Hamar (marketing) munka sosem jó Nyomtatás
2011. június 15. szerda, 00:00
Ha pontosan ismeri lehetőségeit és azt, mit és hol és hogyan keres piaca, akkor jelentős előnyre tesz szert versenytársai jelentős részével szemben – az átlagos vállalkozó ugyanis elmulasztja kielemezni a területet, mielőtt cselekedni kezd.

Egyik ügyfelünkkel még réges-régen megállapodtunk egy hirdetésben, amit elhelyezhetett nálunk. Aztán teltek, múltak az idők, és mindig húzta-halasztotta a megjelenést, a legtöbbször az időhiány miatt: nem jutott hozzá, hogy megfogalmazzon egy ütős reklámot.

Megkésve, de fogyva nem

Most aztán bejelentkezett, és meg is értem: most jött el számára az a pillanat, amikor hirdetése időszerű, és a célpiacnak be is találhat, ráadásul felvett egy marketingest, aki érdemi megfogalmazást tud kreálni az üzenethez. Ez persze extrém eset, mégis egy szempontból nagyon jó példa: a marketingben a „most gyorsan, akciósan hirdessünk” véleményem szerint nem működik. Bármilyen csábító is legyen egy hirtelen mélyen leszállított áru lehetősége, ha nincs hozzá koncepció, üzenet, ne adj’Isten a csatorna sem illeszkedik a célpiacunkhoz, akkor ez is ablakon kidobott pénz lesz.

Ami megmutatja, a marketinghez mi szükséges igazán:
-    piacelemzés: ha pontosan ismeri lehetőségeit és azt, mit és hol és hogyan keres piaca, akkor jelentős előnyre tesz szert versenytársai jelentős részével szemben – az átlagos vállalkozó ugyanis elmulasztja kielemezni a területet, mielőtt cselekedni kezd

-    stratégia: alaposan végiggondolva, egy „mi mi után következik” típusú lépéssort felállítva az egyes lépésekhez fog tudni igazítani megfelelő csatornát, üzenetet, ajánlatot, stb. – és ez aztán el fog vezetni a marketing állítólagos ellenségéhez, a hatékonysághoz. Valójában ez a terület is pontosan megtervezhető és felépíthető, de szükséges hozzá az alapos elemzés!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
klikk ide!

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!

KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a  bevétel  és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti  kommunikáció  terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.