English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Garancia-de minek? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Ezzel a marketing eszközzel garantált lesz a sikered

Wolf Gábor tanácsai

ImageEz itt a céged nagy próbája: csak üres ígéreteket reklámozol - vagy le is mered tenni a garast a mellé, amit állítasz a cégedről?
Az 1830-as években Cyrus H. McCormick, egy feltaláló a sikertelenségén elkeseredve valami olyasmit tett, ami nagyot lendíthet ma a cégeden.
Találmánya, az első kaszálógép, egy csapásra tízszeresére tudta emelni a mezőgazdászok termelékenységét, de ennek ellenére az első 9 évben szinte egyet sem tudott eladni.

(Újabb bizonyíték, hogy nem elég jónak lenned, nem elég forradalminak lenned: ezt marketingezned is kell!)


 

És McCormick pontosan ezt tette: a reklámját kiegészítette egy pénzvisszafizetési garanciával. Az üzlet azonnal robbanásszerűen beindult, és McCormick kora egyik legvagyonosabb vállalkozójává vált.
A Te vállalkozásodon is nagyot lendíthet egy erőteljes, vagány garancia. Egész pontosan ezeket az előnyöket tudja kínálni a cégednek:
1) Kiemeli a cégedet a sok hasonló versenytárs közül.
2) Csökkenti a vásárlás előtti bizalmatlanságot, és így hirtelen többen fognak Nálad pénzt költeni - olyanok, akik korábban nem vásároltak volna Tőled.
3) Javítja a márkanevedet, megbízhatóbbnak fogják tekinteni a cégedet, mint a konkurenseket - még tovább növelve ezzel a forgalmadat.

Mi a jeled: az oroszlán ... vagy a nyuszi?
ImageAnnak ellenére, hogy ilyen nagy előnyöket ígér egy erős garancia, a legtöbb cégvezető a farkát behúzva tiltakozik ellene. A leggyakoribb kifogás, hogy már úgyis van törvényes garancia arra, amit kínál.
Persze csak arra nem gondol, hogy a konkurense is pontosan ugyanazt a törvényes garanciát kínálja, így az egy jottányit sem segít eldönteni a vevőnek, hogy miért tőle vásároljon és ne a konkurenstől.

A másik kifogás, hogy ha lenne egy erős garanciánk - neadjisten egy feltétel nélküli pénzvisszafizetési garancia - akkor azt sokan kihasználnák.
Nem akarlak tévhitben ringatni: bizony lesznek, akik kihasználják. És ez felháborító, igazságtalan érzés minden vállalkozónak. Viszont cserébe azok száma, akiket a garanciával pluszban megszerzel, MESSZE túlszárnyalják azok számát, akik kihasználják a garanciádat.
Ha belegondolsz, az egész csak számtan: egy kis veszteség cserébe egy lényegesen nagyobb plusz nyereségért.

A kérdés csak ez, mi fontosabb Neked: az egód, vagy hogy jobban menjen a cég? Az egódat, a büszkeségedet ugyanis piszkálni fogja az a pár ember, aki kihasználja a garanciádat. De ha ezen túl tudod tenni magadat, akkor egy erős garancia pont a Te eszközöd lehet.

Jó bizniszben vagy?
Hadd kérdezzek egy utolsó keményet, mielőtt alaposabban megnézzük, hogy hogyan kereshetsz több pénzt egy masszív garancia révén.

ImageMi az a tulajdonság, amit reklámozol a cégedről, portékádról? Hogy minőségi? A leggyorsabb? Legolcsóbb, legkönnyebb, legnagyobb megtakarítást teszi lehetővé, leghamarabb jutsz hozzá valamihez, LEG, LEG, LEG?
Mered-e nem csak szóban hirdetni, hanem le is tenni mellé a garast, és azt mondani, hogy amit a hirdetésben állítunk, azt garantáljuk is: ha nem teljesítjük, akkor kérdés nélkül visszafizetjük a pénzét?
Mert ha nem mered garantálni, akkor nem a marketingeddel van baj, hanem a cégeddel, a kínálatoddal. Akkor lehet, hogy olyasmit állítasz a hirdetésedben, ami talán nem is igaz.

Sok cégvezető, akit ismerek, büszke arra a minőségre vagy "leg"-re, amit kínál, és egy kis gondolkodás után merik is garantálni. Ez a garancia csak még nagyobb büszkeséget, magabiztosságot ad - csak képzeld el, mennyivel jobban kihúzhatnád magadat, amikor a konkurenseid csak üres frázisokat csattogtatnak, míg Te garantálod a termékedet, szolgáltatásodat!

Mit garantálhatsz?

A legegyszerűbb azt mondani, hogy vegye meg, próbálja ki, és ha nem tetszik, akkor hozza vissza és visszaadjuk a pénzét. NEM levásárolhatja - az a nyusziknak való.
Garantálhatsz eredményt: "ha ez az új kenőcs nem tünteti el a ráncokat a szeme körül egy hónap alatt, csak küldje vissza az üres tégelyeket és visszafizetjük a pénzét!"
Egy étterem garantálhatja, hogy "legkésőbb 15 perccel azután, hogy belépett az ajtón, már Ön előtt az első fogás - vagy a vendégünk volt!"
Sőt: "próbálja ki a szakácsunk legújabb krémlevesét: ha nem ízlik Önnek, akkor mi álltuk a számlát!"

