Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.
Válogassa ki több mint húszezer partnerünk közül azokat, akikkel szeretné felvenni a kapcsolatot. Tegye meg ezt 3 egyszerű lépésben, és máris nem hideg megkereséssel indít feléjük!
2024. április 25., csütörtök, Márk napja van.
A Virtuális Irodaház tagjainak száma: 21089. A tagok összes árbevétele: 3841440 millió forint A tagok alkalmazottainak száma: 202752.
Duplázza meg cége ismertségét, akár pár hónap alatt, fillérekből…
…És jusson el több ezer potenciális ügyfélhez, cégvezetőhöz hideghívások nélkül!
Ismerje meg üzleti közösségünk működését és előnyeit, és juttassa cégét új magasságokba a Lépéselőny segítségével!
Amennyiben Önnek is nehézséget okoz új ügyfeleket szerezni, valamint elege van a hideghívásokból és a titkárnőkön való fennakadásból, ideje, hogy megismerje a Lépéselőny Üzleti Közösséget. A portál lényege, hogy összefogja a vállalkozókat, akik ezáltal egymást segítve érnek el nagy eredményeket, kötnek üzleteket.
Milyen eredményekre számíthat, ha a Lépéselőnyben keres cégeket, partnereket, marketingeli cégét?
- Alig néhány hónap alatt, gyakorlatilag megduplázta a megrendelőinek a számát…
Egy budapesti cég ügyvezetője, aki ipari tisztítószereket forgalmaz, a portálon építette ki az ügyfélkörének közel a felét.
- 8 millió Ft-os üzlet már másnap…
Egy parképítéssel, zöldterület-kezeléssel foglalkozó cég pár nappal a Lépéselőny adatbázisába való regisztrációja után kiemelkedően nagy szerződést kötött.
- 11 potenciális cégből 2 megrendelő lett…
Business Tagként leválogathat az Ön célcsoportjába illő cégeket, akiket célzott levéllel is megkereshet. Egy fémmegmunkáló vállalkozás például így kapott egy partnerlistát a Lépéselőnyön megtalálható, számára potenciális cégekből. Kezdésnek 22 céget válogattak le az igényeik szerint. Ebből 11 cég potenciális partner, 2 megrendelő lett!
Hogyan köthet gyümölcsöző együttműködést a Lépéselőny Üzleti Közösség által, fáradozás nélkül?
És mindezt hogyan érheti el Ön is?
Ha Ön is tagja a Lépéselőny Üzleti Közösségnek, akkor ez az Ön számára is valóra válhat!
Hogyan tudja bővíteni üzleti kapcsolataimat a Lépéselőny Üzleti Közösség tagjaként? Lépjen tovább és tekintsen be a közösségi részbe!”
Vállaljuk kis és nagyvállalatok gépeinek karbantartását, géptelepítéseket, fém- és acélszerkezet gyártását elsősorban Csongrád megyében.
Hogyan lehet csökkenteni a telefon számlát?Önnek mennyi a telefon számlája?
Ajánlatom: Havi 5.400.- Ft korlátlan beszélgetés
bármelyik szolgáltató felé plusz 5 Gb internet, amibe a
közösségi média használat nincs benn!
De tudok jobbat is! Keressen és elmondom!
jozsefszalai1@gmail.com
Hogyan építsen automata ügyfélszerző rendszert? Ez után soha nemHogyan építsen automata ügyfélszerző rendszert?
Könnyedén!
Nézze meg ajánlatomat, kezdje el, legyen sokkal sikeresebb!
Lépéselőny rendszer tagjainak kedvezmény!
Igénybe venni az alábbi linken lehet: https://f.salesform.hu/t/r/csak-ennyi-kell-kihivas?coupon=KFMBSEXMGX&utm_source=XC15K
Várom Önt! https://csakennyikell.hu/?utm_source=XC15K
Van egy probléma, melyre soha egyetlen munkatárs sem meri figyelmeztetni a másikat: a kellemetlen testszag. Ilyenkor szerencsésebb a hr-eshez fordulni és segítséget kérni tőle. A téma nagy tapintatot igényel, de nem lehetetlen megoldani ezt a konfliktushelyzetet sem.
Nyáron még fokozottabban kell ügyelnünk a higiéniára, nem elég a szokásos védelem. Az izzadság önmagában nemigen feltűnő, ám ha a verejték több órán át a bõrön marad, az apokrin mirigyek váladékában jelen lévõ zsírsavképzõ baktériumok elszaporodnak, és ez kellemetlen testszagot okoz.
Evolúciós okokból viszont a saját szagunkat nem érezzük olyan határozottan, mint az idegen szagokat. Vagyis általában az érintettek nem is tudják, hogy ők bizonyos kellemetlen szagok forrásai.
Semmiképp ne célozgasson, ne hagyjon dezodort a munkatársa íróasztalán, ne írjon névtelen levelet, ha az illetőnek gondot okoz az izzadás, és ezt ön is érzi. Ha a szag olyan intenzív, hogy már zavarja a munkavégzést, mondja el a hr-esnek. Bízza rá „a piszkos munkát”. Miért? Mert némi diplomáciai érzékre is szükség van, ha ezt a témát szeretné szóba hozni valaki.
Mondjuk el az illetőnek, hogy tudjuk: a kellemetlen testszag hátterében állhat betegség, diéta is (cukorbetegek esetében például az acetonos lehellet). De még ha teljesen egészséges is az illető, akkor is nagyon diszkréten és tapintatosan kell eljárni.
Hívjuk fel az illető figyelmét arra, hogy léteznek baktériumellenes hatású szappanok, melyeket különösen a verejtékmirigyekben gazdag testtájak tisztítására ajánlanak a szakemberek.
Megemlíthetjük, hogy ismerünk 48 órás hatású dezodort, melynek használata – akár érzékeny bőrűek számára is ajánlott. Persze nem kétnaponként, hanem reggel és este.
