Nekünk a Balaton a Riviéra? |
2010. július 13. kedd, 05:20 |
Évek, vagy inkább évtizedek óta téma hazánkban, hogy a balatoni vendéglátás barátságossága és színvonala nem példaértékű az értékesítésben dolgozók számára. Sikerült helyszíni tapasztalatokat gyűjtenem a 2010-es trendekről – következzen a top 4-es lista, mit NE lessen el a balatoni vállalkozó kollégáktól. 1.Ha a vevő nem érti a (szakmai) nyelvet, az nem jelenti azt, hogy hülyeA piacon az egyik árus épp egy németajkú turistának adott el egy farmert, majd az ár hallatán – természetesen magyarul – ráförmedt a társa: „Milyen árat mondtál neki? Mondjál már x-et!” (és természetesen magasabb lett a vételár végül). Esetünkben a messziről jött vendég nem értette e szavakat, csak azt látta, hogy végül többet kell fizetnie, de biztos vagyok benne, hogy nem viszi majd messze földön hírét ennek a boltosnak… 2. Az üres bolt nem vonzóbb, mint ha álldogálnak ott vevőjelöltekSzabadtéri vásár lévén édesapámmal behúzódtunk egyik stand sátra által nyújtott árnyékos részbe. Rajtunk kívül csak a két tulajdonos volt az egész „helyiségben”, és pár perc után odajöttek a klasszikus értékesítői örökzölddel: „Segíthetek?”. Miután elmondtuk, hogy csak az árnyékban álldogálunk a család hölgytagjaira várva, elzavartak bennünket a szó szoros értelmében, még utánunk kiabálva, hogy amikor ilyen sokba kerül a bérlet és nincsenek vevők, legalább mi ne fogjuk el a „kirakatot”… Az első hely volt a vásárban, mégis elkerülték a vevők. Hogy miért? Nem is értem… 3. Olcsó lángosnak híg a leveA kedvenc lángososunk évről-évre kifejti, mennyire nehéz a helyzet, nem szeretne árakat emelni, de muszáj, miközben az alapanyagokat érzékelhetően egyre silányabbra és olcsóbbra cseréli… Akkor vagy áremelés, vagy olcsóbb (és ehetetlenné összeálló) alapanyag, de a kettő együtt nem megy: többet nem látogatjuk meg az intézményt, ezt most eldöntöttük, és nem vagyok benne biztos, hogy mi vagyunk az egyetlenek. 4. Az első számú közellenség: az új vevőA 2. pontot is megelőzi a másik lángosos, aki szabályosan megsértődik a vevőjelöltekre, és fennhangon ki is fejezi rosszallását, ha valaki fokhagymát mer kenni a lángosra, vagy esetleg plusz szalvétát kér. Értem én, hogy egy szezon alatt kell megtermelni a pénzt, na de nem épp belőlünk remélhetné a jövő évi megélhetését, ha kedves lenne? Cikkemnek nem célja, hogy a lerágott csontot (mennyivel kedvesebbek külföldön, mennyire magyar sajátosság a lehúzás) boncolgassam tovább. Viszont egy dolog elgondolkodtató: a sok kis „harc” az ügyfelekkel, a sok apró csalás mellett ezek a vállalkozók állandóan megélhetési gondokra és vevőhiányra panaszkodnak. Nem lehet, hogy összefüggés van a kettő között?
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..