Kamaszok és üzleti sarlatánok |
2010. szeptember 21. kedd, 03:00 |
Richard Feinmann mondása szerint, aki nem tudja az üzletét, a cégét, tevékenységét egy 14 éves kamasz számára érthetően röviden elmagyarázni, az sarlatán. Az értékesítés halála: a sok szövegJapánban például egy felsővezető számára, ami nincs maximum egy oldalban összefoglalva, az érdektelen – teljesen mindegy, hogy Tokió következő 20 évi tömegközlekedési intézkedéseiről, vagy egy új gyártósor beállításának megindoklásáról van szó. Valljuk be: tényleg nincs időnk hosszas bemutatkozó e-maileket, minden részletre kiterjedő ajánlatokat olvasgatni, legtöbb ilyet a kukába dobjuk. Tegye a szívére a kezét: Ön elolvasná a saját ajánlatukat? Még gonoszabb leszek: meggyőzné Önt saját ajánlata, hogy saját magától vásároljon? Gazdaságos marketing szlogenEltekintve a fenti képzavartól, célszerűnek látom az alábbi 4 lépésben behatárolni, kicsoda Ön, mit kínál és kinek. Ezt a kiváló gyakorlatot Kerekes Péter üzleti barátomtól tanultam: - ki az Ön elsődleges célcsoportja? Foglalja össze maximum 6 szóban! - ki az Ön másodlagos célcsoportja? Foglalja össze maximum 6 szóban! - mi az Ön tevékenysége? Fejtse ki 1-2 szóban! - mi az Ön tevékenysége? Fejtse ki 6 szóban! Ha eddig úgy érezte, könnyen és lazán ment, és még csak gondolkodnia sem kellett, valamit egészen biztosan nem jól csinált, kezdje újra! Olvassa el, amit írt, és nézze azzal a szemmel: értené ezt egy leendő új ügyfél? És egy 14 éves gyerek? Ha nem biztos benne, faragjon tovább a művön! A sikeres vállalkozás alapja, ha gyorsan és tömören, az ügyfél fejével gondolkozva, az ő szemüvegével nézve tudja bemutatni cégét, termékét! Próbálja ki, és az üzleti partnerkeresés egyszerre meg fog változni Önnek! Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..