A MediaVásár a legkönnyebben használható reklámkereskedelmi platform Európában |
2010. július 13. kedd, 13:26 |
Az európai reklámkereskedelmi portálokhoz képest a MediaVásár-t használók tisztában vannak az árakkal már a vásárlási folyamat elején. Egyedi megoldás az európai on-line piacon: egy könnyen használható, kellemetlen meglepetésektől mentes, kedvező árakat biztosító reklámkereskedelmi piactér. Piackutatási eredmények végkövetkeztetéseként megállapítható hogy az európai reklámközvetítő portálok nem valósítják meg a valódi piactér fogalmát. A vevők felkeresik az on-line ügynökségeket, leadják a rendelésüket, a reklámkereskedők pedig elkészítik a rendelésre kért anyagokat. A MediaVásár esetében ez a folyamat teljesen átalakul, a vevők előre tervezett reklámok közül választhatják ki a nekik legmegfelelőbbet. A piactér közvetítő szerepet tölt be a média és a hirdetni kívánó cégek között, egy valódi piac létrejöttét biztosítva ezzel. Az európai portálokról az is elmondható, hogy az esetek túlnyomó többségében (90%) csak on-line hirdetési opciókkal foglalkoznak, az egyéb reklám lehetőségeket – mint az újság, Tv, rádió - nem lehet interneten keresztül elérni. Az új platform kínálatában és használatában is eltér az külföldi társaitól. A vásárlás menete sem a megszokott, a vevő már a keresési stádiumban is tisztában van a várható árakkal, ami szintén segítheti a döntést. Ez egy olyan újítás, ami teljesen egyedi a reklámkereskedelmi piacon. Ezen kívül akciós kínálatokból is választhat, ami egy hagyományos vásárlás esetében nem garantált. Mindezek azért is fontosak, mert a gazdasági válság hatására a hirdetők- különösen a kis - és középvállalatok szereplői - különösen árérzékennyé váltak. Az elmúlt 10 évben folyamatos emelkedés volt a trend a reklámköltésekben, ám a tavalyi évben ez megtört. A magyar reklámpiac hirdetőinek nettó reklámköltése 19,2 százalékkal csökkent 2009-ben, így a cégek 162 milliárd forintot költöttek reklámokra. Ám ez a visszaesés máshol is érzékelhető volt, Közép-Kelet-Európában 21,3 százalékkal a világon pedig 9 százalékkal csökkent a reklámköltés. További előnye a portálnak az egyszerű kezelhetőség, a vevőnek mindössze egy regisztrációra van szüksége a vásárláshoz, nem kell külön szoftvert telepítenie, valamint célzott keresés és célcsoport szűkítés is segít a döntés meghozatalában. Ezek az innovációk teszik a MédiaVásár-t egyedivé az európai piacon, hozzásegítve a KKV-kat az igazán sikeres hirdetési megoldásokhoz - Ausztráliában is. További információk a www.mediavasar.hu -n. Jó piacozást! |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..