English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Egy végtelen történet Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Partnereink megismerése

Miért fontos a rendszeres kapcsolattartás?

ImageAz „Idétlen időkig” című filmben (eredeti címe Groundhog Day volt) Bill Murray egy népszerű, ám beképzelt meteorológust alakít, aki egy kis Pennsylvaniai városkába utazik stábjával, hogy élőben tudósítson a hagyományos tavaszváró Mormota Fesztiválról, bár ez neki csupán annyit jelent, "várni egy büdös görényt, hogy mikor dugja ki a pofáját az odujából". A stáb gyorsan leforgatja a riportot, majd elindulnak haza, viszont egy váratlan hóvihar miatt kénytelenek visszafordulni és a városban eltölteni az éjszakát.
Hogy kapcsolódik ez  a  menedzserekhez?



A történet lényege itt kezdődik, ugyanis a reggeli ébredés után kiderül, hogy ismét az előző nap reggel van! Minden teljesen úgy történik, mint az azt megelőző napon: az emberek ugyanúgy sétálnak a járdán, egy furgon éppen úgy robban le, illetve az egyik idős bácsi is szintén ugyanúgy lesz rosszul, mint azt megelőzően. Ez a nap is eltelik, de másnap ismét ugyanaz a reggel köszönt a stábra, sőt a rákövetkező napon szintén, majd utána is és azt követően is... A film végére a meteorológus a legapróbb részletekig ismeri az egész várost, a benne élő emberek minden szokását, minden eltelt másodpercet, illetve megtörtént eseményt. Szabadulása ebből a csapdából csak a szépséges producernő (Andie MacDowell) szerelme elnyerésével lesz lehetséges, ami természetesen a film végére menetrendszerűen bekövetkezik.

No de mi köze lehet ennek a filmnek a marketing vagy az értékesítési területhez, kérdezheti most ön?
A rövid válaszom erre az, hogy a marketing és az értékesítés területén pontosan úgy kellene, hogy viselkedjen cégünk, mint a főhős meteorológus a film végére: a legapróbb részletekig ismernünk kellene a várost és a benne élő emberek (ez esetben a saját ügyfélkörünk) minden szokását. De mielőtt ezt részletesebben kifejtem, nézzük meg, hogy tapasztalataim szerint ma miként működik a cégek többsége.

ImageElőször is a marketing tevékenységben egy nagy hiányosság, hogy nincs rendszeres hírlevél, reklámanyag, ismertető, termékbemutató anyag kiküldés az ügyfelek felé. Tehát jó esetben egy évben egyszer - kétszer ugyan kiküldenek a partnereiknek valamit, majd hosszú időre letudottnak gondolják ezt a feladatot. A bevezetőben említett film analógiájára: felveszik a riportot és már rohannak is a következő helyszínre, azaz legközelebb egy év múlva lesznek ismét a Mormota fesztiválon (a lehetséges ügyfélnél).
Az értékesítési tevékenység is sok esetben hasonló. Az értékesítő kap egy tippet, meglátogatja az ügyfelet, árajánlatot ad, utána esetleg többször is beszélgetnek, de amennyiben a lehetséges vevő nem rendel viszonylag gyorsan, tovább már nem foglalkozik vele, hiszen addigra már van egy következő tipp és általában itt meg is szakad ez a történet.
A kiskereskedelmi boltokban még ennél is rosszabb a helyzet, mert a lehetséges vevők nagy része úgy lép ki az üzletből, hogy semmilyen elérhetőségét nem adja meg, lehetetlenné téve a kommunikációt.

De lépjünk csak hátrébb egy lépést és próbáljuk kívülről szemlélni ezt a helyzetet.
Minél többször kerülünk kapcsolatba egy lehetséges vásárlóval, annál több információnk lesz róla, illetve, ha az ő oldaláról szemléljük a világot, akkor neki is több ismerete lesz rólunk (az értékesítőről, a cégről, a termékeinkről). Meteorológusunk is minden nap elindul, hogy túlélje az aznapot. Tudja, hogy mikor hol kell lennie, hogy segítsen kereket cserélni, megakadályozni egy bankrablást, az éppen elájuló idős urat elkapni, vagy éppen a pincér előtt megfogni a becsapódó ajtót.
ImageSzépséges ügyfeleink „szerelmét” úgy nyerhetjük el, hogy pontosan tudjuk mik az igényeik, elvárásaik, tudjuk, hogy mikor mit kellene tennünk, hogy a kedvükben járjunk és ezzel el is érkeztünk egy másik problémához, nevezetesen a megszerzett információk tárolásához, elemzéséhez, de ezzel itt most nem foglalkoznék részletesen. Akit érdekel ez a téma itt olvashat egy jó cikket ebben a témában és ezen az oldalon találhat hozzá egy jó szoftvert. Zárjuk ezt a témát azzal, hogy olyan fontosságú ez a pont, mint a valódi udvarlásnál, hogy a kedves milyen típusú zenét, virágot, éttermet, stb. szeret.
No de térjünk vissza a rendszeres kapcsolattartáshoz egy költői kérdéssel: mikor tudja elcsábítani könnyebben konkurense az ügyfelét? Ha ön gyakrabban vagy ha ritkábban lép kapcsolatba vele?
Ezt így nagyon egyszerű belátni, ennek ellenére azt tapasztalom, hogy a vállalatok nem kezdeményeznek rendszeresen kommunikációt az ügyfeleik felé. Viccesen még azt is mondhatnám, hogy önnek eddig szerencséje volt, mert a versenytársak szintén nem próbálnak kapcsolatot tartani az ön ügyfeleivel.
De komolyra fordítva a szót: az a meggyőződésem, hogy azon fog múlni az ön bevétele a jövőben, hogy milyen mennyiségű ügyféllel tudja folyamatosan tartani a kapcsolatot!
Eddig tartott a cikkem első része, mivel a címmel ellentétben nem szeretném olvasóimat egy olyan hosszú történettel traktálni, amit rajtam kívül senki nem bír végigolvasni :)  A cikk második részét a jövő héten tesszük közé itt a honlapunkon és a hírlevelünkben. A témával kapcsolatban pedig várom hozzászólásaikat az oldal alján található űrlapon.

Szép Roland
Bevételnövelési tanácsadó

Forrás: Ügyfélgyár

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Revo-Tec Bt.
Gunyhó Balázs

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Hanna-Instruments Hungary Kft.
Tóth Mihályné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Pauger Kft
Hangeluk Imre

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Kék Hold Detektív Iroda Bt.
Vági Tibor

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.