Kvíz a több bevételért |
2011. január 27. csütörtök, 03:00 |
Harcolunk nap, mint nap az új vevőkért, a bevételért és profitért – ez rengeteg energiát emészt fel tapasztalatom szerint minden vállalkozó ismerősömnél. Akár leraktuk már egy sikeres vállalkozás alapjait, akár nem, egy biztos: cégvezetőként folyamatos figyelmet igényel a magas szintű termelés fenntartása. Összegyűjtöttünk pár ötletet, amivel ennél nyugodtabbá tehető az üzleti partner keresés – akár jelentősen nyugodtabbá. Új vevő, új termékMikor talált ki utoljára új terméket? Ez lehet egy teljesen új megközelítés, egy teljesen új megoldás – vagy egyszerűen a jelenlegi palettához valamilyen kiegészítés. A lényeg: olyan kombináció legyen, ami az ügyfelek felé újként mutatható be. Ez mindig apropó lehet a régi kapcsolatok felfrissítésére, illetve teljesen új célcsoport megszólítására. Profit szövetségMikor szövetkezett utoljára stratégiai partnerrel, akivel egymás ügyfelei felé a másik fél termékét kezdték volna „ajándékba” adni? Számos olyan cég létezik a piacon, akik az Önével azonos célpiacra nyújtják szolgáltatásukat, így – érdekeik ütközése nélkül – tudnának ugyanannak a vevőkörnek extra dolgokat adni. Ezt lehet úgy is, hogy egymás valamilyen „kóstoló”, „bevezető” jellegű szolgáltatását vagy termékét veszik hozzá a sajátjukhoz ajándékként, vagy közösen eladható csomagajánlattal. HiánygazdaságFagyassza be a kapacitásokat – teremtsen hiányt! Sokszor tapasztaltam már, hogy ha az ügyfelek azt látták: jövő héten, azutáni héten, 10 év múlva ugyanúgy meg tudják venni azt az adott terméket, akkor nem motiválta őket semmi az azonnali döntésre. Ez egy stratégiai döntés kérdése: játsszon okosan a lehetőségeivel, hogy vevői érezzék, az az ajánlat, melyet most kapnak Öntől, valóban nem ismétlődik majd meg. Figyelem: SOHA ne hazudjunk az ügyfeleknek! Csak akkor vállalható ez a megoldás, ha tényleg szűkében lehetünk a kapacitásnak. Értékesítők és marketingesek: az igazi aranybányaMindezek mellett a stratégiai jellegű megoldások mellett az igazi, jól bevált „ősi” megoldás mégiscsak az, ha értékesítőit és marketingeseit teszi hatékonyabbá: lehet bármilyen akció, akármilyen csomagajánlat, ha nincs, aki érdemben megmutassa és értékesítse azt a leendő új vevőknek, akkor nem lesz meg az eredmény (bevétel, profit). Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..