Mit akar a marketing? |
2010. október 08. péntek, 03:00 |
Érdekes volt látni a közelmúltban egy egyébként rendkívül sikeres vállalkozót, aki új tevékenységbe fogván próbálja felépíteni annak marketingjét. Egyelőre tapogatózik csak, nincs semmi kézzelfogható abban, amit próbál üzletileg kommunikálni, jóllehet már nem keveset költött rá. Mit is akar valójában a marketing, és hogy lesz belőle bevétel? CélcsoportNem lehet eléggé hangsúlyozni ennek fontosságát. A „mindenkinek tudok adni valamit” elv nem működik, mert valójában senki nem érzi majd magáénak a kommunikációmat – minél alaposabban körbe kell határolni, mit is akarok valójában, és kit akarok elérni. Soha nem lesz abból valódi profit, hogy nagyot akar markolni valaki, és egymással már csak érintőlegesen összefüggő célcsoportokra próbál ráhúzni valamit. FÓKUSZ!Amint megvan az irány, a célcsoport, akkor le ne térjen az útról! Fókuszáljon rájuk, tudjon meg róluk minél többet: hol és hogy lehet elérni, megszólítani őket, mire hallgatnak, mit kedvelnek, mivel válthatok ki ellenérzést? Az üzleti partnerkeresés alaptörvénye ez: kitartani egy irány mellett, amely sikerre vezethet! Képi megjelenítésMagam sem gondoltam volna, mennyire sokat jelent – főleg egy összetett terméknél, vagy párhuzamosan több szegmensnek szóló termék / szolgáltatás családnál- a képi összhang, a design. Nem érdemes erre az első jöttment ismerős javaslatát olcsón megvenni, ebben biztos vagyok: ha a vevőknek nem megy át rövid idő alatt, mi ez és mire jó, és nem támogatja mindezt a képi megjelenítés, akkor elmarad a haszon, nem lesz gazdaságos a marketing. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket. VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..