English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Az elektronikus hírlevélről Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageText vagy HTML?

Hogyan küldjük?

Milyen formátumban küldje hírleveleit, cikkeit a maximális eredmény érdekében? Végigolvasva azt a közel száz oldalnyi cikket, kimutatást és közvéleménykutatást, amelyeket a szakma legnagyobbjai az elmúlt években publikáltak az e-mail marketing témában, és végiggondolva az elmúlt három év alatt begyűjtött saját tapasztalatot, az alábbiakban összefoglaljuk a témával kapcsolatos végkövetkeztetéseinket.


Az optimális megoldás: Alapértelmezettként menjen Multipart levél , + TEXT azoknak, akik kifejezetten azt kérték.

Először is tisztázzunk néhány alapfogalmat!

TEXT formátum:
Csak karaktereket és sortörést tartalmazhat. Nem lehet színeket, különböző betűméreteket, betűstílusokat (aláhúzott, vastag, dőlt, stb.) és képeket használni benne. A TEXT e-mail elkészítésére legalkalmasabb program a Jegyzettömb, angolul Notepad (Programok / Kellékek).
HTML formátum:
A weblapok nyelvén készült, a weblapokon használható összes vizuális eszközt felsoroltatni képes formátum. Az elkészítése lehetséges valamilyen weblap szerkesztő programmal (Dreamweaver, Homesite, stb.), de a gyakorlottabbak a HTML kód megírásával készítik.
ImageMultipart küldési mód:
Az arra alkalmas levelezőprogram által elküldésre kerül mind a TEXT, mind a HTML verzió. Azon levelezőprogramok, amelyek képesek a HTML formátum megjelenítésére, a levélnek a HTML részét, az összes többi levelezőprogram pedig a TEXT verziót jeleníti meg. Ez a küldési mód választ ad arra a dilemmára, hogy vajon mely formátumot tudják fogadni az egyes olvasók. (De nem oldja meg azt a kérdést, hogy melyiket szeretnék olvasni!)

Az alcímben megfogalmazott megoldás tehát azt jelenti, hogy aki kifejezetten a TEXT verziót kéri, annak küldjön azt, viszont mindenki másnak menjen a Multipart levél, és majd a levelezőprogramja azt a formátumot jeleníti meg, amelyiket tudja (Ha mindkettőt tudja, akkor a HTML-t jeleníti meg!).

A
MarketingSzoftverek e-mail marketing megoldása: Amennyiben a hírlevél feliratkozó űrlapban szerepeltet egy rádiógomb párost, melynek alapértelmezettként megjelölt állása a "HTML formátumú levelet kérek", és másik állása a "Csak TEXT levelet kérek", akkor a levelek elküldésekor egy mozdulattal be fogja tudni állítani, hogy mindenki azt a formátumot kapja, amit a jelentkezéskor beállított, miközben aki HTML-t kért, de levelezőprogramja mégsem képes annak megjelenítésére, az az általa olvasható TEXT verziót fogja látni.

Milyen szempontokat mérlegeljen, ha mégis úgy dönt, hogy csak a TEXT vagy csak a HTML változatot szeretné elkészíteni és elküldeni?

Ha mégis úgy dönt, hogy nem szeretne energiát fordítani mindkét formátum elkészítésére, akkor a következő szempontokat érdemes mérlegelnie, mielőtt véglegesítené döntését:

Mi a célja a levéllel?

Ha levelének nem célja a márka építése, a cégről kialakult kép erősítése, hanem csak az információ eljuttatása, vagy ha Ön abban a speciális helyzetben van, hogy a márka építése már a megfelelő információ eljuttatásával is elérhető, akkor küldjön TEXT levelet. Ha a levélnek akár a legkisebb mértékben is célja a márka építése, az image erősítése, akkor küldjön HTML levelet!


Milyen közönségnek küldi a levelét?

ImageHa potenciális olvasótáborának zöme ingyenes levelezőrendszert (Freemail, Hotmail, stb.), vagy MS Outlook v Outlook Express programokat használ, bátran küldhet HTML levelet, el fogják tudni olvasni őket! Ha azonban olvasói nagy része a nagyvállalatoknál használatos levelezőrendszerek valamelyikét (MS Exchange, Lotus Notes) használja, akkor szinte kötelező a TEXT formátum. Honnan tudhatja meg, hogy mit használnak olvasói? Ismét a legegyszerűbb megoldás, ha megkérdezi tőlük, rögtön a feliratkozáskor.


Milyen a levél szerkezete?

Bizonyos esetekben a levél hossza és/vagy szerkezete lehetővé teszi, hogy TEXT formátum esetén is könnyen olvasható legyen, a legtöbbször azonban nagy segítség a HTML adta lehetőség a megfelelő tördelésre. Általában minél hosszabb egy levél, annál inkább szüksége van a könnyű olvashatóság érdekében a különböző kiemelések, sorszámozott listák, nagyméretű címek, keretes részek stb. használatára.

