Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.
Válogassa ki több mint húszezer partnerünk közül azokat, akikkel szeretné felvenni a kapcsolatot. Tegye meg ezt 3 egyszerű lépésben, és máris nem hideg megkereséssel indít feléjük!
2024. március 28., csütörtök, Gedeon napja van.
A Virtuális Irodaház tagjainak száma: 21089. A tagok összes árbevétele: 3841440 millió forint A tagok alkalmazottainak száma: 202752.
Duplázza meg cége ismertségét, akár pár hónap alatt, fillérekből…
…És jusson el több ezer potenciális ügyfélhez, cégvezetőhöz hideghívások nélkül!
Ismerje meg üzleti közösségünk működését és előnyeit, és juttassa cégét új magasságokba a Lépéselőny segítségével!
Amennyiben Önnek is nehézséget okoz új ügyfeleket szerezni, valamint elege van a hideghívásokból és a titkárnőkön való fennakadásból, ideje, hogy megismerje a Lépéselőny Üzleti Közösséget. A portál lényege, hogy összefogja a vállalkozókat, akik ezáltal egymást segítve érnek el nagy eredményeket, kötnek üzleteket.
Milyen eredményekre számíthat, ha a Lépéselőnyben keres cégeket, partnereket, marketingeli cégét?
- Alig néhány hónap alatt, gyakorlatilag megduplázta a megrendelőinek a számát…
Egy budapesti cég ügyvezetője, aki ipari tisztítószereket forgalmaz, a portálon építette ki az ügyfélkörének közel a felét.
- 8 millió Ft-os üzlet már másnap…
Egy parképítéssel, zöldterület-kezeléssel foglalkozó cég pár nappal a Lépéselőny adatbázisába való regisztrációja után kiemelkedően nagy szerződést kötött.
- 11 potenciális cégből 2 megrendelő lett…
Business Tagként leválogathat az Ön célcsoportjába illő cégeket, akiket célzott levéllel is megkereshet. Egy fémmegmunkáló vállalkozás például így kapott egy partnerlistát a Lépéselőnyön megtalálható, számára potenciális cégekből. Kezdésnek 22 céget válogattak le az igényeik szerint. Ebből 11 cég potenciális partner, 2 megrendelő lett!
Hogyan köthet gyümölcsöző együttműködést a Lépéselőny Üzleti Közösség által, fáradozás nélkül?
És mindezt hogyan érheti el Ön is?
Ha Ön is tagja a Lépéselőny Üzleti Közösségnek, akkor ez az Ön számára is valóra válhat!
Hogyan tudja bővíteni üzleti kapcsolataimat a Lépéselőny Üzleti Közösség tagjaként? Lépjen tovább és tekintsen be a közösségi részbe!”
Hogyan lehet csökkenteni a telefon számlát?Önnek mennyi a telefon számlája?
Ajánlatom: Havi 5.400.- Ft korlátlan beszélgetés
bármelyik szolgáltató felé plusz 5 Gb internet, amibe a
közösségi média használat nincs benn!
De tudok jobbat is! Keressen és elmondom!
jozsefszalai1@gmail.com
Vállaljuk kis és nagyvállalatok gépeinek karbantartását, géptelepítéseket, fém- és acélszerkezet gyártását elsősorban Csongrád megyében.
Hogyan építsen automata ügyfélszerző rendszert? Ez után soha nemHogyan építsen automata ügyfélszerző rendszert?
Könnyedén!
Nézze meg ajánlatomat, kezdje el, legyen sokkal sikeresebb!
Lépéselőny rendszer tagjainak kedvezmény!
