English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Kincs, ami nincs Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Ügyfelek, akik vásárolni szeretnének, de nem tudunk róluk

Avagy a partneradatok rendszerezettsége

Image"- Szia Józsikám, régen beszélgettünk...
- Szervusz Péter, de jó, hogy hívsz, éppen most gondoltam rád! Szükségem lenne arra a dologra, amiről még régebben beszélgettünk.
- Mire gondolsz? Már vagy 1000 éve nem találkoztunk…"
Átélt már hasonló beszélgetést valamikor? Hívott már fel régebbi ismerőst, aki hasonlóképpen reagált megkeresésére?


ImageBizonyára korábban ön is tapasztalta, hogy egy már régen elfeledett beszélgetés “újjáéled”, akár még több hónap vagy év távlatából is, csupán egy lépést kell tenni akkori beszélgetőtársa irányába.
Bizonyára most, a jelen pillanatban is van olyan ügyfele vagy partnere, akinél szunnyad egy megkötésre váró üzlet, csak ön vagy munkatársai nem tudnak róla. Pedig ezek azok a kincset érő információk, amire minden vállalkozásnak nagy szüksége van!

Gondoljon csak bele, mennyire jó lenne, ha tisztában lennénk azzal, hogy kik azok a személyek, akikkel a fenti telefonbeszélgetést le lehetne folytatni, mert éppen “beérett” az üzlet. De egyébként miért is nem tudjuk most?
Tapasztalataim alapján az alapvető hiányosság, hogy nincsenek az ügyféladatok rendezetten tárolva. Minden terület magának gyűjt kisebb adatbázisokat vagy ami még gyakoribb, hogy egy területen belül még a munkatársak is rendelkeznek saját listákkal. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy határidőnaplóban, levelező program névjegyalbumában, elrejtett  kis táblázatokban, mobil telefonokban vagy a legrosszabb esetben fejben tárolódnak az ügyfelekkel kapcsolatos adatok.

Milyen problémákat okozhat, ha nincsenek egységes rendszerben az önnek fontos adatok?
ImageSaját bőrömön tapasztalom, pl. nagy távközlési vállalatok, vagy üdülési jogokat értékesítő cégek szoktak úgy dolgozni, hogy üzletkötőknek kiadják az adott terület telefonkönyvét, amiből egyszerre többen is hívják a lehetséges ügyfeleket. Ebből adódóan ugyanazzal az ajánlattal, akár egymást követően többször is megtalálnak ezek az értékesítők és természetesen éppen a legalkalmatlanabb időben :-) A másik véglet, amikor már a lehetséges ügyfélnek kell többször telefonálni, sürgetve folyamatban lévő ügyét vagy egyáltalán megtudni, hogy fogadták-e a megrendelését.

Mindkét esetben rossz fényt vet ez a magatartás az adott vállalatra, sőt éppen az is lehetséges, hogy meggátolja az értékesítést egy következő alkalommal. Ennek ellenére a leggyakoribb eset, hogy egyáltalán nem történik semmilyen kapcsolatfelvétel a lehetséges vásárló, illetve az eladó között.
Pedig ahhoz, hogy ön professzionálisan tudja kezelni a vevőit, csak pár lépést kell megtennie.

Elsőként végig kellene gondolnia, illetve munkatársaival megbeszélnie, hogy hol találhatók egyáltalán ilyen adatok a cégében. Legyen kincskereső térképük, vagyis egy listájuk azokról a helyekről, ahol egyáltalán lehetnek adatok.

ImageMásodik lépésben határozzák meg, hogy miként kellene tárolni ezeket az adatokat, hogy a megfelelő személyek hozzáférjenek és a munkájukat el tudják végezni. Ezzel egy időben jelöljenek ki felelőst vagy felelősöket, akik elkezdik ezeket az adatokat naprakésszé tenni, valamint határozzák meg a módszert, amivel ezt meg fogják tenni (itt leggyakrabban telefonos adategyeztetést vállasztanak a cégek).

Harmadik tennivaló, hogy kezdjék el az adatok begyűjtését a lista alapján, illevte a felelősök rögzítsék azokat a megbeszélt formában. Ez akár egy központi táblázat is lehet, bár a legjobb megoldás egy kifejezetten ügyfélkapcsolatok kezelésére kialakított szoftver.

Negyedik lépésként azokat a munkatársakat is be kell vonni az adatok gyűjtésébe, kezelésébe, aki az eddigi lépésekből kimaradtak. Készítsen egy adatkezelési szabályzatot, amiben a teljes folyamat le van írva és ossza ki minden munkatársnak, hogy rendezett maradhasson az adatbázis.

ImageAmennyiben ezeket a lépéseket megteszi, sokkal jobban fogja látni az ügyfeleit. Ezen a ponton már ön tudja eldönteni, hogy kivel mikor kell kapcsolatba lépnie, így a most még rejtett kincsek napfényre kerülnek. Legyen önnek is pontos nyilvántartása, amit mindenki használ!

Szép Roland

Forrás: Ügyfélgyár

www.ugyfelgyar.hu


Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Fire Ball Bt.
Rácz-Tóth Krisztina

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Bier Non-Stop Kft.
Farkasinszki András

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Tecton Építészmérnöki és... Tecton Építészmérnöki és Tanácsadó Kft.
Variházi Kinga

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Panoráma-Busz Személyszáll... Panoráma-Busz Személyszállítási és Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
László Zoltán

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.