Attól, hogy jól hangzanak, még nem kell elhinni őket!

Segítségül a szempontok mérlegeléséhez az alábbiakban tisztázunk néhány - még az e-mail marketinggel foglalkozó szakemberek szájából is - gyakran elhangzó félreértést:

1. Félreértés:
A HTML levél jobban építi a márkát, mint a sima szöveges üzenet.
Az igazság: A HTML levél erőteljesebben formálja a márkáról kialakult képet - pozitív és negatív irányban egyaránt! Így csak akkor használja a HTML formátumot, ha azzal professzionális képet tud festeni cégéről! Egy HTML levél professzionális kialakítása néhány órás feladat egy szakembernek. Ha Ön nem az, megéri a feladatot szakemberre bízni!

2.Félreértés:
A HTML-t sokáig tart letölteni a nagy képek miatt.
ImageAz igazság: (a) Nem muszáj a HTML levélnek képeket is tartalmaznia. Ha azért alkalmaz HTML formátumot hogy levele könnyen "emészthető" legyen, lehet, hogy egy képet sem kell elhelyeznie benne (kereteket, különböző levélpapírra emléketető megoldásokat képek alkalmazása nélkül is meg lehet valósítani!).
(b)A megfelelő levélküldő szoftverrel történő levélküldés esetében a levélben található képek nem, csak a rájuk való hivatkozások kerülnek elküldésre, így azokat a felhasználónak nem kell mindenképpen letöltenie, csak akkor, ha meg is kívánja nyitni az üzenetet.

3. Félreértés:
A HTML levélből nehezen "hámozható" ki a lényeg. Tele van figyelemelterelő elemekkel, amelyek megnehezítik a lényegi információ befogadását.
Az igazság: Attól függ, ki készíti, és hogyan. Mivel a HTML levélben valóban jóval több vizuális elemet lehet használni, a hozzáértés vagy az érzék hiánya elképesztő végeredményt produkálhat. A jó tipográfiával elkészített HTML e-mail pedig nemcsak, hogy nem zavaros, de könnyebb olvasni, mint TEXT változatát.

4. Félreértés:
HaBusiness to Business (B2B) piacon dolgozik, vagyis ha vállalatoknak értékesít, akkor címzettjei biztosan nem tudják elolvasni a HTML üzeneteit.
ImageAz igazság: A vállalati levelezőrendszerek használata inkább a nagyobbakra jellemző. Kis és középvállalatok esetén a legelterjedtebb még mindig a MS Outlook és Outlook Express használata, melyek tökéletesen alkalmasak a HTML üzenet megjelenítésére, ráadásul egyre több ilyen vállalat használ szélessávú internet kapcsolatot, amely megint csak kedvez a HTML levélnek. A legjobb azonban ebben az esetben is megkérdezni a feliratkozókat, hogy tudnak-e HTML levelet fogadni. Aki egy MS Exchange vagy egy Lotus Notes mögött ül, és csak TEXT levelet tud fogadni, az nagy valószínűséggel tud erről.

5. Félreértés:
A TEXT levél egyáltalán nem formázható
Az igazság:
A TEXT levélben jóval kevesebb lehet?ľsége van a formázásra,azonban még így is marad elég eszköz arra, hogy olvasóinak emészthető szöveget küldjön el.

6. Félreértés: Ha az olvasók ki szeretnék nyomtatni az e-mailt, akkor a TEXT formátummal könnyebb boldogulni.

Az igazság:
Ha a HTML levél szélessége nem haladja meg a 600 pixelt (képpontot), akkor kinyomtatva az sem lóg le a papírról. Másik technika a nyomtathatóság biztosítására, ha a szélesség meghatározásánál csak relatív méretezést használ (pl.: width="80%").

Végezetül egy jó tanács:
Bármilyen formátum mellett dönt is, feltétlenül küldjön saját magának különböző levelezőprogramokon használatos e-mail címeire egy-egy tesztlevelet, mielőtt a végső változatot elküldi listájára, és próbálja azt az olvashatóság szempontjából is szemügyre venni! Inkább tartson tovább egy levél elkészítése, minthogy olvasói az első pillantás után a lomtárba dobják!

Forrás: Internet-Marketing

www.internet-marketing.hu

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Jóka Kft.
Nacsek Ildikó

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
DS-SPED Szállítmányozó, Ke... DS-SPED Szállítmányozó, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
Márkus János

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Enzosport Kereskedelmi Kft.
Kovács Tünde

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Csúcstechnika Bau Mély és S... Csúcstechnika Bau Mély és Szerkezetépítõ Kft.
Nagy Zsolt

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.