Meghívó - KKV Klub, 2008. augusztus 28. Nyomtatás
2008. június 04. szerda, 08:34

                     

                                                                   

KKV Klub - MEGHÍVÓ

(A klub a Company Doctors és a TESK Kft. közös rendezvénye)

 

 

Mi kell egy jó álláshirdetés megfogalmazásához?



Első ránézésre semmi más, mint pár jó hirdetésminta, amiből kész szövegrészeket, elemeket, vagy kész modulokat felhasználhatunk – ha megnézzük a mai nyomtatott sajtót, akkor megállapíthatjuk, hogy a hirdetések zöme – kivétel néhány önálló gondolkodású fejvadászt – hasonló alapokra épül.

                                 De mi ezzel a baj?

A baj alapvetően nem a sablonos megoldással van, hiszen sablont
még a kreatív munkák során is, vagy, hogy mást ne mondjunk, a
szobrászok, festőművészek, vagy zeneszerzők is használnak: a
műalkotások is kész elemekből tevődnek össze.

Az álláshirdetés jóval több (kell, hogy legyen), mint egy
sablonos kommunikáció.
Hiszen, ha csak azt tekintjük, hogy
egy-egy szakterületen egy adott időpontban több száz aktuális
állás pályázható meg, akkor gyorsan szembe kell néznünk azzal is,
hogy senki sem fogja a mi álláskiírásunkat megpályázni, hacsak
nem kommunikálunk felé valami olyat, amely a figyelmet felkelti,
amely az érzelmekre hat.

Az álláshirdetés tiszta marketing – és ha ebből indulunk ki, akkor
tudnunk kell, hogy az ember minden döntése előbb érzelmi, majd
a meghozott döntést később racionalizálja. Tehát ahhoz, hogy
döntsön, az érzelmeire kell hatni. A „bajai székhelyű építőipari
vállalkozás megbízható könyvelőt keres versenyképes díjazásért”
típusú megfogalmazásra legfeljebb az unalmas kifejezés illik, de az
semmiképp, hogy az érzelmek nyelvén beszélne.

Az álláshirdetés helyes megfogalmazásához előbb persze a saját
érzelmeinket, gondolatainkat kell megtalálnunk, azonosítanunk,
hogy legalább esélyünk legyen arra, hogy a keresett gondolkodású
jelentkezők ránk találhatnak.

A 2008. augusztusi KKV-klub előadásán arról esik szó másfél órában,
hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venni ahhoz, hogy
álláshirdetésünk elérje a célját. A rendezvény tematikája:

  1. Elméleti háttér (előadó: Tokár Péter, ügyvezető igazgató, TESK)
    • Az elvárások meghatározásának lépései: hogyan lesz a munkaköri leírásból álláshirdetés?
    • A kommunikációs csatornák megválasztása – hol hirdessünk úgy, hogy a több százezer forintos hirdetések árának töredékéért sok jelentkezést érjünk el?
    • Minden hirdetésre vonatkozó alapszabály, amivel a pénzkidobás megelőzhető: mivel van összefüggésben a jelentkezésszám?
    • Vállalkozásunk pozicionálása: amitől egy hirdetés vonzó és egyedi lesz
  2. Esettanulmányok, gyakorlati példák a hirdetés-megfogalmazáshoz (előadók: Pásztor Kriszta, és Magyar Enikő, tanácsadók, TESK)
  3. Kérdések és válaszok

 

Az előadóterem méretére (30 fő) tekintettel foglalja le a helyét most, hogy biztosan ott lehessen az augusztusi rendezvényen.

 

Előadónk:

Tokár Péter

TESK Tanácsadó Kft.

 

 

 

Az előadás ideje:

2008. augusztus 28. csütörtök 10-12 óráig

 

Helyszín:

1096. Budapest, Thaly Kálmán u. 39. Földszinti terem.

(Klinikák Metró megállónál)


 

A TESK Tanácsadó Kft és a Company Doctors cégvezetési tanácsadó cég szeretne segítséget nyújtani a havi egyszeri ingyenes képzéssel a Kis- és Középvállalkozások vezetőinek.

Fontosnak tartjuk, hogy a gazdaság alapját képző KKV-k magabiztosan tudják építeni cégüket és ezzel előrevinni magukat, cégüket, családjukat és egyben a gazdaságot is

 

 

www.hatekonycegvezetes.hu

"Túlterheltség csökkentése cégre szabott megoldásokkal kis- és középvállalkozások vezetőinek!"

 

www.tesk.hu

„ A műszaki területek HR specialistája.”

 

 

 

Hogy miért érdemes a KKV Klubon résztvenni?

Mert vezetőként kellemes, barátságos légkörben sok hasznos információhoz juthatunk, értékes kapcsolatokat építhetünk és ez mindannyiunk számára előnyös. Az üzleti életben a legértékesebbek a személyes kapcsolatok. Én személy szerint már nagyon sok értékes információhoz jutottam, miközben nem elhanyagolható módon még jól is éreztem magam és új partnerekkel ismerkedhettem meg.

 

Üdvözlettel:

Dr. Kocsis Ildikó Ügyvédi Iroda tulajdonosa (Támogatónk)

www.kocsis-iroda.hu

 

 

Szeretettel várjuk az érdeklődőket! Jelentkezzen most!





A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.