English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

A CRM következő szintje Nyomtatás E-mail
2010. április 20. kedd, 03:00

04_20marketing1A marketingesek gyakran elavult és leegyszerűsített CRM megközelítéseket alkalmaznak, melyek mára nem számítanak hatékonynak. Elérkezett az idő a digitális technikákat alkalmazó CRM programok bevezetésére, mely a legerőteljesebb stratégiák és eszközök használatával igen eredményes lehet a piacon.


Számos CRM program csupán kimenő e-mailekből és direct mailből áll, holott a felhasználók egyre aktívabbak az új digitális csatornákon. A tizenéves lányok például gyakran meg sem nyitják e-mail fiókjukat. Ehelyett érdemes megvizsgálni, hogyan lehet kiaknázni a digitális eszközök kínálta lehetőségeket, az azonnal üzenetküldést, a widgeteket, illetve a mobil valamint a közösségi médiát párhuzamosan, annak érdekében, hogy az eredményeket maximalizáljuk.
Az alábbiakban hét módszert írunk le a digitális CRM alkalmazására.

Gondolkodjuk a CMR-ben. A customer managed relationship (vevő által menedzselt kapcsolat) lényege, hogy a fogyasztók nagyobb beleszólást kapnak a marketinges interakciókba. A tanulmányok szerint, minél nagyobb kontrollt kap a célközönség a használni kívánt kommunikációs csatornákat, az őket érdeklő témákat és a gyakoriságot illetően, annál nagyobb eséllyel fognak feliratkozni a listákra és vesznek részt az interakcióban.

Mobilizálás. Remek módszer a márka és a fogyasztó közötti interakció mértékének növelésére, ha hordozható tartalmat, eszközöket és élményeket kínálunk, amelyek elkísérik a felhasználókat, bárhol is legyenek. Alkalmazzunk például mobilos technikákat, és olyan módon szolgáltassunk tartalmat, ahogy azt a felhasználók kérik – legyen az e-mail, mobil vagy közösségi média. Ezek mellett nem árt, ha a tartalmakat és az eszközöket egy harmadik fél oldalán is elérhetővé tesszük.

A marketinget alkalmazzuk szolgáltatásként.
Olyan marketing tartalmat tegyünk közzé, mely valódi értéket ad a fogyasztóknak és releváns is. Segítőkész, fogyasztói fókuszú hangvétellel kommunikáljunk, hogy olyan tartalmat és eszközöket tudjunk biztosítani, amelyek valódi interakciót hoznak létre, egyértelmű hozzáadott értékekkel, és erős, folyamatos kapcsolatot tudnak kiépíteni.

Legyünk közösségiek.
Hozzunk létre közösségi részeket az oldalunkon és profilt olyan közösségi oldalakon, ahol a célcsoport összegyűlik, hogy könnyebben megoszthassák egymással a tartalmakat. Aktívan vegyünk részt a párbeszédben, mely kapcsolatot alakít ki a vásárlókkal, és gondoskodjunk arról, hogy érdemi tartalom jöjjön létre - például kérjük fel a fogyasztókat véleményük megfogalmazására.

Mérjük több szempont alapján is az eredményeket. Hogy számszerűsíthessük a CRM értékét, hozzunk létre egy kontrollcsoportot, amelyben nem használjuk a CRM programot, és hasonlítsuk össze azzal a csoporttal, amelyekben igen. Szintén vizsgáljuk a szóbeszéd-jellegű marketinget, a vírusvideókat és az esetleges márka-szószólói tevékenységet a kvantitatív közösségi média mérési eszközeivel és kvalitatív kérdőívekkel.

Ne csak a fogyasztókra gondoljunk. Terjesszük ki a CRM-et a vállalatok legfontosabb szereplőire: alkalmazottakra, disztribútorokra, kereskedőkre és egyéb funkciókra. A CRM kibővítése több befolyásos szereplővel erősebb vevői kapcsolatok kiépülését eredményezheti, javítva a CRM programok hatékonyságát. Erre jó példa az, amikor a fogyasztókat már megkeresték a CRM program keretein belül, majd később ugyanezen fogyasztók a márka vonatkozó reklámjával is találkoznak a boltokban.

Ismerjük fel a szószólókban rejlő lehetőségeket. Mérjük fel, hogy adatbázisunkban kik a legértékesebb és leglojálisabb vevők, és kezeljük őket VIP-ként. A hűséges vásárlókat kérjük fel szószólói szerepre, illetve azonosítsuk a lojális vevőket a közösségi médiában is, és biztosítsunk nekik potenciális szószólói rangot. Időzítsük a kommunikációt akkorra, amikor a vásárlók a leglelkesebbek egy-egy termékkel kapcsolatban.

Összefoglalva, ez a hét digitális lehetőség megragadása kézzel fogható eredményeket hoz és nagyban javítja a CRM program hatékonyságát, napjaink folyamatosan változó marketing környezetében.

Forrás: Direkt Marketing Szövetség

www.dmsz.hu

 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

MÛSZERPROFIL Elektronikai Gy... MÛSZERPROFIL Elektronikai Gyártó, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Vécsei Juli

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
GASZTROKER Kereskedelmi és Sz... GASZTROKER Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Benkõ László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Verlag Dashöfer Kft.
Magyar Márk

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Alfa Gránit Hungary Kft.
Fülöp Tamás

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.