English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Gyakorlati útmutató internet marketinghez II.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Végezze el a matek házit!

Feltételezések helyett számoljon!

ImageMindenki tudja, hogy ha egy nebuló nem csinálja meg a matek házit, akkor a jutalom egy nagy egyes osztályzat. Sokan mégis úgy vágnak bele egy honlap elkészítésébe, hogy az alapvető jövedelmezőségi számításokat sem végzik el. A jutalom természetesen egyes, csakhogy ennek sokkal nagyobb ára van, mint egy egyes osztályzatnak az iskolában.


Milyen számításokról van szó?
Azt kell kiszámolnia, hogy mennyibe fog kerülni 1 Ft bevétel megszerzése weboldalán. Nem olyan bonyolult ez, mint amilyennek látszik. Persze egy csomó feltételezéssel kell majd élnie, iparági átlagokat kell használnia, de sokszor már ez a számítás is nyilvánvalóvá teszi, hogy életképes lesz-e a honlap, vagy nem.
ImageInduljon ki a tervezett weboldal értékesítési folyamatából. Beszéljünk először egy webshopról. Tegyük fel, bannerekből akarja szerezni a látogatottságot. A nagy site-okon a listaárak 6 és 15 Ft között vannak megjelenésenként. Tegyük fel, Ön 5 Ft-ot is ki tud alkudni. Ez azt jelenti, hogy minden egyes alkalommal, amikor valaki látja az Ön hirdetését, ezért Ön 5 Ft-ot fizet. Az általános tapasztalatok szerint – ideális esetben - kb. minden 200. látogató fog átkattintani a hirdetésről a weboldalra. Ez azt jelenti, hogy 1.000 Ft-ba fog kerülni minden egyes látogató. Egy jól elkészített weboldalnál minden 50. látogató vásárol, egy kezdő weboldalnál ez az arány jó esetben 300 látogatóból egy vevő. Ezek alapján a kezdetekben 300.000 Forintot fog elkölteni egy vevőre, később már csak 50.000-et. A kérdés tehát ez: el tud költeni 300.000 Ft-ot, vagy akár csak 50.000 Ft-ot egy vevőre, vagy nem? Ha igen, akkor remek, uccu neki. Viszont legyen felkészülve arra is, hogy a nagyobb értékű termékeknél (utazás, autó, pénzügyi befektetés, stb.) akár rosszabbak is lehetnek ezek a konverziós arányok.
ImagePersze mondhatja, hogy „...hohó, ott vannak például a kattintás alapú hirdetések, azok sokkal olcsóbbak...”, és igaza is van. A kattintás alapú hirdetéseknél viszont egy másik számítást is el kell végeznie, nevezetesen azt, hogy hány látogatót, illetve hány vásárlót tud szerezni az adott forrásból. Hiszen ha talál egy hirdetési formát, ahol 2.500 Ft-ért tud vevőket szerezni az önmagában még kevés! Ha ez a forrás csak havi 20 vevőt tud Önnek „szállítani”, akkor szintén nem sokkal jutott előrébb.
Kérem, ne értsen félre! Itt most nem az egyik vagy másik hirdetési forma mellett vagy ellen szólok. Arra akartam rávilágítani, hogy Önnek egyszerűen létszükséglet rögtön az elején végigszámolni, hogy egyáltalán van-e esélye pénzt keresni a honlapjával. Ne feledje, a márkaismertség egy mikro- vagy kisvállalkozásnál csak alibi-érv!

Tervezzen úgy, ahogy a legprofibbak

Akár internet marketingről, akár hagyományos marketingről van szó, egyetlen profi sem fektetne egyetlen fillért sem egy üzlet megvalósításába anélkül, hogy pontosan ne ismerné a piaci lehetőségeket.
ImageA „De én tudom, hogy szükség van a szolgáltatásunkra” itt most nem elég! Legalábbis nem elég, ha sikerre játszik.
A piackutatás első és legfontosabb része – ha egy már meglévő termékkel vagy szolgáltatással szeretne eredményeket elérni az interneten – hogy elvégez egy teljeskörű Google AdWords piackutatást.
Hogy micsodát?
Igen, jól értette, nem Google AdWords kampányt, hanem Google AdWords piackutatást mondtam. Való igaz, hogy a Google AdWords egy átkattintás alapú hirdetési eszköz, de a megfelelő módon alkalmazva az internetes piackutatás leggyorsabb és legolcsóbb eszköze.

Mit csináljon pontosan?
ImageKészítsen egy általános érkezési oldalt a kampányhoz, majd hirdessen minden lehetséges kulcsszóra. A kampány adataiból pontos képet fog kapni arról, hogy melyik kulcsszót hányszor gépelték be az internetezők a Google keresőbe.  Ez azonban sokkal több információ, minthogy hányan keresték az egyes kulcsszavakat. Megmondja Önnek, hogy hogyan, milyen szavakkal fogalmazzák meg a netezők az Ön kínálatát, melyik kifejezést használják jobban, melyik kifejezést használják kevésbé, stb. Innen nemcsak azt fogja tudni, hogy milyen módon kell majd keresőoptimalizálnia az oldalt, hanem ennél sokkal többet. Azt, hogy milyen módon kell felépíteni az oldal tartalmát ahhoz, hogy pont arról szóljon, ami a netezőket érdekli.
A Google AdWords rendszerrel történő piackutatás persze ennél kicsit bonyolultabb -  annak  részletes bemutatására ebben a cikkben nincs lehetőségünk. Egy későbbi cikkünkben viszont mindent részletesen le fogunk írni, be fogunk mutatni.
Ezen a ponton elég annyi, hogy vagy Ön végezzen el egy ilyen piackutatási célú kampányt, vagy végeztesse el egy szakértővel. Vigyázat! A piackutatási kampány beállításai jelentősen eltérnek egy hirdetési kampány beállításaitól. Csak olyannal végeztesse, akinek az AdWords piackutatásban is van tapasztalata.

Holnap folytatjuk...

Forrás:Internet-Marketing

www.Internet-Marketing.hu



Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Borsi Bau Épitöipari és Ker... Borsi Bau Épitöipari és Kereskedelmi Kft
Borsi Péter

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Nyomtatvány És Irodai Eszkö... Nyomtatvány És Irodai Eszköz Ellátó Kft.
Szeder István

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Bágyi és Bágyi Bt.
Bagyi Tibor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
L-Intézõ Kft.
Varga László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.