Igénybe venni az alábbi linken lehet: https://f.salesform.hu/t/r/csak-ennyi-kell-kihivas?coupon=KFMBSEXMGX&utm_source=XC15K
Várom Önt! https://csakennyikell.hu/?utm_source=XC15K
Az emberek nagyobbik fele (54%-a) úgy gondolja, hogy a munkaerőpiacon történő érvényesülés lehetőségét a folyamatos képzés, az élethosszig tartó tanulás biztosítja, de azok aránya is számottevő (41%), akik szerint a boldogulás inkább a jó kapcsolatokon múlik. Az emberek közel kétharmadának vannak tanulási tervei, s ezek között legnagyobb súllyal - tízből négy-négy felnőttnél - a szakmai tudás elmélyítése és a nyelvismeret bővítése szerepel. Minden ötödik polgár valami újba is belekezdene, szeretne egy (másik) szakmát vagy nyelvet elsajátítani. Az érettségi és a diploma megszerzése az ezekkel nem rendelkező felnőttek 10-15 százaléka számára vonzó lehetőség - ezek a legfontosabb megállapításai annak a telefonos közvélemény-kutatásnak, amelyet 2009 februárjában készített a Business Superbrands 2008 díjas Szonda Ipsos, az ország felnőtt népességét reprezentáló 1000 fő megkérdezésével.
A magyar felnőttek 63 százaléka tervezi, hogy a következő néhány évben tovább képezi magát. A tanulni szándékozók elszántságát jellemzi, hogy csaknem mindegyiküknek többféle elképzelése van. Az emberek négytizede azt fontolgatja, hogy saját foglalkozásán belül keres majd valamilyen, a fejlődését szolgáló tanfolyamot. A magyarok 24 százaléka még ennél is nagyobb célt tűzött ki maga elé: új szakmát kíván tanulni. A fiatalok vannak leginkább lendületben, 32%-uk akarja elmélyíteni jelenlegi tudását, s 23%-uk szeretne valami teljesen új foglalkozást elsajátítani s 22 százalékuk egyszerre mindkettőben gondolkodik.
Terveik szerint nyelvtanulásra is viszonylag sokan adják majd a fejüket, 38 százaléknyian továbbfejlesztik mostani tudásukat, 22 százaléknyian pedig belekezdenek valamelyikbe. A meglévő nyelvtudás elmélyítésének igénye minden társadalmi rétegben megfigyelhető, de az átlagosnál sokkal nagyobb ez a vágy az érettségizettekben és a diplomásokban (51-56%) valamint a fiatalok körében (62%). Új nyelv tanulásának szándéka viszont a 60 év felettiek között alig észlelhető, mindössze 2 százalékuk tervez ilyent. Ugyanakkor a képzések tekintetében általában passzívnak mutatkozó alapfokú képzettségűek körében ennél jóval többen, 17 százaléknyian kívánnak beiratkozni nyelvtanfolyamra. Új nyelvet is főképpen a fiatalok akarnak tanulni - 42%-uk, de a közép-és felsőfokú végzettségűek háromtizede is gondolkodik ezen.
Az állami oktatási rendszer nyújtotta lehetőségeket, az érettségi és diploma megszerzését viszonylag kevesen tervezik. A középfokú végzettséggel nem rendelkezők közül csak 14 százaléknyian akarnak érettségizni. A felsőfokú oklevél az érintettek mindössze 9 százalékának vágyai között szerepel.
Az emberek többsége tehát tanulni szeretne a közeljövőben, s 54 százalékuk úgy érzi, ha valaki nem képezi magát állandóan, akkor lemarad és kiesik a munkaerőpiacról. Ezzel szemben a lakosság 41 százaléka szkeptikus az élethosszig tartó tanulás hasznát illetően, szerintük a képzettség nem sokat számít, az boldogul, akinek jó kapcsolatai vannak. A társadalom minden csoportjában a folyamatos képzés pártján lévők vannak többen, de amíg a diplomások és a fővárosiak körében arányuk 64-65 százalék, addig a falvakban és az alapfokú képzettségűek körében 49-51 százalék. Utóbbi két csoportban viszonylag sokan - 44-45 százalék - hangsúlyozta a kapcsolati tőke erejét.
A külső trénerek speciális tréningfajtával rendelkezhetnek…
Míg a cégen belül dolgozó trénerek jobban ismerik a vállalatot, a kollegákat, könnyebben kommunikálnak a vezetőkkel a szükséges tudásanyagról, addig a külső trénerek iránt nagyobb a bizalom, illetve olyan oktatási anyaggal, tréningfajtával rendelkezhetnek, amire a vállalaton belül nincs képzett szakember. A felmérések szerint a cégek körében a leggyakoribb tréningtípusok a csapatépítői, vezetői, értékesítési illetve a kommunikációs tréningek. Ezeket a kurzusokat hol belső, hol külső trénerek alkalmazásával oldják meg.
