Miért is jó - I. |
2008. május 27. kedd, 15:42 |
Miért is jó? Miért is jó? Sorozatunk arra hivatott, hogy részletesebben megismertesse Önökkel szolgáltatási csomagjainkat, hogy bemutathassuk, mire vagyunk képesek, de elsősorban, hogy megmutassuk, mi haszna származik Önnek a mi munkánkból. Létrehozásukkor a célunk az volt, hogy a szakértő kiválasztást elérhetővé tegyük a Kis- és Közép Vállalatok számára is, illetve, hogy megoldást adjunk az Ön kezébe, ha nem kívánja a teljes felvételi folyamatot kiadni a kezéből, de az egyes részeket mégis olyasvalakire bízná, aki teljes munkaidejében kiválasztással foglalkozik, így az átlagosnál sokkal több ideje és lehetősége van a megfelelő munkaerő kiválasztására. A mostani első részben, a Platinum Pakk, Kibővített
toborzási csomagunkat ismerhetik meg részletesebben, felhasználóbarát
szemszögből. A szolgáltatási csomag a Teljeskörű személyzeti tanácsadás mintájára készült, a jelöltek toborzását, kiválasztását, és interjúztatását tanácsadóink végzik, Önnek már csak a rostán átjutott néhány pályázóval (3 – 5 fő) kell találkoznia, és közülük kiválasztani jövendőbeli kollégáját. De hogy jutunk el addig a pontig, hogy már csak három – négy szakmai szempontok alapján megfelelt pályázóval ismertetjük meg? A folyamat az igényfelméréssel, és a toborzással kezdődik: a hirdetés és az kutatás eredményeként átlagosan 40 olyan jelölttel vesszük fel a kapcsolatot, akik szakmai pályázatuk alapján megfelelőek az Önök pozíciójára. Ezt egy telefonos megkeresés követi, amikor a pályázók váltási, jelentkezési szándékát ismerjük meg, és akiket érdekel a lehetőség és megfeleltek ezen a rövid előszűrésen, megbeszéljük az első személyes találkozás (tanácsadói interjú) időpontját. Az interjúztatás történhet egyénileg, illetve csoportos kiválasztással (AC), a módszer általában pozíció függvénye. Ezen a meghallgatáson személyesen megismerjük a pályázókat, képességüket, szakmai felkészültségüket, motiváltságukat. Bemutatjuk nekik a kínált pozíciót és az Önök cégét, eladjuk az állást a jelöltnek. Végül felkészítjük Őket a szakmai interjúra, az Önökkel való találkozásra. Az egész folyamat, 10 munkanapot vesz igénybe, tehát az igényik felmérésétől számított 10 munkanapon belül a kiválasztott 3 – 5 fő szakmai anyagát a kezükben tarthatják. Ez a fajta szolgáltatási csomag jórészt lefedi a
kiválasztási folyamatot, költségét tekintve azonban jóval az átlagos közvetítői
díjak alatt van. Így gyakorlatilag egy az átlagosnál alacsonyabb befektetéssel juthatnak hozzá egy olyan szolgáltatáshoz, melynek segítségével a megspórolhatják maguknak a felvételi folyamat lebonyolításával járó plusz munkát és időt, és elkerülhetik a rossz választással járó költségeket (mint a hirdetések feladása, a betanítás ideje alatt kiesett bevétel, annak a kollégának, aki a felvételiztetéssel foglalkozik, az elmaradt munkája.). ______________________________________________________ TESK Tanácsadó Kft. 1096 Budapest Thaly Kálmán u. 39. Tel: +36 1 279-07-07 Mobil: +36 30 439-6783 Fax: +36 1 466-05-49 e-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Honlap: www.tesk.hu A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban. |