Célpiac Nyomtatás
2011. augusztus 03. szerda, 00:00
Ki a célcsoportom? Már-már hamleti a kérdés egy mikrovállalkozó esetében, hiszen melyikünk ne esett volna még abba a hibába, hogy mindenkinek el akart adni?

Ki a célcsoportom? Már-már hamleti a kérdés egy mikrovállalkozó esetében, hiszen melyikünk ne esett volna még abba a hibába, hogy mindenkinek el akart adni?

Gazdálkodj okosan

Egy induló vállalkozás esetében felmerülhet, hogy mivel még nincs tapasztalata az értékesítésben, így azt sem tudhatják, merre keressék a potenciális partnereket. Mégis, ebben az esetben is érdemes feltérképezni, a már befutott versenytársak kiknek reklámoznak? Hol jelennek meg, és ezek a médiumok kiknek szólnak? Kiket tüntetnek fel referenciaként?

Egy befutottabb cég esetében könnyebb a helyzet. Szinte biztos, hogy egy negyedik, vagy ötödik évét megélt vállalkozás életében akad 1-2 olyan terület, ahová többet nem szeretne eladni, mivel az onnan érkező vevőkkel mindig volt valamilyen probléma. Érdemes kielemezni, kik a legjobb vevők (bevétel és profit szempontból külön-külön vizsgálva!).

Akárhogy is, átgondolva előre a célpiacot jelentősen növekedhet a marketing hatékonysága!


Németh Zoltán
Lépéselőny Virtuális Irodaház
A kisvállalkozások üzleti partner keresési mentora

Egyetért? Tiltakozik? Írja meg nekünk véleményét erről -
klikk ide!

Szeretne akár több ezer céget Excel formában, kényelmesen megkapni, feldolgozni?
A Lépéselőny hatalmas, mintegy 21.000 céget tartalmazó adatbázisából több szempont szerint (földrajzi elhelyezkedés, árbevétel, létszám, tevékenységi kör, kapcsolattartó beosztása) gyűjthet ki Önnek megfelelő partnereket.
Szeretné, ha Önnek nem kellene ezzel foglalkoznia, mégis megkapná Excelben az Önnek szóba jöhető partnerek adatait?
VEGYE FEL A KAPCSOLATOT MUNKATÁRSUNKKAL, HA ÉRDEKLI EZ A LEHETŐSÉG!
KATTINTSON IDE, ÉS KÜLDJE EL NEVÉT ÉS TELEFONSZÁMÁT!
ÉRDEKEL, HOGY TUDNÉK AKÁR TÖBB EZER POTENCIÁLIS PARTNERT LETÖLTENI SAJÁT HASZNÁLATRA!



A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketingképzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e-mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.

 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.