A hozzáértő coaching magas művészet és nagy értékű szolgáltatás
Ahhoz, hogy a coachingkapcsolat működőképes lehessen, a kliens nyitottsága és abbéli hajlandósága szükséges, hogy alávesse magát a folyamatnak. A coach abban segít, hogy észrevegyük, amit nem észlelünk, hiszen nemcsak arra figyel, amit kimondunk, de azt is megjegyzi, amit kihagyunk.
A coaching elsősorban a vezetők fejlesztésének eszköze, már csak anyagi természetéből adódóan is...
A fejlesztő módszerek közül a coaching az egyik legnépszerűbb. Jól hangzik azt mondani, hogy találkozom a coachommal vagy megyek coachingolni. A vállalat számára is trendinek számít, ha nemcsak csúcsvezetőit fejleszti ily módon, hanem további szinteken elhelyezkedő vezetőknek is biztosít "edzőt". De mikor éri ez meg valójában az egyénnek és a vállalatnak?
Alig tíz hazai cég vállalkozik kurzusának hatékonyságmérésére
Itthon körülbelül 50-60 cég kínál tréningeket az arra fogékony társaságoknak, s ebből legfeljebb tíz vállalkozik kurzusának hatékonyságmérésére. Az arány azért is elszomorító, mert rendszerint csak a résztvevők véleményét, munkahelyi tapasztalatait összegzik, odáig már nem jutnak el, hogy a szervezet üzleti eredményein is lemérjék a tréning hasznát…
ÁFSZ: folyamatosan emelkedik a lakosság képzettségi szintje
Az elmúlt évtizedben jelentősen csökkent a legfeljebb általános iskolát végzettek aránya a 25-59 éves népesség körében, miközben számottevően emelkedett a közép- és felsőfokú végzettségűeké. Az aktív korúak átlagos képzettségi szintje közeledik az uniós átlaghoz - áll a lapunknak eljuttatott közleményben.
A javuló tendencia egyebek között a munkaerő-piaci képzéseknek is köszönhető, amelyek egy részét a Foglalkoztatási és Szociális Hivatal szakmai irányítása alá tartozó regionális képző központok bonyolítják le.
A kilenc regionális képző központban az elmúlt 15 évben közel félmillió felnőtt kapott rövidebb-rosszabb szakmai, nyelvi, illetve általános jellegű képzést, vagy vett részt elhelyezkedését elősegítő tréningen.
Pr-stratégia, a taktika, a tervezés és a végrehajtás
Hiánypótló, kétnapos tréninget hirdetett vállalati kommunikációs szakemberek számára a Kreatív Csoport, melynek tevékenysége idén bõvült a tréningszervezéssel. Október 8-án és kilencedikén a magyar pr nagyágyúi osztják meg tapasztalataikat a hallgatókkal. Ezeket az információkat a tankönyvekben nem találja meg. A pr-stratégia, a taktika, a tervezés és a végrehajtás – címszavakban ezekkel foglalkozik a Kreatív Csoport szervezésében 2008. október 8-án (szerdán) startoló PR-TRÉNING.
A rendezvényen elismert ügynökségi és kommunikációs szakemberek tartanak elõadásokat a maximum húszfõs kiscsoportoknak.
A Kreatív Csoport tevékenysége idén bõvült a tréningszervezéssel. A Kreatív Csoport - az Avantgarde Group és a Lewis pr-ügynökség szakembereivel közösen -, a vállalati kommunikációs szakemberek számára indítja el a kétnapos PR TRÉNINGET.
A képzés elsõ napján foglalkoznak a pr-folyamatot hatékonnyá tevõ modern menedzsment módszerekkel, a stratégiai szintû kommunikációs látásmóddal és gondolkodással, az üzletileg értékelhetõ eredményekkel.Mindez jelentõs mértékben segítheti megérteni, hogy mit jelent a sikerorientáltság a pr-ben.