Jó, ha tudjuk, hogy nyáron a szellős ruha is sokat segít kellemetlen testszag ellen: ha nem ivódik bele a ruhába a baktérium, nem bocsát ki szagot és a szövetet sem károsítja.
Készüljünk fel arra, hogy az érintett munkatárs meg fog sértődni, a lehető leghamarabb le akarja zárni a beszélgetést. Ne is tervezzünk öt percnél több időt rá. Ám még mielőtt a probléma megosztja a többieket, közbe kell lépni. Néhány nappal az után, hogy a beszélgetés lezajlott, ne felejtse el ellenőrizni, hogy a probléma megoldódott-e. Forrás: Lépéselőny
Több mint 6000-en pattantak kerékpárra a közlekedési tárca szemléletformáló, kerékpáros kampányának keretében
Lezárult a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által 2008. április 22-én meghirdetett „Bringázz a munkába!” akció. Az immáron második alkalommal életre hívott programra több mint 6000 fő regisztrált, közülük sokan a benevezett több mint 750 csapat egyikének voltak tagjai.
A közlekedési tárca hat héten keresztül várta azon elszánt kerékpárosok jelentkezését, akik vállalték, hogy a kampány ideje alatt legalább 10 alkalommal bicajjal mennek munkába. A beérkezett pályázatok alapján a kampány hat hete alatt 6000-nél is többen pattantak nyeregbe. Ők több mint 430.000 kilométert tettek meg két keréken. Az egyéni indulók mellett 750 kerékpáros csapat is részt vett a programban. Az országos kampány ideje alatt a kerékpárosok közel 170.000 kg széndioxid kibocsátásától kímélték meg a környezetet. Tették mindezt úgy, hogy a kampány honlapján (www.bringazzmunkaba.hu) ötletekkel segítették, tanácsokkal támogatták egymást.
Továbbra is be lehet még nyújtani a pályázatokat a közlekedési minisztérium „Kerékpárosbarát Munkahely 2008” és a „Kerékpárosbarát Település 2008” pályázataira.
A „Kerékpárosbarát Munkahely 2008” pályázatra olyan munkáltatók, kis-, közép- és nagyvállalatok jelentkezését várja a tárca, amelyek a munkahelyi kerékpáros infrastruktúra állapotát, a kerékpározás munkáltató részéről történő ösztönzését, és a kerékpározás munkahelyi kommunikációját fontos feladatuknak tekintik.
A „Kerékpárosbarát Település 2008” pályázatot falu, város, megyejogú város és fővárosi kerületek kategóriában írta ki a minisztérium a célból, hogy az önkormányzatok ne ad hoc módon, hanem rendszerszerűen fejlesszék a kerékpáros infrastruktúrát.
Mindkét pályázatot 2008. június 30-ig lehet benyújtani postai és elektronikus úton is a minisztérium címére. A pályázati felhívások a következő oldalakról tölthetők le: http://www.gkm.gov.hu/index/feladataink/kozlekedes/kerekparozas/paly.
A fenti kérdést már csak akkor szokták feltenni a vezetők, amikor baj van. A napokban bejárta a sajtót a hír, miszerint az amerikai rendszergazdák harmada, rendszeresen olvassa a munkatársak leveleit, vagy él vissza más formában a cégben lévő személyes jellegű információkkal. A kérdés automatikus: itthon mi a helyzet? Vajon hogy lehet korlátokat emelni a rendszergazdánk, és a személyes, vagy üzleti adataink közé, úgy, hogy ha baj van, akkor hozzáférjen?
A tapasztalat mondatja velem, hogy nagyon nehezen, vagy egyenesen lehetetlen. Miért is alakul ki ez a helyzet? Amikor a cég indul, akkor a vezetőnek valamelyik ismerőse, rokona kezdi el az infrastruktúra kiépítését. Majd eljön a váltás ideje, amikor már szolgáltatásra, és szolgáltatási szintekre van szükség, és olyankor a rokon már nem jó, sőt, a vezető is eljut abba az állapotba, hogy inkább fizet érte többet, csak működjön. Egy egyéni vállalkozó, vagy egy kisebb bt. vállalja a tevékenységet valami bagatel összegért, de tapasztalatok szerint az esetek 50%-ban rövid időn belül szerződésbontásra kerül sor, és a vezető felveszi az első rendszergazdát a céghez. És innentől fordul a kocka.
"Az egyéni vállalkozók és kisvállalatok aránylag nyitottak arra, hogy fogyatékkal élőket vagy megváltozott munkaképességű embereket foglalkoztassanak. Sajnos ez nem mondható el sem a közép méretű cégekről, sem a multinacionális vállalatokról" - ismertette felmérésének eredményét Gyülingné Schindler Rózsa, a Székesfehérvári Regionális Képző Központ igazgatója a MindenTanulásban.
Dr. Sóos Adrianna, a Foglalkoztatási és Szociális Hivatal képviseletét ellátó főigazgató-helyettes a műsorban kifejtette, hogy "a legnagyobb hiba, ha a fogyatékkal élőket fogyatékosoknak hisszük, hisz hiányosságaik csak bizonyos szakmáknál számítanak hátránynak."
Gyülingné még hozzátette, hogy a sérült álláskeresők esetében nem arra kell koncentrálni, hogy milyen munkát nem tud elvégezni az illető, hanem arra, hogy olyan szakma felé irányítsák, amihez affinitása, tehetsége van. A két szakember szerint a legfontosabb az előítéletek leküzdése, valamint az, hogy a fizikailag, illetve szellemileg hátrányos helyzetűeket is teljes munkaerőnek tekintsék a vállalatok - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.
Egyre több cég keres Közép-Kelet-Európában munkatársat és ami néhány éve elképzelhetetlen lett volna, átcsábítják a magyar vezetőket a szlovák és romániai cégek a határon túlra - tapasztalta egy fejvadász cég.
