English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A CRM megoldások következő generációja Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Új ügyfél kapcsolatkezelő rendszer

Az SAP® CRM 2007

ImageAz SAP AG (NYSE: SAP), -mely a CRM világpiac elsőszámú szereplője-, bemutatta az SAP® Business Suite komponensét képező SAP® Customer Relationship Management (CRM) következő generációját. A bejelentésre az SAP 5. Influencer Summit-ján került sor december 4. és 5. között, Bostonban.


Az SAP új ügyfélkapcsolat-kezelő rendszere olyan képességeket kínál, mint például a kereskedelmi promóciók menedzsmentje, az üzleti kommunikáció menedzsmentje, vagy az értékesítési folyamat teljesítményének kezelése. Az SAP CRM legfrissebb verziója dinamikus felhasználói felülettel (user interface, UI) rendelkezik, Web 2.0-ás képességekkel.

„A CRM alkalmazások következő generációját úgy terveztük, hogy elnyerje mind az értékesítési és a marketing, mind pedig az ügyfélkiszolgáló szakértők tetszését is.” – mondta Ed Thompson, a Gartner Distinguished Analyst alelnöke. „Az új alkalmazások képesek lesznek arra, hogy több különböző felhasználói interfészt támogassanak, különös hangsúlyt fektetve a használhatóságra, a minden felhasználó számára könnyű konfigurálhatóságra, valamint könnyedén integrálhatóak lesznek annak érdekében, hogy mind az üzleti, mind pedig az IT felhasználók igényeit kielégítő, végponttól végpontig terjedő (end-to-end) megoldásokat hozzanak létre.”

ImageAz SAP a hagyományos CRM feladatokon túlmutatva fejlesztette alkalmazását egy rugalmas, felhasználói igényeket szem előtt tartó, végponttól végpontig terjedő folyamat-végrehajtási platformmá. Az SAP CRM felépítése révén a vállalatok teljes, 360 fokos rálátással rendelkezhetnek ügyfeleikre, amely a nemrégiben készített, „Improving Customer Relationships” (Az ügyfélkapcsolatok fejlesztése) című Economist Intelligence Unit tanulmány szerint a sikeres CRM stratégia egyik kritikus tényezője. Az SAP CRM máris segít egyes cégeket, például az Adobe Systems-t, a Danfoss-t vagy az Intel Corporation-t abban, hogy kiterjesszék és fejlesszék az ügyfeleket érintő folyamatokat az alkalmazottakból, ügyfelekből és partnerekből álló üzleti ökoszisztémájuk teljes egészében.

Az ügyfelek által indukált növekedést lehetővé tevő új SAP CRM képességek:
Rugalmas, többcsatornás ügyfélszolgálat – Az SAP® Business Communications Management szoftver egyesíti magában a kommunikációs technológiákat és az SAP CRM képességeit annak érdekében, hogy a hagyományos call-center alapú folyamatokat kiterjessze az üzleti szervezet egészére, beleértve a helyi munkaerőt és a földrajzilag máshol elhelyezkedő szakértőket is.

Az interakciók értékének maximalizálása – Az SAP® Real-Time Offer Management szoftver minden ügyfél-tranzakcióhoz biztosítja a szükséges információkat.
A marketing és promóciós költségek optimalizálása – Az SAP nagy mértékben továbbfejlesztette kereskedelmi promóció-kezelési (trade promotions management, TPM) és marketing fejlesztési alap (marketing development funds, MDF) megoldásait annak érdekében, hogy ügyfelei promóciós kiadásai jobban megtérüljenek.

Az SAP CRM 2007 elérhető az ügyfelek számára:
Az SAP CRM 2007 az idei év decemberétől elérhető az ügyfelek számára, és máris számos, a saját iparágában vezető szerepet töltő cégnél van folyamatban a bevezetése.
Az SAP CRM legfrissebb verziójának lényege az ügyfelek által generált növekedés. A megoldás forradalmasítja a vállalati szoftver-ipart.” – nyilatkozta Bob Stutz, az SAP CRM Global Strategy and Product Development alelnöke és ügyvezető igazgatója. „Az SAP áthidalja a szakadékot a felhasználók által kezdeményezett webes élmények és a vállalati szoftver-alkalmazások között. Az SAP CRM célja, hogy a CRM-et egyszerűvé és hatékonnyá tegye, ily módon nyújtva megkülönböztetést, innovációt és agilitást az üzleti felhasználók számára. Az SAP CRM-ről bővebb információt a www.sap.com/crm weboldalon talál.

Az Adobe az SAP CRM kibővített képességeit választotta

ImageAz Adobe célja az volt, hogy egyszerűsítse üzleti folyamatait és minden vállalati alkalmazást egyetlen platformba integráljon. A vállalat már futtatja az SAP CRM 5.0-t világszerte elhelyezkedő call centerei támogatására, és most úgy döntött, hogy az értékesítési folyamat támogatására igénybe veszi az SAP CRM integrált értékesítés-támogatási képességeit is. A potenciális ügyfelek kezelésétől a területi megbízásokon, az ügyfél- és kapcsolatkezelésen át egészen a lehetőségek menedzseléséig, az Adobe az SAP értékesítési támogatási képességeit világszerte több, mint 170.000 ügyfelére terjeszti ki.

Az Intel és az SAP a Marketing Development Fund (MDF) területén működik együtt
Az Intel és az SAP hosszú közös múltra tekinthet vissza az innovatív megoldások fejlesztése és az ügyfeleknek nyújtott érték maximalizálása terén. Az SAP CRM keretein belül a két cég az MDF megoldás fejlesztésén dolgozott. A közös munka során a cégek automatizálták és racionalizálták az MDF-en belüli folyamatokat a követelések online bevitele, a megfelelés és az elhatárolások területén. A CRM-en belül ezek a folyamatok az SAP® ERP back-end rendszerének követelési, kifizetési és tartozási folyamataihoz kapcsolódnak annak érdekében, hogy hatékonyabban, illetve a szabályozói előírásoknak megfelelően lehessen lebonyolítani a tranzakciókat az ügyfelekkel és a partnerekkel, miközben a channel marketing alapokat kezelik.

Forrás: SAP

 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre!

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőnkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Üzleti Közösségünk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Renovit Építõipari Kft.
Péteri György

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
BIYOVIS HOLDING LTD.
Lipka Zsuzsa

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Hilltop Logisztikai Kft.
Nagy János

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
EDP Hungary Kft.
Ignácz Tamás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.