Hogyan kell bánni a távmunkásokkal? |
2008. május 09. péntek, 06:22 |
Figyelik az otthoni munkátAlapos előkészítő folyamatra van szükség a távmunka bevezetésekor humán erőforrás menedzsment oldalról. Cikkünkben a vezető fontosabb feladatait vesszük számon. Egy megfelelő rendszer és jól működő kommunikáció kialakításával ugyanis elérhetik a cégek, hogy a távmunkások is megbecsült dolgozónak érezzék magukat. Munkakörök kialakítása, munkaköri leírások Döntő feltétel, hogy a távmunkát jól átgondolt szervezeti keretben az arra alkalmas vezetők irányítsák, szervezzék, illetve arra alkalmas és felkészült munkavállalók végezzék. Fontos eleme a távmunkahely kialakításának a "távmunkásítandó" munkakörök vizsgálata és a kapcsolódó feladatok (például a szakmai munkáról vagy annak néhány aspektusáról készített rendszeres havi kimutatás/jelentés a vezetőség részére vagy a szabadságolási terv osztályszintű elkészítése). Tovább a teljes cikkhez →
Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |