Értékesítés helyett marketing |
2010. december 08. szerda, 03:00 |
Előfordul, hogy az ember úgy ül le tárgyalni, beszélgetni valakivel, hogy hamar átlátja: ebből üzlet nem lesz, mégis kellemes a beszélgetés, és nincs indíttatása elrohanni azonnal onnan. Bár új vevő közvetlenül nem lesz a tárgyalófélből, mégis kiderülhet, hogy érdemes volt rászánni az időt… Ajánlás marketingEhhez a bevezetőhöz is az élet szolgáltatta a példát: beajánlotta nekem egy kedves partnerünk az ügyfelét, hogy szerinte érdemes lenne megismerkednünk, mert ők keresnek új ügyfeleket, mi pedig a kapcsolatépítés, üzleti partner keresés, vevőszerzés területén tudnánk segíteni. Ez az igazi marketing egyébként, ha az embert ajánlják, legalábbis minden okos ezt mondja, ha csak… … nincs értékesítési potenciálaz adott partnernél, mint ahogy az gyorsan kiderült a találkozón. Ha már azonban összefutottunk, jól elbeszélgettünk, és a közös földrajzi gyökerek mellett kiderült: az illető partnerei között már van olyan, akinek a Lépéselőny jó segítsége lenne a bevétel és profitszerzésben. Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|