Trend a lelke mindennek Nyomtatás
2011. június 29. szerda, 00:00
Aki foglalkozott valaha MLM-el, tudja: a fogyasztói trendek elemzése,kiaknázása komoly üzlet. Ha valaki tisztában van vele,mit és hogy tett,vett,gondolt célpiaca az elmúlt 1–5–10 év során,nem téveszti majd szem elől az újonnan felbukkanó lehetőségeket sem

Aki foglalkozott valaha MLM-el, tudja: a fogyasztói trendek elemzése, és kiaknázása komoly üzlet. Ha valaki tisztában van vele, mit és hogy tett, vett, gondolt célpiaca az elmúlt 1 – 5 – 10 év során, nem téveszti majd szem elől az újonnan felbukkanó lehetőségeket sem.

Nagyvállalati piackutatás mikrovállalati szinten

A nagyvállalatok mindezt iparág-szinten, professzionális cégekhez kiszervezve vizsgáltatják, kutattatják, elemeztetik, és marketingesek hada dolgozik aztán a kapott adatokkal, hogy a várható piaci hullámra még a versenytársak előtt ültessék fel cégüket.

Mit tehet egy mikrovállalkozó ma Magyarországon, ha szeretné megőrizni vagy kiépíteni versenyelőnyét?
A jó hír az, hogy nem csak nagyvállalatoknak érhetőek el a piac adatai, hanem bárki hozzáférhet lényegében minden statisztikához, hála az Internet-korszaknak. Ebből kiindulva nincs más, mint megemészteni a rossz hírt: ahhoz, hogy értékelhető mennyiségű, minőségű és használhatósági fokkal bíró adatokhoz jussunk, először össze kell gyűjteni mindent, ami rendelkezésre áll, majd kielemezni azokat. Kitartó és alapos munkával a statisztikai hivatal, a Neten olvasható marketing elemzések, piackutatások és cikkek, valamint a gazdasági sajtó idevágó adatai összesíthetők, és azoknak a szempontoknak megfelelően csoportosíthatók, ami Önnek megfelel.
Ezért mindenekelőtt gondolja végig, milyen sarokpontok jöhetnek számításba az elemzés során! Mik azok a tényezők, melyek változását érdemes figyelni visszamenőleg, hogy következtetéseket tudjon levonni belőlük a jövőre vonatkozóan? Az alapanyagok piaci ára? A felhasznált alapanyagok típusa, mennyisége, megoszlása? A leendő vevők költési szokásai az elmúlt időszakban?

Ezekre a kérdésekre, ha választ ad magának, könnyebben igazodik majd el a rengeteg adat között, és egyúttal rá
fog ébredni arra is, valójában mit érdemes vizsgálni!

Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
klikk ide!

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?

VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.