Egy mosoly = egy ügyfél |
2010. július 09. péntek, 04:19 |
Volt már úgy, hogy odaért tárgyalni egy helyre, és mogorva arccal, mosoly nélkül fogadta Önt a titkárnő? Milyen érzést okozott Önnek? Hogy nem érdemes ügyfélre várni?Egy morcosan behozott kávé, egy beszélgetésre nem nyitott titkárnő, egy kedélytelen, unott, vagy barátságtalan csapat látványa és hangulata egész egyszerűen elkedvetleníti az embert, és maga a találkozó, amiért odament, sem jön létre azon a fordulatszámon, mint szerettük volna. Ha ügyfeleket fogadunk az irodában, erre különösen kell ügyelni, mert negatív hatással lehet rájuk, így a bevételekre mindez. A pozitív példaGondolja csak végig úgy, hogy Ön ügyfél: belép egy irodába, és lelkes, mosolygós kollégákat lát, akik teszik a dolgukat, van egy érezhető, alapvetően jó morál a légkörben. Egy ilyen irodába belépve egész más kedélyállapotban vág neki az ember a tárgyalásnak, lelkesebben, pörgősebben cserélődnek ki a gondolatok, és magasabb fordulatszámon lehet tárgyalni is. Az új vevőket is megnyeri mindez, még ha nehéz nap után érnek is oda az irodánkba, egy mosoly, egy kedves szó könnyen profitot eredményezhet.
Lépéselőny Virtuális Irodaház A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
|