A TRÉNEREK: Bedy Krisztina (az Avantgarde Public Affairs senior tanácsadója)Pöltl Ákos (a Newzeus ügyvezetõ igazgatója) Schillinger Attila (az Avantgarde Group ügyvezetõ igazgatója) Az újságírói tapasztalatokkal is rendelkezõ Tóth Katalin – a Lewis PR vezetõ kommunikációs tanácsadója –, vezeti a második napot azzal a céllal, hogy a résztvevõk megértsék a pr lényegét, és a média mûködését.
Ezen a kurzuson lehetõség nyílik a hatékony pr-módszerek feltérképezésére, és a prezentációs technikák elsajátítására is.
A pr-es témán kívül még ebben az évben lesz médiajoggal, média és kríziskommunikációval, valamint médiaméréssel foglalkozó képzés.A jövõ évi tervek között újabb és a kommunikációs témaköröket szélesebb körben lefedõ tréning szerepel.
Hogyan barátkozzunk meg az élethosszig tartó tanulás gondolatával?
Folyamatosan lépnek be új iparágak, szakmák a gazdaság vérkeringésébe, s még új tudományágak is keletkeznek. Az élethosszig tartó tanulás immár alapvető követelmény a versenyre épülő világunkban. Meg tud-e felelni ennek a korosodó, munkahelyén talán már évtizedek óta változatlan feladatokat ellátó vagy éppen munkát kereső ember?
Bár régi a mondás, a társadalom sokáig az ellenkezőjét díjazta: tartotta magát az a nézet, hogyha valaki az iskoláit elvégezte, szakmát vagy főleg diplomát szerzett, az már "befejezett ember". Az életviteléhez, munkájához elegendő ismerettel rendelkezik, ennélfogva, további tanulásra miért volna szüksége?
Amennyiben Ön, mint vezető úgy érzi,
hogy nem látja a feladatai végét, nincs egy perc ideje sem, türelmetlen
munkatársaival és mindenhol ott kell lennie, különben
nem történnek a dolgok,
Akkor vegyen részt
2008.
szeptember 19 – 20–án kétnapos Bázis szemináriumunkon,
hogy újult erővel futhasson neki az utolsó
negyedévnek!
Amennyiben értékesítői
eladnak és nem értékesítenek,nincsenek elégedett és visszatérő vevői, nem tudják lezárni az üzletet és nem tudják kezelni a problémás ügyfeleket,
Akkor az ajánlatunk Önnek és
értékesítőinek
2008.
szeptember 25 és 27 között három napos Értékesítési szemináriumunkon,
hogy értékesítői ne csak árral adjanak
el!
AKCIÓNK
KERETÉBEN MOST FÉLÁRON JELENTKEZHET!
________________________________________________
Amennyiben gondja
van a csapatépítéssel, nem motiváltak
munkatársai, nem tudja, hogyan stabilizálja
csapatát.
Akkor jöjjön el
2008.
október 9 és 11 között 3 napos Stabilitás szemináriumunkra
És építsen stabil, termelékeny
munkatársakkal feltöltött szervezetet!
Egyre több cég mutat érdeklődést az NLP, vagyis a neuro-lingvisztikus program iránt, nem véletlenül, hiszen számos munkahelyi problémára megoldást kínál. Nagy segítséget nyújt munkaköri készségek fejlesztésében, de a személyes erőforrások javításában is, úgymint konfliktuskezelés, túlélés, idő- és életvezetés.
A tudományosnak ható elnevezés nem véletlen, hiszen két tudós, Richard Bandler programozó matematikus és John Grinder nyelvész professzor találta ki az 1970-es években, amikor olyan emberek viselkedését tanulmányozták, akik kiváló eredményt értek el a szakterületükön.
A kutatás során először közös mintákat kerestek az alanyokban (vajon mitől zsenik a zsenik?), majd elemeire szedték őket, hogy aztán újra felépítve egy tanítható rendszert hozhassanak létre.
Mi kell ahhoz, hogy a megegyezések világosak és követhetőek legyenek?
