Tehetünk azért, hogy folyamatosan kapjunk jó híreket? |
2007. április 21. szombat, 19:26 |
Cégünk kommunikációjának következményeiÖsszefüggések a kifelé küldött és a beérkező áramlások közöttMiért is kérnek váratlanul ajánlatot tőlünk? Hogyan jöhet váratlanul a semmiből egy új ügyfél? Mennyi írható a „véletlenek számlájára”? Szeretjük a cégünkhöz érkező pozitív töltetű, a cég számára eredménnyel kecsegtető embereket, leveleket, e-maileket, telefonokat… hívjuk ezeket most összefoglalóan áramlásnak. –Maga, az áramlás szó meghatároz egy sebességet, mennyiséget, sőt folyamatos mozgást is! És mire vágyik egy cégvezető, ha nem folyamatos áramlására a hozzá érkező pozitív dolgoknak!? 2.:Hogyan? Elkerülendő: 1 Periódkusság! A hangsúly a folyamatosságon van. A fenti példából kiindulva az új alapítású cég, lehet, hogy az 5. hónap után rájön, hogy a havi 10 vevő kevés. Ezért elkezd újakat keresni, sokat költ reklámokra, felvesz egy új értékesítő stb… A következő hónapban lesz is 10 helyett 15 új vevő, és a plusz kiáramlás még ezután is hoz új embert 12-12 embert az ezt követő hónapokban. Ennek nagyon megörültek, és leállították a reklámokat. Így pár hónappal később, mire lecsengett a nagy kiáramlás utóhatása, újra visszaestek 10-re. (sőt közben alakuló konkurencia miatt lehet, még ennél is kevesebb lett a havi vásárlóik száma.) A kifelé áramoltatást folyamatosan fenn kell tartani, hogy abból visszafelé is rendszeresen jöjjön beáramlás. Elkerülendő: 2 Türelmetlenség! Elindítunk egy hirdetési projektet. Osszuk a szórólapokat de az első két hét alatt nem jelentkezik (rá) senki. Az ügyvezető megállapítja, hogy ez pénzkidobás volt, és leállítja. Mit tett? Megszakította a kiáramlást. Lesz így beáramlás? Lehet, hogy volt olyan, aki betette a táskájába a szórólapot, és amikor 2 hét múlva végez a vizsgáival és aktuálissá válik, hogy beiratkozik a hirdető cég nyelvtanfolyamára, telefonálni fog. De az ilyen „kivárók” száma elenyésző. Tehát ne legyünk türelmetlenek, folytassuk az elkezdett hirdetési akciót! Nagy számok törvénye alapján minél több helyre vetünk hálót, annál több halat foghatunk ki. Minél többször vetjük ki azt a bizonyos hálót annál nagyobb az esély, hogy pont jókor, jó időben tesszük, és nagyot meríthetünk! Fontos figyelmeztetés: minden kiáramlás után beáramlás következik! Lehet, hogy nem ugyanazon a csatornán, lehet, hogy nem ugyanarra az akcióra, de jön. Pach Ferenc konzultáns Comline Budapest Kft.
Kérdése van a cikkhez? Írja meg az Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse. e-mailcímre! Szeretne díjmentesen konzultálni szakértőinkkel? Érdekli, hogy lehet ezt gyakorlatba ültetni a saját cégében? Cégtárunk tagjaként erre IS jogosult egész évben! Részletekért kattintson ide →További cikkeket a témában a "Vezetői túlélőcsomag" rovatunkban olvashat → A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..