Marketing: Hogyan hódítsanak online a KKV-k? |
2010. május 05. szerda, 03:00 |
Az internet szerepe napjainkban megkérdőjelezhetetlen. A magyar háztartások egynegyede rendelkezik internet-előfizetéssel, a lakosság több mint fele használja az internetet (KSH). Jogos a kérdés: hogyan hasznosíthatja mindezt egy kis- vagy középvállalkozás?
Legyen szó bármilyen termékről vagy szolgáltatásról, a forgalom növekedésének a kulcsa a vevőkör bővítése. A vevőkört az internetes marketingtevékenység jelentősen bővítheti. Költséghatékony módon.
Egy KKV megjelenhet online cégadatbázisokban, keresőmotorok találataiként, saját honlappal, illetve egyre gyakrabban a célcsoportot megcélzó közösségi oldalakon. Míg a cégadatbázisok esetében leggyakrabban korlátozott céginfo áll az érdeklődők rendelkezésére, egy könnyen használható, rendszeresen frissített honlap sokkal többet elárul. A minőségi tartalom professzionalitást sugall. Érdemes az e-mail marketing eszközéhez is nyúlni. Rendszeresen – de nem túl gyakran! – érkező informatív hírlevelek útján a vállalat hírt adhat tevékenységéről. A közösségi oldalak használata által magasabb szintre helyezhetőek az üzleti kapcsolatok. Az ügyfelek a KKV-k ’rajongóivá’ vagy ’követőivé’ válhatnak, ez által naprakész információhoz juthatnak, és véleményüket, tapasztalataikat megoszthatják különböző fórumokon. A cég tevékenysége elé állított ’tükör’ – ha okosan kerül felhasználásra – sok értékes ötletet adhat, melyek segítségével piacképesebbé válhat az értékesített termék vagy szolgáltatás. Sokszor halljuk, hogy nem a külső számít. De ha a külső nem elég mutatós, vagy nem elég könnyen elérhető, a konkurencia fog győzedelmeskedni (akik online tevékenységét szintén érdemes figyelemmel követni)… Lépéselőny Média Kft. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..