Két sokat emlegetett szó az emberi társulásokról szóló értekezésekben. Menedzserek, tanítók, nagy gondolkodók sokat írtak már, a célokban való gondolkodás szükségességéről, és a céltalan, vagy tisztázatlan célokkal párosuló cselekedetek bonyodalmairól. No és az erkölcs? Ez a sokszor nehezen meghatározható, de mégis valahogy a helyes, és helytelen viselkedéssel kapcsolatos elképzelések, hozzáállások kódexekbe foglalt leírásai, évezredek óta viták, erőfeszítés, és háborúk okai. Hogyan függenek ezek egymástól? Van értelme erkölcsről beszélni, ha nem világosak a célok? Lehet célok felé haladni, ha nincsenek betartva, a megegyezések – vagy rosszabb esetben nincsenek is leírva, és megértve?
„Minél többet olvasol és tanulsz, annál butább lesz az ellenséged” - Sun Tzu, a Háború Művészete
A nyerő ismeret
Ön szerint hátrány nem rendelkezni azzal a tudással, amivel a konkurenciánk rendelkezik? Rövidtávon mindenképp. De mi van akkor, ha minden cég rendelkezik a „nyerő” ismerettel? Melyik cég lesz hosszú távon eredményes, aki alkalmazza és új adatokkal bővíti a tudását, vagy aki képződik és képeztet, de nem alkalmaz kontrolt a tanultak alkalmazása felett?
Milyen ára van annak, hogy jól legyen szervezve a cég?
Amikor egy céget hozunk létre, vagy átvesszük valamely terület irányítását, több dologért is felelősséget vállalunk. Vállaljuk, hogy elérünk célokat, hogy az embereinknek fizetést adunk, hogy megtartjuk ügyfeleink bizalmát, betartjuk a játékszabályokat és a törvényeket, de már a kezdés pillanatában akadályokba ütközünk. Nem mindegy, hogy mekkora erőfeszítés árán működtetjük és fejlesztjük a csapatunkat.
Kevesebb, mint 5 munkanap. Évente átlagosan ennyit töltenek tanulással az alkalmazottak munkaadójuk támogatásával. Hét év alatt, majd harmadával nőtt Magyarországon azoknak a vállalkozásoknak az aránya, amelyek segítik dolgozóikat az újabb ismeretek elsajátításában. A nagyvállalatok szinte mindegyike gondot fordít a képzésekre. A kis- és középvállalkozások esetében az elmúlt időszakban ötven százalékkal nőtt azoknak a cégeknek az aránya, amelyek támogatják a dolgozóik ismeretszerzését.
Az emberek azt gondolnák, hogy a pénz és minden, ami ezzel kapcsolatos valamilyen misztikus dolog és nem nagyon tudjuk befolyásolni, kontrollálni a mozgását. Egy módszerünk van a megszerzésére, ha dolgozunk, és többet dolgozunk és dolgoztatunk. Ennek eredményeként ha ügyesek vagyunk előbb-utóbb félre tudunk tenni valamennyit a későbbiekben felmerülő beruházásokra, fejlesztésekre. És aztán mindig közbejön valamilyen plusz kiadás, mellyel újra és újra kiürítjük a tartalékainkat.
„A tudás teljes mértékben értéktelen –kivéve ha használod” (Csehov)
Tanfolyam terem-ahol a gyakorlati tudást terem
Ön emlékszik milyen tételt húzott ki a szóbeli érettségin, vagy akár az államvizsgáján? El tudná mondani még most is úgy, hogy az olyan érdemjegyet kapjon, mint amilyet évekkel ezelőtt? Pedig mindnyájan végeztünk iskolát. Szakmával és képzettséggel rendelkezünk, valamilyen területen hozzáértővé tanított minket az iskola, amit elméletben tudunk- legalábbis tudnunk kellene.
Első ránézésre semmi más, mint pár jó hirdetés, amiből kész szövegrészeket, elemeket, vagy kész modulokat felhasználhatunk – ha megnézzük a mai nyomtatott sajtót, akkor megállapíthatjuk, hogy a hirdetések zöme – kivétel néhány önálló gondolkodású fejvadászt – hasonló alapokra épül.
Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?
Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait. Érdekel
Hideghívások, telemarketing
Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás
Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista
Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!
Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége Érdekel
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés
A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!
Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére. Érdekel
SMS kampányok
Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!
Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ? Érdekel
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt
biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.