A közép- és felsővezetők, valamint specialisták kiválasztására szakosodott P&Bert Management Consulting Group romániai és szlovákiai irodájának megnyitása óta a megszokottól eltérő tendenciákat érzékel a közép-kelet-európai munkaerőpiacon.
A berögződött sémákkal ellentétben, napjainkban a közép-kelet-európai munkaerőpiac, mint önálló entitás kialakulása érzékelhető.
Egyre több cég keres Közép-Kelet-Európában munkatársat és egyre több közép-kelet-európai munkavállaló jelenik meg a munkaerőpiacon.
A magyar munkavállalóknál gyakran hiányzik a magabiztos fellépés, a kulturált megjelenés és a jó modor. Mindemellett hihetetlenül gyenge nálunk az átlagos kommunikációs képesség – derült ki egy frissen nyilvánosságra hozott kutatásból, amelyet egy új, a hazai munkaerőpiac sajátosságainak megfelelő szolgáltatástudományi képzés bevezetése előtt végeztek el.Nem kommunikálnak jól.
A felsőoktatás mára tömegessé vált, és szinte minden területen problémát jelent a gyakorlati tudás hiánya. Óriási gond az is, hogy egyáltalán nem áll rendelkezésre a szolgáltatásokra koncentráló képzés, pedig ennek a szektornak rendívül meghatározó szerepe van a gazdaságban (a fejlett országokban a GDP mintegy 70-80 százalékát termeli meg ez az ágazat) - közölte Molnár Katalin, a Szolgáltatástudományi Központ Alapítvány (SZTMK) munkatársa.
Négy magyar cég a régió legjobb munkahelyei között
A magyar vállalatok többsége nem jár élen a tehetségkutatásban, amit a dolgozók véleménye is tükröz: szerintük a cégek nem tudják megtartani kulcsembereiket - derült ki a Hewitt "Kelet-Közép-Európa Legjobb Munkahelye" felméréséből, amelynek eredményeit tegnap ismertették. A top munkahelyek listájára négy magyar vállalat is felkerült.
Jelentős méretűvé nőtte ki magát a diákmunkák piaca
Évente csaknem kétszázezer tanuló vállal munkát. Egyre több cég ismeri fel, hogy megéri diákokat foglalkoztatni, a fiatalok pedig – ha sikerül jó helyet megcsípniük – akár néhány hét munkával is szép összegekhez juthatnak.
Jelentősen nőtt az utóbbi években a dolgozó diákok száma, az iskolaszövetkezetek szervezésében évente mintegy kétszázezer tanuló vállal munkát.
A diákmunka éves volumenét pedig húszmilliárd forintra becsülik – mondta az mfor.hu.nak Molnár Albert, a Pannon-Work Személyzeti Szolgáltató Zrt. igazgatósági tagja.
Nem csoda, hogy a diákmunka sikeres, hiszen az előnyökkel jár a fiatalok és a cégek számára egyaránt, ráadásul más foglalkoztatási formákhoz - lásd munkaerő-kölcsönzés, megbízási szerződéssel illetve alkalmi munkavállalói könyvvel való munkavégzés – ezzel jár a legjobban mindkét fél.
(A klub a Company Doctors és a TESK Kft.
közös rendezvénye)
Mi kell
egy jó álláshirdetés megfogalmazásához?
Első
ránézésre semmi más, mint pár jó hirdetésminta, amiből kész szövegrészeket,
elemeket, vagy kész modulokat felhasználhatunk – ha megnézzük a mai nyomtatott
sajtót, akkor megállapíthatjuk, hogy a hirdetések zöme – kivétel néhány önálló
gondolkodású fejvadászt – hasonló alapokra épül.
De mi
ezzel a baj?
A baj
alapvetően nem a sablonos megoldással van, hiszen sablont még a kreatív munkák
során is, vagy, hogy mást ne mondjunk, a szobrászok, festőművészek, vagy
zeneszerzők is használnak: a műalkotások is kész elemekből tevődnek össze.
Az álláshirdetés jóval több (kell, hogy legyen), mint
egy sablonos kommunikáció. Hiszen,
ha csak azt tekintjük, hogy egy-egy szakterületen egy adott időpontban több
száz aktuális állás pályázható meg, akkor gyorsan szembe kell néznünk azzal is,
hogy senki sem fogja a mi álláskiírásunkat megpályázni, hacsak nem
kommunikálunk felé valami olyat, amely a figyelmet felkelti, amely az
érzelmekre hat.
Az
álláshirdetés tiszta marketing –
és ha ebből indulunk ki, akkor tudnunk kell, hogy az ember minden döntése előbb
érzelmi, majd a meghozott döntést később racionalizálja. Tehát ahhoz, hogy
döntsön, az érzelmeire kell hatni. A „bajai székhelyű építőipari vállalkozás
megbízható könyvelőt keres versenyképes díjazásért” típusú megfogalmazásra
legfeljebb az unalmas kifejezés illik, de az semmiképp, hogy az érzelmek
nyelvén beszélne.
Az
álláshirdetés helyes megfogalmazásához előbb persze a saját érzelmeinket,
gondolatainkat kell megtalálnunk, azonosítanunk, hogy legalább esélyünk legyen
arra, hogy a keresett gondolkodású jelentkezők ránk találhatnak.
A 2008. augusztusi KKV-klub előadásán
arról esik szó másfél órában, hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni
ahhoz, hogy álláshirdetésünk elérje a célját. A rendezvény tematikája:
Elméleti
háttér (előadó: Tokár Péter, ügyvezető igazgató, TESK)
Az
elvárások meghatározásának lépései: hogyan lesz a munkaköri leírásból
álláshirdetés?
A
kommunikációs csatornák megválasztása – hol hirdessünk úgy, hogy a több
százezer forintos hirdetések árának töredékéért sok jelentkezést érjünk
el?
