Több marketing = több értékesítés = több bevétel = … |
2010. október 22. péntek, 03:00 |
A napokban találkoztam egy kedves ügyfelünkkel, mert a call-centeres csapatom segít neki potenciális új vevők felkutatásában. Átbeszéltük az összes céget, akiket csak találtunk eddig számára, és nagyon jó nézőpontot vett fel: nem engedte, hogy azokat, akik kisebb potenciális bevételt jelentenek, mint előzetesen elterveztük, „kidobjuk”, mondván: minden marketing fontos lehet.
Profit alattiakNagyon kellemes érzés volt látni, hogy egy ügyvezető, aki már vagy 20 éve vezeti cégét, elég tisztességes piaci pozíciót harcolt ki magának, és alapvetően jól megy sora, ennyire nyitott az új partnerek felé. Az üzleti partnerkeresés egyik buktatója a célpiac meghatározása, és bár több cikket írtam már róla, mennyire fontos is ez, a mai nap tanulságul szolgált, hogy okosan, kreatívan azoknak is tudunk valamit adni, akik elsőre „vonal alattinak”, még inkább „profit alattinak” tűntek. Kényelem helyett marketingA hölgy speciális területen dolgozik, minden ügyfelénél komoly árverseny és árharc révén jut csak munkához, kevés haszon marad ténylegesen egy-egy munkájukon – mégis, egy pillanatig sem éreztem azt, hogy ő ettől kétségbe lenne esve, sőt: arra sarkallja minden nap, hogy újra és újra felvegye a kesztyűt, és meggyőzze az ügyfeleket, ő a jobb választás. Azt gondolom, az, hogy ennyire keresi az új ügyfeleket, kicsit és nagyot egyaránt, ébren tartja benne a „harci szellemet” és ettől marad lendületben. Ahelyett, hogy elkényelmesedne (megtehetné), a több marketinget választotta – példaértékű minden vállalkozónak. Németh Zoltán Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|