Vevőtúra Nyomtatás
2011. május 23. hétfő, 00:00
Volt szerencsém a közelmúltban a világ élbolyába tartozó egyik futballklub stadionját meglátogatni. Láttam már profi értékesítési rendszereket, ahol észre sem lehet venni, hogy bírnak rá újabb és újabb tételek megvásárlására – de eddig ez jelentette számo

Volt szerencsém a közelmúltban a világ élbolyába tartozó egyik futballklub stadionját meglátogatni. Láttam már profi értékesítési rendszereket, ahol észre sem lehet venni, hogy bírnak rá újabb és újabb tételek megvásárlására – de eddig ez jelentette számomra a mintapéldát. Nagyon tanulságosnak tartom egy vállalkozás számára, hogy tudja felépíteni saját PR-ját.

Az ördög a részletekben rejlik


A stadiontúra megmutatta, hogy tudja egy klub a végsőkig építeni a brandjét. Az első pillanattól az utolsóig egyértelmű volt minden plakátból, molinóból, fotóból, a túra útvonalából, az asszisztens kommunikációjából, hogy mennyire öntudatos és büszke eredményeire a vállalkozás (hiszen végső soron ez is egy gazdasági társaság). Mégis, az egész felépítése mutatta meg igazán, mennyire profin gondolkodnak: a túra végén utunk a klub ajándékboltjába vezetett, ahol a hűtő mágnestől az aktuális mezgarnitúrán keresztül a fürdőköpenyig mindent lehet kapni – és a sorok között haladva nehéz úgy eljutni a pénztárig, hogy valamit ne szeretnénk megvásárolni (pláne szurkolóként). Fizetésnél aztán jön a ráadás: a pultba süllyesztett ablakon át látható kisebb ajándéktárgyak + a szemközti falra ízlésesen kihelyezett mütyürök ellenállhatatlan csábítást jelentenek.

Nyilván mindennek az alapja a termék, amit ez a gárda már elért, az elmúlt több mint száz év során felhalmozott trófeák sora (melyekkel szintén lehet megfelelő belépti díj ellenében fotózkodni). Az viszont egyértelműen látszik, hogy alapítástól kezdve abban gondolkoztak, hogy egyszer egy ennyire elit csapattá válnak majd – és ennek megfelelően mára minden apró kulcstartó és karkötő a klub címerével plusz eladható opcióvá nőtte ki magát.

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
klikk ide!

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!

KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


 A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő  szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.