Minden
hirdetésre vonatkozó alapszabály, amivel a pénzkidobás megelőzhető: mivel
van összefüggésben a jelentkezésszám?
Vállalkozásunk
pozicionálása: amitől egy hirdetés vonzó és egyedi lesz
Esettanulmányok,
gyakorlati példák a hirdetés-megfogalmazáshoz (előadók: Pásztor Kriszta,
és Magyar Enikő, tanácsadók, TESK)
Kérdések és válaszok
Az
előadóterem méretére (30 fő) tekintettel foglalja le a helyét most, hogy
biztosan ott lehessen az augusztusi rendezvényen.
Előadónk:
Tokár Péter
TESK Tanácsadó Kft.
Az előadás ideje:
2008. augusztus 28. csütörtök 10-12 óráig
Helyszín:
1096. Budapest, Thaly
Kálmán u. 39. Földszinti terem.
(Klinikák Metró
megállónál)
A TESK Tanácsadó Kft és a Company
Doctors cégvezetési tanácsadó cég szeretne segítséget nyújtani a havi
egyszeri ingyenes képzéssel a Kis- és Középvállalkozások vezetőinek.
Fontosnak tartjuk, hogy a gazdaság
alapját képző KKV-k magabiztosan tudják építeni cégüket és ezzel előrevinni
magukat, cégüket, családjukat és egyben a gazdaságot is
Mert vezetőként
kellemes, barátságos légkörben sok hasznos információhoz juthatunk, értékes
kapcsolatokat építhetünk és ez mindannyiunk számára előnyös. Az üzleti életben
a legértékesebbek a személyes kapcsolatok. Én személy szerint már nagyon sok
értékes információhoz jutottam, miközben nem elhanyagolható módon még jól is
éreztem magam és új partnerekkel ismerkedhettem meg.
Üdvözlettel:
Dr.
Kocsis Ildikó Ügyvédi Iroda tulajdonosa (Támogatónk)
(A klub a Company Doctors és a TESK Kft. közös rendezvénye)
- Miért van az, hogy egy cégben a munkatársak nem segítséget jelentenek a vezető számára, hanem inkább "fizetett ellenségeket"? - Miért van az, hogy a vezetőnek egyre több feladata lesz, pedig sorban veszi fel a kollégákat? - Úgy érzi, hogy nem kezeli ezzel a problémáját, hanem egyre több lesz belőle?
Megtudhatja, hogy milyen vezetői hibák húzódnak meg a fent említett dolgok mögött és hogyan lehet kezelni őket.
„Egy vezető sohasem állít elő semmit. Egy vezető „csupán” előállíttat dolgokat. Ha egy vezető maga végez el egy feladatot, akkor nem érdemli meg a vezető bérét. Jócskán túl van fizetve.”
Amikor azt látjuk egy cégben, hogy a vezető túl van terhelve, miközben kollégáinak túl sok ideje van az internetet böngészni, vagy beszélgetni, akkor gyakran elkezdjük sajnálni az ügyvezetőt és lustának gondolni a beosztottait.
Pedig sokszor nem ez a helyzet. Találkoztunk már olyan céggel, ahol a kollégák panaszkodtak arra, hogy nem kapnak elég feladatot és megfelelő irányítást, mert a vezetőjük túl elfoglalt ahhoz, hogy szétossza közöttük a munkát. Amikor viszont a vezetővel beszéltünk, akkor az derült ki, hogy úgy gondolja, hogy ő tud mindent a legjobban és a leggyorsabban megcsinálni, a munkatársakkal való „kínlódás” csak idő pocsékolás lenne.
Kérdezhetnénk: De akkor ez a vezető miért nem egyéni vállalkozó? Ő bizony az, csak még nem tud róla!
Sok olyan cégvezető van ma, aki még valamikor tényleg egyéni vállalkozóként kezdte, és hiába van 20-50 vagy akár több száz fős cége, valójában soha nem tanulta meg átadni a feladatokat és számon kérni azokat. Bizony ő még mindig egyedül van.
Ha kíváncsi a részletekre, tartson velünk július 17-én!
Előadónk:
Nagy Géza
Company Doctors Kft.
Az előadás ideje:
2008. július 17. csütörtök 10-12 óráig
Helyszín:
1096. Budapest, Thaly Kálmán u. 39. Földszinti terem.
További információkért hívjon minket: Nagyné Marcsi : 30/361-4061, vagy Nagy Orsolya: 30/439-6783, vagy 06 1 279-0707.
A TESK Tanácsadó Kft és a Company Doctors cégvezetési tanácsadó cég szeretne segítséget nyújtani a havi egyszeri ingyenes képzéssel a Kis- és Középvállalkozások vezetőinek.
Fontosnak tartjuk, hogy a gazdaság alapját képző KKV-k magabiztosan tudják építeni cégüket és ezzel előrevinni magukat, cégüket, családjukat és egyben a gazdaságot is
Mert vezetőként kellemes, barátságos légkörben sok hasznos információhoz juthatunk, értékes kapcsolatokat építhetünk és ez mindannyiunk számára előnyös. Az üzleti életben a legértékesebbek a személyes kapcsolatok. Én személy szerint már nagyon sok értékes információhoz jutottam, miközben nem elhanyagolható módon még jól is éreztem magam és új partnerekkel ismerkedhettem meg.
Üdvözlettel:
Dr. Kocsis Ildikó Ügyvédi Iroda tulajdonosa (Támogatónk)
(A klub a Company Doctors és a TESK Kft.
közös rendezvénye)
Hogyan lesz a cége hatékonyabb? Hol a "bűnös"? Ha csökkennek a termelési mutatók, mi vagy ki lehet igazán mögöttük?
A kivizsgálás folyamán meghatározzuk, hogy mely
területeken csökkennek a termelési mutatók, és ott megtaláljuk ennek okát.
