3000 telefonszám teszi az üzletembert |
2010. június 10. csütörtök, 03:00 |
Állítólag Svédországban, ha üzleti körökben mozog az ember, és nincs legalább 3.000 telefonszám, 3.000 potenciális kontakt a telefonjában, nem is tartják komoly üzleti partnernek. Ezt korábban egy pilóta ismerősöm mesélte, akivel nem tudom, mi lett azóta üzletileg, de egy alapigazságra rátapintott: ha marketingről van szó, a méret a lényeg.
Üzleti kommunikáció rendelésreLegalábbis ami az adatbázist illeti, akiknek kommunikálunk. Volt szerencsém a „hőskorban” hideg adatbázisoknak promóciós anyagokat küldeni és várni a csodát, illetve átéltem az opt-in listák gyártásának őrületét is. Egy pont azonban mindig közös volt: mindenki, aki eredményes akart lenni, aki több új vevőt akart elérni, aki növelni akarta a bevételét vagy a profitját, törekedett rá, hogy minél több helyre juttathassa el üzenetét. Ennek finomított verziója már egy üzleti közösség, ahol a feliratkozás része, hogy beállíthatom, milyen üzleti kommunikációk érdekelnek. A lényeg mégis ez: hogy tudok minél több embert elérni? Mikro és multiHogy gondolkozik egy átlagos mikro- és kisvállalkozás? Tisztelet a kivételnek, de jellemzően az a hozzáállás, hogy csak olcsó legyen, vagy ingyenes, és így próbál meg eredményeket elérni. Azonban egy szakmai tudakozó vagy cégtár ingyenes használata még nem vezet csodákhoz, ezt sokszor tapasztalhattam én magam is. Mi a teendő?Használja ki egy üzleti közösség, vagy magán közösségi portál erejét, építsen rengeteg kapcsolatot, cseréljen minél több névjegyet virtuálisan és a valóságban is! Az így nyert kapcsolatokat ápolja, érje el beleegyezésüket, hogy küldhessen nekik promóciót, másrészt érje el, hogy továbbküldjék ők is (tegye őket érdekeltté, motiválttá)! Így legálisan, viszonylag gyorsan, és széles körben szerezhet új érdeklődőket, potenciális partnereket. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..