A hideghívás, ami bevételt hoz |
2011. február 03. csütörtök, 03:00 |
Sokan félünk tőle, van aki bele sem vágna, mégis az üzleti partner keresés, az értékesítés szerves része: a hideghívás nélkül a marketing és a bevételszerzés szinte elképzelhetetlen. Az elmúlt két év ráadásul számos olyan cégnél tette szükségessé ezt a direkt megkeresési formát, akik az elmúlt években, évtizedekben már hozzászoktak, hogy meglévő ügyfeleket szolgálnak csak ki, esetleg ajánlásokból szereznek új vevőket. Innen indulva aztán kifejezetten nehéz is lehet ez a kommunikációs mód, így érdekes lehet az alábbi példa, melyet egy partnerünk mesélt nekem ma a témában. Egyszerűség = profit„Nekem az időm a legdrágább – abból nincs több, azt nem lehet megkapni, ha egyszer elveszett” – mondta Péter, és ez jól tükrözi az alap hozzáállását a hideghívásokhoz és az értékesítéshez egyaránt. Nagyon szorosra osztja be idejét, 2-3 percnél többet nem szán egy hívásra, és egy célja van: feltenni azt a pár kérdést, amivel egyértelműen ki tudja szűrni, érdemes-e küldenie tájékoztató e-mailt, vagy találkozót egyeztetni. Technikája pedig borzasztó egyszerű:
Minél egyszerűbben működik egy előszűrés, annál eredményesebb lesz – ez a hideghívásokra hatványozottan igaz! Németh Zoltán
Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni? A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
|
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- A biztos bevételhez vezető egyszerű út
- 2014-ben a SEO fontos része lesz az online marketing
- Gerilla üzletkötés
- Adatbázis vásárlási lehetőség
- eDM vásárlási lehetőség
- Ismét költenek kutatásra a vállalatok
- Kártérítést kaphatnak az erőgazdálkodók a természeti károk után
- Mi lesz a magyar kkv-kkal 2012-ben?
- 90 nap - Ennyi időre előre látni
- MEGHÍVÓ Ghánai Szakmai Nap és Üzleti találkozó
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..