English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Weboldalunk ismertségének generálása 2. Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
Fontos e-mail üzenet vagy kéretlen reklámlevél?

ImageAz e-mail marketing, mint kommunikációs eszköz

Az e-mail marketingben az a vonzó, hogy legtöbb paramétere sokkal kedvezőbb, mint egyéb kommunikációs csatornák jellemző. Lássuk ezek közül most a leginkább kézzel foghatóakat.


Az e-mail marketing előnyei más marketingkommunikációs eszközökhöz képest:

Eredményes
Használatával megvan a lehetősége kialakítani azt a szakmai tekintélyt és bizalmi viszonyt, amely ez eredményes értékesítéshez szükséges. Elég alacsonyak a költségei ahhoz, hogy folyamatos kommunikáció által fenntartsa ezt a viszonyt mindaddíg, amíg a lehetséges vevőből vevő lesz. Egy közelmúltban az, USA-ban készített kutatás kimutatta (és szégyellem, de nem tudom a forrást megnevezni), hogy az Interneten vásárlók 70%-ának az első vásárlása valamely hírlevélben olvasott termék volt.

Komunikációnk megtervezésénél a követekező vevőkategóriákat használjuk: 
ImageNem-vevő: akinek nincs, és nagy valószínűség szerint nem is lesz olyan szükséglete, amit kínálatunk segítségével ki tud elégíteni. Üzenetünk megfogalmazásánál nem kell megpróbálni nekik is "tetszeni", mivel ettől a nem vevő vásárolni még nem fog, azonban a lehetséges vevőt is elszalasztjuk.Lehetséges vevő: rendelkezik, vagy hamarosan rendelkezni fog egy vagy több olyan szükséglettel, amelyet kínálatunkkal ki lehetne elégíteni, csak még
- vagy nincs teljesen tudatában ennek a szükségletnek, vagy

- az még nem olyan erős, hogy kielégítése érdekében cselekedjen is. Mondandónkat a lehetséges vevőnek kell címezni, mivel belőlük van a legtöbb, illetve megfelelő kommunikáció hatására belőlük válhat rövid és középtávon a legtöbb vevő.Vevő: jelenleg rendelkezik egy olyan szükséglettel, melynek kielégítéséért hajlandó cselekedni. (A vevő akkor is vásárol, ha kommunikációnk gyenge - feltéve, ha technikailag megvan rá a lehetősége.)

ImageGyors
Gyorsan elkészíthető, gyorsan "kézbesíthető", az eredmények rövid idő alatt realizálódnak. A megtervezéstől az eredmények kiértékeléséig egy kisebb vagy közepes vállalat esetében nem kell, hogy elteljen több, mint néhány hét.

 

Költséghatékony
Egy jó listával és kis rutinnal egy LEHETSÉGES VEVő elérése nem kerül többe alkalmanként 5-10 Ft-nál.

Jól targetálható
Megfelelően előkészített listát alkalmazva rendkívül jól meghatározható a célközönség, így költséghatékony, hiszen csak a lehetséges vevők felé kell kommunikálni.

(A megfelelően előkészített lista két dolgot jelenthet:
Image- Bérbe vesz egy listát egy erre szakosodott cégtől, akik több tucat paraméterre szűrve meghatározzák azt a közönséget, akikhez az üzenetét eljuttatják (A lista bérbevétele esetén általában nem kapja kézhez a listát, hanem az Ön vagy a szolgáltató által elkészített üzenetet maga szolgáltató továbbítja a címzetteknek).
- Weboldala - a lehetséges vevőket megszólítani képes üzenettel - gyűjti az e-mail címeket, és azokat időről-időre újabb, a látogatóktól elkért adatokkal egészíti ki, mely adatokat szűrőként használhatja fel az üzenet célbajuttatásakor.)

Az eredményesség jól mérhet?ľ
Az e-mail marketing céljára kifejlesztett szoftverek általában rendelkeznek olyan előre beépített funkciókkal, melyek segítségével viszonylag nagy pontossággal tudja mérni, hogy a látogatók mekkora része nyitotta meg a levelet, illetve, hogy hányan és hányszor kattintottak rá a levélben elhelyezett hivatkozásokra. A komolyabb rendszerek arra is lehetőséget adnak, hogy a levélből átkattintó látogatók weboldalon való mozgását is nyomon kövesse és elemezze.

Pozitívan hat a teljes marketingkommunikációra
A gyorsaságnak és a jó mérhetőségnek köszönhetően az e-mail marketingben szerzett tapasztalatokat hatékonyan lehet felhasználni a cég egyéb kommunikációjában. Ennél még hatásosabb, ha a különböző marketinglépések előtt az e-mail marketinget is felhasználják az üzenet különböző lehetséges verzióinak tesztelésére, és a végleges verzió meghatározására.