Ezután a megtalált valódi ok kezelésére kidolgozunk egy programot, amit végre
is hajtatunk ügyfelünkkel, folyamatosan megfigyelve a változásokat. Amennyiben
a termelés növekszik, úgy a program változásait megerősítjük.
Azokon a területeken, ahol a termelés növekedett a
múltban, ott megtaláljuk a növekedés valódi okát és egy program segítségével
újraélesztjük az okot és megerősítjük, hogy ismét növelhesse a termelést és a
bevételeket.
A cég ilyen módú megismerése segíti, hogy
ügyfeleinknek valóban testre szabott, az ő vállalkozásukat érintő és azt javító
tanácsokat adhassunk, amelyek a működő területeket nem teszik működésképtelenné,
hanem inkább még erőteljesebbé. A termelést gátló tényezőket viszont
könyörtelenül megtaláljuk és kezeljük, felhasználva ügyfeleink cégükkel
kapcsolatos tudását és adatait is.
Mi kivizsgálással kezdünk!
”A Kivizsgálás során egyszer csak világossá vált, hirtelen
azt éreztem, hogy igen, megvan a BŰNÖS, és tudom, hova nyúljak, mit kezeljek,
mit változtassak meg! Eddig valahogy véletlenszerűen menedzseltem a
problémákat, és azok jöttek is csőstül. Most tudatosan kezelem őket, és tudom,
hogy ez gyorsan eredményt hoz: stabilitást. Hirtelen a munkatársakkal való
viszony és kommunikáció is jóval gördülékenyebbé vált. Most letisztult irányban
és jóval tudatosabban folytatjuk a munkát, és most már látom, hogy mi a
következő lépés. Ennek az ügyfeleink is nagyon-nagyon fognak örülni!”
1096. Budapest, Thaly
Kálmán u. 39. Földszinti terem.
(Klinikák Metró
megállónál)
A TESK Tanácsadó Kft és a Company
Doctors cégvezetési tanácsadó cég szeretne segítséget nyújtani a havi
egyszeri ingyenes képzéssel a Kis- és Középvállalkozások vezetőinek.
Fontosnak tartjuk, hogy a gazdaság
alapját képző KKV-k magabiztosan tudják építeni cégüket és ezzel előrevinni
magukat, cégüket, családjukat és egyben a gazdaságot is
Mert vezetőként
kellemes, barátságos légkörben sok hasznos információhoz juthatunk, értékes
kapcsolatokat építhetünk és ez mindannyiunk számára előnyös. Az üzleti életben
a legértékesebbek a személyes kapcsolatok. Én személy szerint már nagyon sok
értékes információhoz jutottam, miközben nem elhanyagolható módon még jól is
éreztem magam és új partnerekkel ismerkedhettem meg.
Üdvözlettel:
Dr.
Kocsis Ildikó Ügyvédi Iroda tulajdonosa (Támogatónk)
Magyarországon is kialakult egy olyan, 44-45 éves szakemberekből álló menedzseri kör, akik szívesen vállnak interim menedzserekké és választják ezt a nagy szabadságot és életstílust kínáló utat - fogalmazott Tóth Tamás, a Hungarian Interim Management Kft. ügyvezető partnere a Tesk HR Cafe programján.
Bár még messzire tartunk az angolszász menedzserkultúrától, ahol népszerű az interim menedzsment, hazánkban is egyre többen választják ezt a karrierlehetőséget. Aki folyamatos kihívást keres és nem szeretne szakmailag "beszűkülni", ezen a területen bizonyíthat, ám mindez életmódváltással is együtt jár, hiszen munkájára csak meghatározott ideig, bizonyos projektekben van szükség, majd hónapok telnek el a következő megbízásig.
Miért is jó? Sorozatunk arra hivatott, hogy részletesebben
megismertesse Önökkel szolgáltatási csomagjainkat, hogy bemutathassuk, mire
vagyunk képesek, de elsősorban, hogy megmutassuk, mi haszna származik Önnek a
mi munkánkból.
Az úgynevezett „Kiscsomagos szolgáltatások”, melyek a teljes
személyzeti tanácsadás részterületeit fedik le, szinte egyedinek számítanak a
piacon.
Létrehozásukkor a célunk az volt, hogy a szakértő
kiválasztást elérhetővé tegyük a Kis- és Közép Vállalatok számára is, illetve,
hogy megoldást adjunk az Ön kezébe, ha nem kívánja a teljes felvételi
folyamatot kiadni a kezéből, de az egyes részeket mégis olyasvalakire bízná,
aki teljes munkaidejében kiválasztással foglalkozik, így az átlagosnál sokkal
több ideje és lehetősége van a megfelelő munkaerő kiválasztására.
A mostani első részben, a Platinum Pakk, Kibővített
toborzási csomagunkat ismerhetik meg részletesebben, felhasználóbarát
szemszögből.
A szolgáltatási csomag a Teljeskörű személyzeti tanácsadás
mintájára készült, a jelöltek toborzását, kiválasztását, és interjúztatását
tanácsadóink végzik, Önnek már csak a rostán átjutott néhány pályázóval (3 – 5
fő) kell találkoznia, és közülük kiválasztani jövendőbeli kollégáját.
De hogy jutunk el addig a pontig, hogy már csak három – négy
szakmai szempontok alapján megfelelt pályázóval ismertetjük meg?
A folyamat az igényfelméréssel, és a toborzással kezdődik: a
hirdetés és az kutatás eredményeként átlagosan 40 olyan jelölttel
vesszük fel a kapcsolatot, akik szakmai pályázatuk alapján megfelelőek az Önök
pozíciójára. Ezt egy telefonos megkeresés követi, amikor a pályázók váltási,
jelentkezési szándékát ismerjük meg, és akiket érdekel a lehetőség és
megfeleltek ezen a rövid előszűrésen, megbeszéljük az első személyes találkozás
(tanácsadói interjú) időpontját. Az interjúztatás történhet egyénileg, illetve
csoportos kiválasztással (AC), a módszer általában pozíció függvénye. Ezen a
meghallgatáson személyesen megismerjük a pályázókat, képességüket, szakmai
felkészültségüket, motiváltságukat. Bemutatjuk nekik a kínált pozíciót és az
Önök cégét, eladjuk az állást a jelöltnek. Végül felkészítjük Őket a szakmai
interjúra, az Önökkel való találkozásra.
