Kiképzett értékesítési nagykövetek |
2010. december 09. csütörtök, 03:00 |
Egyik közeli ismerősöm, volt kollégám a minap bemutatott nekem egy üzletembert, akivel éppen akkor tárgyalt, amikor mi is összefutottunk. Nem mondott sokat rólam és a Lépéselőny üzleti közösségről, de az a két mondat meghatározó volt: a partnernek egyből átment, ki vagyok, mivel foglalkozom, és egyből érdeklődni kezdett egy közös üzlet iránt. Hogy érte el ezt a hatást?
Ajánlás marketing akadémiaElőször is volt kollégám sokat tudott rólunk (bár még egy korábbi cégben dolgoztunk együtt), és volt egy képe róla, mivel is foglalkoztunk. Ami ennél fontosabb, és ami a lényeg, másolható technika: rendszeresen, kb 2-3 havonta folyamatosan hangsúlyt helyeztem és helyeztünk rá, hogy leüljünk és megbeszéljük, kivel mi újság, ki hol tart, pontosan kinek és mire jó a tevékenysége. Ma már ott tartunk, hogy ha szükséges, egy-egy percben be tudjuk mutatni egymás cégét úgy, hogy érdeklődést keltsünk fel iránta. Egy percre az üzlettőlPróbálja ki Ön is:
Ezzel kinevel egy olyan értékesítői gárdát, akinek nem kell fizetést és jutalékot fizetni, laptopot és kocsit adni, mégis hozzák és hozzák az új vevőket!
Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|