Világbajnok bárok Budapesten Nyomtatás
2011. november 29. kedd, 08:45

4048368bqiptg38Magyarország turisztikai imázsát is tovább erősíti az a tény, hogy a világhírű Lonely Planet oldalán zajló szavazás keretében két magyar bár, az A38 Hajó és a Szimpla Kert vezeti fölényesen a világ 100 legnagyszerűbb bárjának listáját (http://www.lonelyplanet.com/competitions/singha-100greatbars2011/bar-list/) A trendi helyszíneket – köztük többek között az említett bárokat – a Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége során is igyekszik mind a hazai, mind pedig a külföldi szakmával és nagyközönséggel is megismertetni - tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.


A nemzeti turisztikai marketingszervezet teljesen új kezdeményezéseként például nagy sikert aratott az októberi „Nyitott kapuk” elnevezésű akció, mely lehetőséget nyújtott a magyar turisztikai szakma képviselői számára a főváros innovatív és kreatív turisztikai szolgáltatásainak jobb megismerésére.

Az MT Zrt. számos – a külföldi szakma és média képviselői részére szervezett – tanulmányútjában szerepelnek továbbá olyan „trendi állomások”, mint a romkocsmák új rendezvényhelyszínek stb. A külföldi turisták számára a budapesti városlátogatás a legnépszerűbb kulturális turisztikai termék, ezért erre továbbra is nagy hangsúlyt helyez a társaság a 2012. évi marketingtervének megvalósítása során, beépítve az új trendeknek megfelelő termékcsoportokat, attrakciókat.

Forrás: OBJEKTÍV Hírügynökség

 


 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.