English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Gyakorlati útmutató internet marketinghez III.rész Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Meg kell tanulnia tervet készíteni

Tervtől a designig

ImageMeg kell értenie: Ez az Ön cége, az Ön felelőssége, tehát ahogy a vállalkozás tervét is Önnek kell készítenie, a vállalkozás internetes kibővítésének terve is az Ön munkáját igényli. Ennek általában három akadálya szokott lenni.


Akadály, ha nem hajlandó felvállalni a tervkészítés felelősségét. Önnek vagy el kell készítenie internetes üzletének tervét, vagy el kell készítenie az alapkoncepciót, és megbízni valakit, aki ki tudja dolgozni a terv részleteit. Ez a személy lehet cége marketingese, vagy egy ebben – azaz a tervkészítésben – járatos külső cég vagy személy. Akire nem bízhatja a terv elkészítését, az a webgrafikus és a programozó! A weboldal tervének elkészítése éppolyan fontos, mint egy ház tervének elkészítése. Ki hallott már olyat, hogy egy ház tervét a kőművesek készítik el építkezés közben, vagy – ami még rosszabb – szóbeli instrukciók alapján, terv nélkül készül a ház.
Akadály, ha nem tudja, mi szerepeljen a tervben. Néhány józan ész segítségével elkészíthető dolog.

Ezek a következőek:
ImageHonlap térkép. Nagyobb oldalak esetén egyszerűbb, ha nem egy ábrára akar minden oldalt rárajzolni, hanem több kisebb honlaptérkép-részletet készít. Mi legyen rajta a honlaptérképen? Az oldalak és az oldalak közötti FŐBB linkek. Ha technikailag megoldható, akkor az oldalak főbb tartalmi blokkjainak sematikus képviselői (téglalapok formájában).
Az összes oldaltípus szerkezeti terve. Az oldalak téglalapok, az egyes oldalelemek (menü, lábléc, stb.) kisebb téglalapok. Csak egyszerűen. Írja le szövegesen, hogy mi látható az oldalon, miről szól, és legfőképpen hogy mi az adott oldal célja.
Arculati instrukciók a grafikusnak. Csak olyan grafikussal dolgozzon, aki ehhez el tudja Önt látni megfelelő kérdésekkel!
Néhány honlap linkje, amelyek bármilyen szempontból tetszenek Önnek. Mindegyiknél írja le, hogy mi tetszik, és hogy miért (pl. „...menü, mert pont olyan navigációt tesz lehetővé, mint amilyenre nekünk szükségünk van...”) Ne feledje azonban, hogy a fő szempont mindig az, hogy a honlap minden egyes eleme a választott profit-modellt kell kiszolgálja. Ami azt nem segíti, azt hagyja ki a tervből, még akkor is, ha ezt fájó szívvel teszi.
ImageAkár hiszi, akár nem, a leggyakrabban felmerülő akadály, hogy a legtöbben nem tudják, hogy milyen szoftverrel készítsék el a tervet. Az azonnal alkalmazható megoldás, ha minden ábrát megrajzol szabad kézzel papírra, megszámozza őket, és a terv szöveges részeiben hivatkozik rájuk. Én magam szívesebben használok szoftvereket. Az egyik legjobb szoftver erre a célra a Microsoft Visio, amely viszont csak az angol nyelvű Office-nak része. Egy reális alternatíva a Smart Draw, ami természetesen szintén nem magyar, de nem kell hozzá megvenni egy egész szoftvercsomagot, tehát végeredményben olcsóbb (300 dollár). Ha ez sem járható út, akkor talán a PowerPoint-ban a legkönnyebb téglalapokat rajzolgatni és tologatni, kiváltképp az Office 2007 felfrissített Power Point-jában.
Még egy valaminek szerepelnie kell jövőbeli tervében, ez pedig e-mail marketing tevékenységének terve (első sorban Gerilla Piacépítés esetén lesz szüksége automatizált e-mail marketing rendszerre). Ezt is nagyon pontosan definiálnia kell, különben nincs az a programozó, aki ezt Ön helyett ki tudja találni és le tudja programozni. Minden egyes e-mail esetén ki kell találni a tartalom mondanivalóját, célját, mikor, melyik e-mail listára fogja küldeni, melyik levélből hova vezetnek a linkek, mi az egyes levelek tárgy mezője, mi áll a küldő neve és a küldő e-mail címe mezőkben.

