Soha nem látott népszerűségnek örvend a Magyar Nemzeti Üdülési Alapítvány által kibocsátott és forgalmazott üdülési csekk- értesült az OBJEKTÍV Hírügynökség.
Az idei év első hat hónapjában már 36 milliárd Ft összegű üdülési csekk került a felhasználókhoz, amely az előző év hasonló időszakához képest 5%-os növekedést mutat. Az üdülés, pihenés, kikapcsolódás területén működő hazai szolgáltatók az év eddig eltelt időszakában 11%-kal magasabb arányban fogadtak el üdülési csekket.
A turisztikai főszezonban kétmillió üdülési csekkel rendelkező személy, közel 15 ezer belföldi szolgáltatónál használhatja fel a hazai turizmus sajátos fizetési eszközét. Az üdülési csekk forgalmazás mintegy nyolcezer hazai munkahelyet tart fent és itthon teremt forgalmi adó, nyereségadó és egyéb költségvetési bevételeket.
Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban.
|