Az egész folyamat, 10 munkanapot vesz igénybe, tehát az
igényik felmérésétől számított 10 munkanapon belül a kiválasztott 3 – 5 fő
szakmai anyagát a kezükben tarthatják.
Ez a fajta szolgáltatási csomag jórészt lefedi a
kiválasztási folyamatot, költségét tekintve azonban jóval az átlagos közvetítői
díjak alatt van.
Így gyakorlatilag egy az átlagosnál alacsonyabb
befektetéssel juthatnak hozzá egy olyan szolgáltatáshoz, melynek segítségével a
megspórolhatják maguknak a felvételi folyamat lebonyolításával járó plusz
munkát és időt, és elkerülhetik a rossz választással járó költségeket (mint a
hirdetések feladása, a betanítás ideje alatt kiesett bevétel, annak a
kollégának, aki a felvételiztetéssel foglalkozik, az elmaradt munkája.).
"Miért is jó?" sorozatunk arra hivatott, hogy részletesebben
megismertesse Önökkel szolgáltatási csomagjainkat, hogy bemutathassuk, mire
vagyunk képesek, de elsősorban, hogy megmutassuk, mi haszna származik Önnek a
mi munkánkból.
Az úgynevezett „Kiscsomagos szolgáltatások”, melyek
a Teljeskörű Személyzeti Tanácsadás egyes részterületeit fedik le, szinte
egyedinek számítanak a piacon.
Megalkotásukkor az volt a célunk, hogy a szakértő
kiválasztást elérhetővé tegyük Önnek, egy Kis- vagy Közép Vállalat Vezetőjének
is, vagy, hogy megoldást adjunk az Ön kezébe, aki nem kívánja a teljes felvételi
folyamatot kiadni a kezéből. Így az egyes részeket olyanra bízza, aki teljes
munkaidejében kiválasztással foglalkozik, így az átlagosnál sokkal több ideje
és lehetősége van a megfelelő munkaerő kiválasztására.
A második részben, a GOLD PAKK, Hirdetési, toborzási csomagunkat ismerhetik meg
részletesebben, felhasználóbarát szemszögből.
A szolgáltatási csomag alapvető célja, hogy minél
több lehetséges jelölttel ismerkedhessen meg. Így Önnek nagyobb lehetősége van
rá, hogy személyiségében az Önök csapatába leginkább beleillő munkatársat
válasszák ki. A szakmai rátermettség nem lehet kérdéses, hiszen a hirdetés
mellett adatbázis-keresést is biztosítunk az Ön számára. Így gyakorlatilag a
pályázók szakmai anyaga alapján (Önéletrajz, Motivációs levél) Tanácsadóink
előre megszűrik a jelentkezőket, és csak a szakmailag megfelelő személyeket
választják ki Önöknek. A szakszerű hirdetésnek köszönhetően pedig, biztosított
a lehetőség, hogy a megfelelő képesítésű munkakeresőket nagy számban érjük el.
A szolgáltatási folyamat tehát a szokásos részletes
igényfelméréssel kezdődik, majd a hirdetés megfogalmazásával és elhelyezésével
a legnagyobb hazai állásportálon, a TESK egyre közismertebb honlapján, a
jobmonitor.hu-n és egyéb kisebb hirdetőfelületeken. A hirdetés időtartama 2
hét, ezután Ön megkapja az összes jelentkező szakmai anyagát. A hirdetés
elhelyezése után Tanácsadónk kutatást végez, és 2 nap után eljuttatja
Önhöz az itt talált munkavállalók anyagát, a munkavállaló telefonos
megkeresését követően. A telefonos megkereséssel biztosítjuk a jelölt
tájékoztatását a pozícióról, és garantáljuk az Ön számára, hogy csakis aktív és
érdeklődő munkavállalóval áll szemben. Az kutatás előnye, hogy a megrendeléstől
számított 48 órán belül Ön már lehetséges kollégájának szakmai anyagát
tarthatja a kezében.
A szolgáltatás nagyszerűen alkalmazható minden
szakterületen ( a nagyon speciális pozíciókat leszámítva ), lehetőséget
biztosít a munkavállalók nagy számban történő elérésére, és szakmai
előszűrésére. Az kutatást követő telefonos megkeresés pedig nagyszerű
alkalom az Önök cégének népszerűsítésére, és egy közvetlenebb kapcsolat
kialakítására.
A szolgáltatási csomagnak köszönhetően az átlagosnál
alacsonyabb befektetéssel juthatnak hozzá nagy számban szakmailag felkészült
munkavállalóhoz és megspórolhatják maguknak a toborzással és kereséssel járó
plusz munkát és időt.
Aki már ismeri rövid sorozatunkat, az tudja, hogy a
hónapban újabb szolgáltatási csomagot ismertetek meg Önökkel, felhasználási
szempontok szerint. A célom azon felül, hogy megismerjék a nevünket, és
valamelyest munkánkat, ismertetőm segítségével magabiztosan tudnak majd
dönteni, ha új ember felvételére kerül sor. Remélhetőleg elérem azt, hogy
általánosságban is érthetőbbé váljon a HR tanácsadói munka, illetve annak egyes
lépései, részletei.
A TESK által kínált „Csomagos” szolgáltatásoknak
alapvetően ez a célja. Vagyis, a teljes személyzeti tanácsadás egyes területeit
fedik le, ezzel kínálva új lehetőségeket arra, hogy mindenki részesülhessen
ebből a szakszerű szolgáltatásból.
