Ajánláskérés II. Nyomtatás
2010. június 16. szerda, 04:35

Lépéselőny/ Marketing : AjánlásFolytatva előző cikkünk gondolatmenetét, az ajánláskérést próbáljuk úgy beállítani ügyfelünknek, mintha neki ez ugyan olyan jó és fontos lenne, mint nekünk.

Nekünk egyértelmű, hogy azért kell ajánlásokat kérnünk, hogy minél több új kuncsafthoz jussunk el, partnerünknek pedig azért jó ha ad, mert anyagi kiadásokkal neki ez nem jár és segít ezzel másokon.


Motiválhatjuk ajánlóinkat akár különböző kedvezményekkel, juttatásokkal is.

„Ha hozol nekem vásárlót, vagy olyan személyt, aki igénybe veszi szolgáltatásomat, általuk létrejött profitom után kapsz mondjuk 10% részesedést!” – Vagy – „Minden tízedik általad hozzám küldött ember után kapsz egy ingyen terméket, illetve igénybe vehetsz nálam díjmentesen egy szolgáltatást.”

•    Például, ha autószerelő műhelyt üzemeltetünk, ajánlómnak minden általa létrejött tízedik üzlet után jár egy ingyenes olajcsere, vagy egy díjmentes téli gumi garnitúrájának a cseréje.

Ha sikerül jól motiválni partnereinket, bevételünket könnyedén megtöbbszörözhetjük!

Nyílván ahhoz, hogy valaki ajánlani tudjon minket, ismernie kell, mivel foglalkozunk. Nem árt az sem, ha jók vagyunk szakmánkban és maximálisan kielégítjük az ügyfél igényeit.

•    Egy üzleti közösség tökéletesen alkalmas az ajánláskérésre, hiszen egy ilyen gyűlés pont ezért hivatott létrejönni, hogy a csoportban lévő vállalkozók segítsék egymást az ügyfélszerzés terén. Miután mindenki bemutatta mivel is foglalkozik, elkezdődhet a kölcsönös ügyfél csere-bere.

•    Fontos és elvárható dolog az egy üzleti közösségben, hogy lehetőleg minél potenciálisabb ügyfél jelölteket bocsássunk partnereink elé. Teszem azt, mi sem örülnénk, hogyha például 60 életév feletti ajánlásokat kapnánk, miközben hosszú távú nyugdíjmegtakarítások eladásával foglalkozunk.

Egy vállalkozó kizárólag ügyfelekből él, ezért igen fontos tudni az ügyfélszerzés különböző fortélyait, melyek közül az egyik leghatékonyabb az imént tárgyalt személyes ajánlás!


Lépéselőny Virtuális Irodaház

A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Lépéselőny Média Kft.

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről - Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.