Szüksége lesz valakire, aki tud szöveget írni
A szövegek tekintetében első lépésként meg kell határoznia a szövegek vázlatát. Melyik oldalon, melyik e-mail-ben körülbelül milyen szöveg fog szerepelni. Ezeket a vázlatokat megírhatja sematikusan is, a szöveg fő mondanivalójának leegyszerűsített módon történő megírásával. Pl. egy rendelés visszaigazoló oldal szövegéhez írhatja a következőt: „Köszi, örülök, hogy rendeltél, ezért meg ezért volt érdemes, ide írjál e-mail-t ha kérdésed van”. A későbbi szövegíró ennek alapján már könnyedén meg fogja tudni a végleges szöveget.
ImageHa tehát megvannak a vázlatos szövegek, akkor kell valaki, aki megírja a szövegek végső formáját. Ez lehet Ön is, és lehet egy szövegíró is. Ez mindegy, csak az a lényeg, hogy ne kezelje úgy ezt a kérdést, mint a legtöbben, hogy „...majd megíródik valahogy...”! Időt és/vagy pénz kell rá elkülöníteni, különben egyszer csak ott fog állni az üres weboldal, vagy ami még rosszabb, az utolsó pillanatban bedobálnak néhány bekezdésnyi sablonszöveget, ami az egész weboldal sikerét azonnal ellehetetleníti.
Kereshet hivatásos értékesítési szövegírót, vagy felbérelhet egy újságírót a helyi laptól. Mindegy, csak legyen valaki, aki legalább egy kicsit ért a szövegíráshoz, és aki képes nagy odafigyeléssel megírni az oldal szövegeit!

Sufnituning arculat már nem elég

Az interneten Önt olyannak látják, amilyennek látják. Egy fikarcnyival se többnek. Inkább kevesebbnek.
Nyilvánvaló? Én korábban azt hittem, hogy igen.
Akkor miért van az, hogy több száz milliós cégek vezetői, ahol a főnök irodájának a berendezése önmagában pár millióba került, a középiskolás unokaöccsükkel készíttetik el a cég webdesign-ját? Vagy ha nem is vele, de semmiképpen sem olyan designer-rel, aki hozzá tud adni a cég imázsához, nem pedig rombolja azt.
ImageA helyzet ráadásul az, hogy még egy világbajnok designer sem tud jó webdesign-t készíteni, ha a cégnek nincs arculata, vagy – ami még rosszabb – ha elavult, csúnya, márkaromboló arculata van. A fizikai világban egy rossz arculatot sok mindennel lehet ellensúlyozni – a jól öltözött, kedves munkatársak, a szép, vagy legalábbis tisztán tartott céges autók, a szép irodabútor mind kompenzálhatják a szerencsétlenül sikerült arculatot. Az interneten viszont semmi más nincs, csak az arculat. Ha cégének arculata nem egyértelműen előnyös, mindenképpen kérje ki szakember véleményét, vevői véleményét (de csak azokét, akikkel elég jó viszonyban van ahhoz, hogy őszinték legyenek), vagy vesse fel a kérdést itt az oldalon, hozzászólás formájában. Ígérjük őszinték leszünk, mégis kíméletesek!

Kell egy jó designer
Akár van jó cégarculat, akár nincs, szüksége lesz egy jó webdesigner-re. Mit kell tudnia a jó webdesigner-nek?
Még a kevésbé jó arculat alapján is kell tudnia szép weboldalt készítenie.
Képes kell legyen rá, hogy a kapott terv szerint dolgozzon. Ha a tervben a menü jobb oldalt van, akkor ő ne rakja önkényesen bal oldalra. Persze ha van egy jó érve, ami az üzleti célt szolgálja, akkor arra kíváncsiak vagyunk, de akkor is előbb egyezetni kell, és csak azután változtatni.
Legyen képes lefordítani a mondanivalót vizuális nyelvre. Ha azt mondja a megrendelő, hogy legyen vidámabb, üzletiesebb, dinamikusabb, hivatalosabb, akkor ezt neki le kell tudnia fordítania formákra, színekre.
ImageHonnan tudhatja, hogy akit épp választani készül tudja-e mindezeket? Beszélgessen vele az itt felsoroltakról. Kérdezze ki korábbi munkáival kapcsolatban? Kérdezze meg, mi volt az üzleti cél, mi volt a mondanivaló, és ha el tudja magyarázni, ha el tudja magyarázni, hogy mindezt hogyan segítettek elérni az általa alkalmazott vizuális eszközök, akkor lehet, hogy őt kell választania. Nézesse meg a designerrel weboldala tervét, és amikor árajánlatot kap tőle, akkor konkrétan az Ön tervével kapcsolatban tegye fel az előbb felsorolt kérdéseket. Meg fog lepődni, hogy milyen könnyen fog tudni dönteni a válaszok alapján.

Forrás:Internet-Marketing

www.Internet-Marketing.hu


Kérdése van a cikkhez?
Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!


Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Zarges Gyártó És Kereskedel... Zarges Gyártó És Kereskedelmi Kft.
Szõke Szilvia

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Halasbau Kft
Vargáné Kisbácskai A

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Mapei Kereskedelmi Kft.
Markovich Béla

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
United Consult K2 Kft
schramek Andrea

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.