Harmadik részben a GOLD DATABASE, toborzási csomagunkat ismerhetik meg részletesen.
A szolgáltatás segítségével bővíthetik toborzási
forrásainkat. Előnye a gyorsaság, és a szakmai szűrés.
A lényeg: ha Önnek sürgős a felvétel, és új
kollégájának meg kell felelnie bizonyos szakmai elvárásoknak, ez az, amire
szüksége van. Amint Ön megkeres minket, és megállapodunk az
együttműködésről, Tanácsadónkkal egyeztet a már jól bevált igényfelmérő
alapján. Mikor mi már tisztában vagyunk az Ön feltételeivel és elvárásaival,
megkezdjük a keresést. Csak keresést. Hirdetés nélkül. Nem kell, hogy saját
hirdetése mellett még nálunk is befizessen egyre. Az Ön elvárásainak megfelelően választjuk ki a
jelölteket adatbázisainkból. Az így fellelhető pályázók száma 200.000 és
300.000 fő közé esik. Mi telefonon megkeressük a szakmailag megfelelő
embereket, így biztosítva, hogy csak aktív munkakeresőkkel lépjen kapcsolatba.
És mindez 48 óra leforgása alatt.
Összegezve: Megállapodásunktól számított 48* órán
belül Ön a kezében tarthatja jelöltjeinek anyagát, akiket adatbázis-kutatás
segítségével érünk el. Gyors, megbízható, hatásos.
Ha kérdése van, szokásos elérhetőségeinken
megtalál, állunk rendelkezésére.
A bemutató sorozat utolsó, befejező részéhez érkeztünk. Az
eddigi szokásoktól eltérően most egyszerre két szolgáltatásunkat is bemutatom
Önnek. A hasonlóság, hogy mindkettő „Hirdetési Csomag”, tehát egy szakszerűen
megfogalmazott, anonim hirdetést jelentetünk meg, egyszerre több felületen is!
A különbség: a megszólítottak köre. Nem lehet ugyanis minden munkavállalóhoz
egyforma csatornákon keresztül eljutni.
A hirdetések receptje: konkrétumok, jól eltalált csatornák,
egy jó szöveggel. Ezeket vegyítve sikerre számíthatunk.
Az egyik, már 2006 óta létező és bevált szolgáltatásunk: a
„Hirdetési Csomag”, vagyis a Silver Pakk. Mely a közép és felsőfokú
végzettségűeket célozza meg. Előnye, hogy jó áron, egyszerre több csatornán
keresztül is hirdethet. Ez fontos, hiszen minél több felületen helyezzük el a
„csalit”, annál többek érdeklődését felkelti. Lényeges a hirdetés szövege!
Mert nem mindegy, melyiket használja…
A,„Tönk Bt.
Könyvelőt keres! Jelentkezni:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
”
B,„Nagymúltú, stabil háttérrel rendelkező
faipari cég, csapatbővítéshez kollégát keres könyvelői munkakörbe. Jelentkezzen
a
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
címen, ha szeretne hasznos
tagja lenni, egy igazán jó csapatnak!”
Sokszor az anonimitás is előnyt jelent: egy KKV nevét nem
minden munkavállalónak kell ismerni, illetve vannak multik, akikről csak a
rossz hírek terjednek a piacon, és ezért nem jelentkeznek a hirdetéseikre.
A csomagban hirdetünk agyarország legnagyobb állásportálján,
a tesk.hu-n, a jobmonitor.hu-n, és pozíciótól függően egyéb kisebb portálokon.
A másik, 2007 ősze óta bevezetett Silver Light Pakk, mely a
szakmunkásokat, fizikai munkásokat célozza. Más csatornákon, de szintén jól
megfogalmazott szöveggel. A munkavállalóhoz a saját nyelvén kell szólni. Ha pl.
speciális szaktudás szükséges, használhatunk bátran szakkifejezéseket, úgyis
csak arra a jelentkezőre van szükség, aki megérti, miről beszélünk.
Tanácsadóink tapasztalatuknak és szaktudásuknak köszönhetően
tudni fogják, milyen kulcsszavakkal kelthető fel a célcsoportunk érdeklődése.
A csomagban Ön hirdethet a tesk.hu-n, expressz.hu-n és a
Szuperinfo laphálózatban.
Használja
ki, a lehetőségeket, melyet a jó hirdetési szöveg és a megjelenési felületek
hatásos kombinációja által nyerhet!
Nem az eminens tanulókat vagy a zseniket, hanem a cég filozófiájához
akarva-akaratlanul igazodó, elhivatott munkavállalókat becsülik meg
leginkább a vállalatok.
"Van, ahol még csak ösztönösen foglalkoznak ilyesmivel, de több cégnél
már komplett tehetségmenedzsment-programot dolgoztak ki. A
tehetséggondozás fontosságával ma már általában tisztában vannak a
hazai szervezetek, de - sajátos magyar átokként - a megvalósításra már
nincs meg mindig az elszántság vagy a pénz" - summázza ez irányú
tapasztalatait Mohácsi Gabriella, a Hay Group Management Tanácsadó Kft.
vezető tanácsadója. A beosztott-toborzástól a felső vezetői utánpótlás
kiválasztásáig ívelő, a leghatékonyabb munkaerő "kitermelésével"
foglalkozó folyamat tudatos levezénylése csak Magyarországon számít
újdonságnak. Amerikában már az 1950-es években, a hosszabb távú,
évtizedes üzleti előrejelzések és tervek bevezetésével párhuzamosan
felvetődött, hogy a szervezetben kulcsszerepet betöltő dolgozók,
elsősorban a vezetők egyéni pályájával is tervszerűen kellene
foglalkozni - állítja a tehetségmenedzsment egyik gurujának számító
amerikai Peter Capelli a Human Resource Executive című szakmagazinban
nemrég megjelent cikkében. A felismerést tett követte, és az elmúlt
évtizedekben tökéletesített, világszerte elterjedt módszertan az
ezredforduló után begyűrűzött Magyarországra is.
