Határozott irány = fél siker az üzletben |
2010. október 06. szerda, 03:00 |
Beszélgettem egy frissen megismert ügyfelünkkel, és kérdeztem tőle, milyen célcsoportra „lő”, kik az ügyfelei? Egy perc néma csend után nagy nehezen kiderítettük, hogy mivel három, egymástól nem túl távoli területtel is foglalkozik, (szerinte) szinte bárki lehet az ügyfele, pontosabban nem is tudja. Kardomba dőltem, majd újra nekifutottunk a célcsoport-kérdésnek a meglévő ügyfelek alapján, kis segítséggel – lásd lent. Kiket szeret legjobban?Bármennyire is az üzlet nem barátságról szól, vannak olyan partnerek minden cég életében, akikkel jobb együtt dolgozni, mint másokkal, akikkel a kapcsolat sem pusztán a rendelés-teljesítés-számlázás-bevétel körforgásban mozog. Kik ők, és miért szeret épp velük dolgozni? Mik a közös nevezőik? Mik azok az emberi tulajdonságaik, amiktől könnyű Önnek az együttműködés velük? Kik rendelik a legtöbbet?Van az a kör a vállalat életében, akikre az üzletmenet alapozható, akikről stabilan tudjuk, hogy folyamatosan keresnek, rendelnek, igénylik termékünket / szolgáltatásunkat. Ők a stabil vevők – milyen iparágba tartoznak? Mekkora cégek? Hányan dolgoznak ott? Mi az, amivel foglalkoznak, vagy milyen jellemző helyzetek merülnek fel náluk a működésük során, amitől szükségük van rendszeresen az Ön termékére, szolgáltatására? Kik hozzák a legtöbb profitot?Lehet szeretni az ügyfeleket, és egy multi is sokat rendel, egy cég életében a döntő mégiscsak az, mennyi profit marad végül a zsebében a bevételből. Kik azok az ügyfelek, milyenek azok a vásárlások, amelyek a legtöbb haszon, a legtöbb nyereség megmaradását eredményezik? Milyen jellemzőket (tudnivalók a cégről, rendeléstípus, stb.) tud összegyűjteni róluk, megfigyelni rajtuk? Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..