meghaladó mennyiségű ügyféllel tudjon találkozni! Sokkal többet tárgyal, sokkal több helyre megy el, jelentősen több időt, energiát és pénzt tesz bele, hogy megismerjen új vevő jelölteket, és őt is megismerjék.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- Ösztöndíjprogramot indított a Huawei az Óbudai Egyetemen
- A budapesti kamara munkavédelmi képzést segítő mobil applikációt tesztel
- December 1-jéig bárki jelentkezhet a PROGmasters ingyenes IT-képzésére
- Fiatal gazdálkodóknak hirdet ingyenes vállalkozói programot a NAK
- Több mint 30 milliárd forint értékű pályázat munkahelyi képzésekre
- Agrárkamara: a vállalkozások egyre tudatosabban képzik saját dolgozóikat
- A szakmai fejlődés motiválja az Y-generációs munkavállalókat egy felmérés szerint
- Nyelvtudással építenénk karriert
- A felsőfokú szakképzések erősítésével csökkentené a képzetlen munkaerő arányát az Európai Unió
- Egyre több készséget követel a munkaerőpiac a munkavállalóktól
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..