A globalizáció két irányban hat. Egyrészt kevés szakértelmet igénylő állások millióit veszítjük el azért, mert az ilyen munkákat olcsóbban el lehet végeztetni Kínában, Indiában vagy Afrikában. Másrészt viszont lényegtelen szemponttá válik a földrajzi hely, a magas szintű szakképzettséget igénylő munkák sem helyhez kötöttek többé. Ezért a gazdasági társaságok globálisan toborozzák majd a dolgozóikat, s a dolgozók hol ebbe, hol abba az országba költöznek majd. Még az sem lesz ritkaság, hogy a dolgozó nem abban az országban él, ahol állásban van. Gyengül az alkalmazottak kötődése a cégükhöz, cégek iránt el nem kötelezett dolgozók keresik majd a mindenkori legjobb lehetőségeket a piacon. Fölerősödik a fordított munkaerő-vándorlás trendje is: az Egyesült Államokból visszatérnek Indiába az onnan kivándorolt munkavállalók, mert jobb munkalehetőségeket találnak otthon. A leginkább sokkoló jelenség azonban a születések számának csökkenése következtében szinte minden országban fellépő munkaerőhiány lesz.
A magyar vezetők nem kifejezetten a kedvességükről híresek. Tisztelet a kivételnek, a legtöbb magyar menedzser módszeresen gyötri a munkatársait. Jó esetben szeszélyes és távolságtartó vagy temperamentumos, rossz esetben egyenesen szívtelen zsarnok. Ugyanakkor a napunk harmadát a munkahelyünkön töltjük – nem mindegy, milyen hangulatban. Határozza meg, az ön főnöke melyik típusba tartozik és bánjon vele érdeme szerint.
A stresszes
Soha nincs semmire ideje, utoljára két éve mosolygott, akkor, amikor bemutatták a felügyelő bizottsági tagoknak. A legtöbbször sápadt és fáradt, kedvenc kiszólása, hogy “hülyékkel vagyok körbevéve”.
A legnagyobb gond ezzel a típussal, hogy nem lehet vele a problémákról beszélni, mert úgy érzi, csak nyaggatják őt. Egyetlen dolog, amit tehetünk, hogy konfliktus esetén mi magunk mindig megőrizzük a hidegvérünket és lehető legkisebb támadási felületet hagyunk.
A törtető
Karrier mindenáron – akár a kollégái testén keresztül is. Az ilyen típusú vezetőknél a leggyakoribb, hogy sógort, komát, jóbarátot próbál csinálni a munkatársaiból, akiket azután gátlástalanul ki is használ a saját érdekei szerint. A barátság pedig csak addig maradhat fenn, amíg nem jelent veszélyt a versenytárs az ő karrierjére. Tartsa magát távol az ilyen emberektől. Legyen mindig korrekt, egyértelmű, és húzzon határozott vonalat munka és magánélet között.
Az ellenőr
Az asztala mindig patyolat tiszta, minden a helyén van, csend, rend, fegyelem és áttekinthetőség uralkodik. A ceruzák párhuzamosan fekszenek a tartóban és mindig mindegyik tökéletesen ki van hegyezve. Az ellenőr legszívesebben mindig mindent saját maga csinálna, mert úgy véli, csak az lehet tökéletes, amit ő tesz le az asztalra. Nehezebb őket kezelni, mint a törtetőket. De nem lehetetlen: hagyja, hogy úgy érezzék, a fontos döntések mindig az ő kezében vannak. Aprólékosan tartsa be a szabályokat, ha ilyen főnöke van, és ragaszkodjon a munkaköri leírásban szereplő feladatokhoz, a szerződésében álló feladatokhoz. Mindig pontosan határozzák meg az elérendő célt – és az oda vezető út részleteire is térjenek ki. Az ellenőr típus életében a kezdők és a kreatívok jelentenek veszélyt, mert ők a potenciális hibaforrás, akik felboríthatják a napi rutint.
A hajcsár
Aki folyamatosan túlórázik és hétvégén is dolgozik, csak hogy szív melengető statisztikai adatokat szállíthasson a hajcsárnak, az egy időre az istálló legjobb lova lehet. De vigyázat: a hajcsár soha nem elégszik meg semmivel, mindig emeli a tétet. Egyre többet és többet követel – míg a mindig teljesíteni akaró munkatárs azt nem veszi észre, hogy három éve nem volt szabadságon, és egyedül él család, barátok, hobbi nélkül. A ma bele kell húznunk és a erre ugye van még ideje mondatokat hallani tőle a legtöbbször.
Ha azt érzi, hogy túl nagy a nyomás önön, kérjen tőle időpontot és mondja el neki, hogy kevesebb fontos feladatot szeretne mostantól, hogy a jelenlegi projektre teljes szívvel koncentrálhasson.
A hozzáértő
Ha szerencséje van, a főnöke kompetens és szociálisan is érzékeny. Ilyen, ha mindig arra törekszik, hogy megoldást találjon a felmerülő problémákra. Gondok a legszuperebb csapatban is vannak, csak egyes vezetők képesek emberként is, nem csupán alkalmazottként is tekinteni a munkatársaikra. Nem csak a team munkája és teljesítőképessége jár a fejében, de alkalomadtán még meg is dicséri a beosztottjait. Örüljön a szerencséjének és élvezze a kreativitásra, szabadságra és átlagon felüli teljesítményre ösztönző hangulatot.
Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?
Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait. Érdekel
Hideghívások, telemarketing
Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás
Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista
Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!
Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége Érdekel
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés
A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!
Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére. Érdekel
SMS kampányok
Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!
Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ? Érdekel
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt
biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.