Weboldalunk ismertségének generálása 1. |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
A mérhető sikerAvagy a látogatottság mérés alapjaiEgy weboldal üzemeltetésének az egyik legfontosabb eleme a honlap látogatottságának mérése és elemzése. Amíg nem tudja pontosan meghatározni, honnan jönnek a látogatói és körülbelül hányan vannak, addig nem lesz képes hatékonyan népszerűsíteni weboldalát és azt sem tudhatja meg, hogy jelenlegi népszerűsítési erőfeszítései milyen eredményt hoznak. Honlapja statisztikáinak nézegetése napi rutinná kell váljon! Ha még nem az, akkor itt az ideje, hogy elkezdje. A látogatottság mérés során használt kifejezések Találat Oldalletöltés Látogatás Új látogatók látogatásai Visszatérő látogatók látogatásai Fontos a megfelelő monitorozó eszköz használata A legtöbb szoftver alap-kimutatásaiban napra lebontva megtekintheti, hogy oldalán hány látogató járt és ugyanígy meg tudja nézni azt is, hogy hányan jártak Önnél először és mennyi a visszatérők száma. Már ebből az adatból is komoly következtetéseket lehet levonni. Ugyanis ha sok a visszatérő látogató, akkor érdemes őket egyéb plusz marketing akciókkal is megcélozni. Például, ha sok olyan látogató bonyolít le megrendelést (ha van ilyen lehetőség az Ön oldalán), aki már többször megtette ezt, akkor érdemes egyedi kedvezményeket felajánlani a számukra, vagy törzsvásárlói akciókat kitalálni. Ha sokkal több a visszatérők száma, mint az új látogatóké, akkor érdemes elgondolkozni azon is, hogy miért nem domináns az új látogatók száma és fókuszálni esetleg az új vevő szerzésre. Forrás: Internet-Marketing Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat → A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..