THIH és a többiek: az üzlet ellenségei |
2010. november 29. hétfő, 03:00 |
Megtehet mindent a marketing, küzdhet a cég az új vevőkért és a bevételért – ha van néhány hivatalos belső ellenség házon belül, akkor nincs mit tenni, az értékesítés mindig kudarcba fog fulladni. Mi az a különbség, ami egyik vállalkozást sikeressé teszi, másikat sikertelenné? Sikeres vállalkozási alapjai: csak ezt kerülje el„Sajnos nincs”, „Az nem is volt”, „Majd tessék később érdeklődni”, „Ilyet nem tartunk” – biztosan mindannyian hallottunk már ilyen mondatokat. Amennyiben NEM saját értékesítői, eladói szájából, akkor minden OK Önöknél. Azonban ha előfordul, hogy ügyfélszolgálattal, új vevőszerzéssel megbízott kollégái minimum félvállról veszik csak az üzleti partnerkeresést, akkor számíthat rá, hogy rövidesen bajba kerül a cég (ha még nem lenne abban). A híres-hírhedt „talán holnap, inkább holnapután” (avagy THIH) hozzáállás az üzlet (egyik) biztos főellensége. Gyerekkoromból még emlékszem erre a mentalitásra – igaz, akkor még más szelek fújtak a kereskedelemben. Sajnos, a mai napig találkozni vele cégeknél, boltoknál, üzleteknél – és mindig, amikor ennek nyomaira bukkanok, tudom, hogy egy potenciális álláskeresővel beszélgettem. Egy dologban biztos lehet: MINDIG jön egy következő cég a piacra, aki jobban akarja az elégedett vevőket, aki hajlandó többet tenni értük – így aztán mindig rá lesz kényszerítve a cég, hogy alapjaiban irtsa ki a THIH gondolkodást a vevőszerzéssel foglalkozó munkatársai gondolkodásából és viselkedéséből. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..