Hol a határ az e-mail marketing és a spam között?
Az e-mail marketing - a mi értelmezésünk szerint - minden, a címzett előzetes engedélyével, marketing céllal - és általában valamilyen szintű automatizálással - történő elektronikus levél (e-mail) küldése.

Mit mond erről a gyakran hivatkozott 2001. évi CVIII. Törvény?
"14. § (1) az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás felhasználásával küldött reklámnak világosan és egyértelműen azonosíthatónak kell lennie, amint az hozzáférhetővé válik az igénybevevő számára. Kizárólag az igénybevevő egyértelmű, előzetes hozzájárulásával küldhető elektronikus úton, levelezés során reklám.
(a cikk szerzőjének értelmezése: a reklámlevélből ki kell, derüljön, hogy reklám, és csak előzetes beleegyezéssel küldhető.)
Image(2) az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás felhasználásával küldött reklámhoz kapcsolódóan tájékoztatni kell a címzettet arról az elektronikus levelezési címről és egyéb elérhetőségről, ahol a reklámok információs társadalommal összefüggő szolgáltatás felhasználásával történő küldésének megtiltása iránti igényét bejelentheti.
(a cikk szerzőjének értelmezése: a reklámlevélnek kötelezően tartalmaznia kell az egyértelmű leiratkozási információkat, és insrukciókat.)
(3) a reklámozó, reklámszolgáltató és a reklám közzétevője köteles nyilvántartást vezetni azokról, akik részükre írásban bejelentették, hogy kívánnak információs társadalommal összefüggő szolgáltatás felhasználásával reklámot kapni. A nyilvántartás harmadik fél számára kizárólag az igénybevevő előzetes hozzájárulásával adható át.
(a cikk szerzőjének értelmezése: nyilvántartást kell vezetni a feliratkozókról, és a lista csak akkor lenne el- , vagy bérbeadható, ha minden egyes rajta szereplő ehhez hozzájárult. Az "írásban" kategóriába tartozhat minden olyan módszer, ahol egyértelműen meghatározható, hogy a hozzájárulást valóban az e-mail cím tulajdonosa adta-e.)
(4) a reklámozó, a reklámszolgáltató és a reklám közzétevője nem küldhet információs társadalommal összefüggő szolgáltatás felhasználásával reklámot azoknak, akik a (3) bekezdésében meghatározott nyilvántartásban nem szerepelnek. A küldés tilalma a reklámozó, reklámszolgáltató, illetve a reklám közzétevője által küldendő összes reklámra vonatkozik."
(a cikk szerzőjének értelmezése: aki nem iratkozott fel kifejezetten, annak nem küldhető semmilyen reklámlevél.)

A törvény tehát egyértelmű: kifejezett előzetes kérés nélkül senkinek nem küldhető reklámlevél, és ezalól még az az ugyan kreatív, de ettől még szabályosnak egyáltalán nem mondható megoldás sem kivétel, amely a fenti törvényre hivatkozva "megengedi" a címzettnek, hogy leiratkozzon a listáról.

Mik a kéretlen levelek küldésének veszélyei?

Nézzük először jogi oldalról:Image
- Feljelentik Internet Szolgáltatójánál, aki különböző legális és egyéb eszközökkel teheti nehezebbé tevékenységét.
- Feljelentik a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnél, amely akár 500.000 Ft-ig terjedőľ bírsággal is sújthatja Internet szolgáltatóját, ha nem lépett fel Ön ellen. Ezt már biztosan nem fogja jó szemmel nézni a szolgáltató sem.
- Felkerül cége különböző fekete listákra, elektronikus szégyenfalakra, stb.amely egyrészt megnehezíti munkáját (leveleinek kézbesítését) másrészt erősen rombolja cége hírnevét.

És most nézzük a Józan Ész oldaláról!
Először is tisztában kell lennie azzal, hogy az alábbi lehetőségek nem csak a jogi értelemben vett spam küldés esetén fenyegetik, ugyanis tevékenysége végeredményének szempontjából minden spam, amit a címzett annak érzékel!

Mégha spam levele hoz is némi eredményt, a legfőbb eredménye mégis a bizalomvesztés, image rombolás, kiábrándulás a márkából. Csak gondolja végig! Vajon ki akar olyan cég ügyfele lenni, aki mind a törvényeket, mind lehetséges ügyfelei személyes akaratát semmibe veszi tevékenysége során?

Forrás: Internet-Marketing

www.internet-marketing.hu 

Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! 

Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében?

Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →

További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat →

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Passive Systems Kft
Sárvári Endre

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Albaszoft Training Oktatóköz... Albaszoft Training Oktatóközpont
Szentesné Balogh Edi

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
STI Petõfi Nyomda Kft.
Csordás Marianna

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
BEVANET INFOROOM Zrt.
Várhelyi Gabriella

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.