Az ilyen garanciák akár önállóan megállják a helyüket, mint reklám. Ebben is rejlik az erejük!

Nem tudom, olvastad-e már a Marketing Tervezési Szisztéma vagy a Hipnotikus Reklámszövegek garanciáját - amikor ezt bevezettem, a feleségem és a könyvelőm is rosszul lett - az eladások viszont azonnal megugrottak. Ezeket a garanciafeltételeket akár szó szerint lemásolhatod - ezennel megkapod tőlem az engedélyt.

A Domino's Pizza - minden marketing könyv kedvenc pozícionálási példája - egy vacak egyetemi lebujból nőtte ki magát az USA legnagyobb láncává ezzel az egyetlen mondattal: "Friss, forró pizza 30 percen belül, vagy ingyen volt!"

Csak számtan az egész: ezt sose felejtsd el.

Garancia tippek
Mivel teheted hatásosabbá, ellenállhatatlanabbá a garanciádat?

1) Legyen ütős és egyszerű. Semmi bonyolítás, semmi extra feltétel (brrr!), SEMMI APRÓBETŰ. Ha már lúd, legyen kövér: merj nagyot állítani, és ne próbálj mindenféle körmönfont feltétellel kibújni a felelősség alól.

Image2) Minél hosszabb a határidő, annál kevesebben fogják igénybe venni. Ez logikátlannak tűnik, de mégis igaz. Gondolj bele: ha kapsz egy 100%-os garanciát, ami csak 24 óráig érvényes, akkor min fogsz morfondírozni 24 órán keresztül? Naná, hogy azon, hogy visszakéred-e a pénzedet. De ha a garancia 1 évre szól, vagy - horrorok horrorja - örökre, akkor a vevő nem is fog ezen gondolkodni, és a döntő többségük sosem fog élni a garanciával.

3) Ha valaki él a garanciával, fizess villámgyorsan és mosolyogva. Köszönd meg a bizalmat. Gondolj bele: a pénzt úgyis visszaadod, akkor már legalább lepd meg a vevődet azzal, hogy elegánsan csinálod, mert ezzel azonnal generálhatsz egy kis szóbeszédet. Veled mikor fordult elő legutóbb ilyen?

4) Kérj egy referenciát a garanciát igénylő ügyféltől. Kérd meg: írja le, hogy milyen egyszerű és gyors volt érvényesítenie a garanciát, majd tedd be az idézetét a reklámodba, hogy még erőteljesebb legyen a garanciád.

A marketinged mérőeszköze

A garanciális visszafizetések aránya nagyon jól megmutatja, hogy elég agresszív-e a marketinged.

ImageTegyük fel, hogy a terméked / szolgáltatásod minőségi, tehát ezzel nincs probléma. Az egyetlen probléma, ami miatt a garanciát igénybe veszik egyesek, az az, hogy igazából nem nekik való a portékád - nem ők az ideális célközönséged.
A garanciális visszafizetések aránya általában 1-2% szokott lenni itthon azoknál, akik bevállalják.
De ha csak ennyi, akkor azonnal tudom, hogy nem elég agresszív, nem elég erőteljes a marketinged. Honnan tudom ezt?

Ha erősen marketingezel, akkor az üzeneted és a garanciád reklámja el fog érni egyre több olyan embert, céget, akik az általad meghatározott célpiac határán vannak. Ők azok, akik ha nem lenne garanciád, biztos nem vásárolnának. A garanciád viszont átlendíti őket ezen a képzeletbeli határon. Ennek az lesz az eredménye, hogy a célpiacod határán lévő vevők körében magasabb lesz a garanciális igények aránya, egyszerűen azért, mert rájönnek: ez nem nekik való.

ImageDe a többségük MÉG MINDIG nem fog élni a garanciával, tehát a nap végén pluszban maradsz.
Az egyetlen látható eredmény, hogy a garanciális visszafizetések aránya a vásárlások 10%-át egyre jobban megközelíti. Ha azt látom, hogy 5-10% közt van, akkor vállon foglak veregetni. Ebből fogom tudni, hogy jó marketinges vagy, jól végzed a dolgodat!

Te viszont onnan fogod tudni, hogy ahogy McCormick is egy garancia révén gazdagodott meg, a Te céged is hirtelen beindul!

Wolf Gábor írása

Forrás: a Marketing Commando ingyenes
marketing ötlettára

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Sketch Design lakberendező Kf... Sketch Design lakberendező Kft.
Farkas Kinga

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Arttech Kereskedelmi és Szolg... Arttech Kereskedelmi és Szolgáltato Kft
Vincze Zolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Nissin Élelmiszer Magyarorsz... Nissin Élelmiszer Magyarországi Kft.
Tovaj Csaba

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Trim 95 Kereskedelmi és Szolg... Trim 95 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Kárpáti György

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.