Próbavásárlás Nyomtatás E-mail
2011. augusztus 16. kedd, 00:00
Idén is megrendezésre került a Top 10 Call Center verseny

A GfK Hungária 2010-ben alapította a Top 10 Call Center versenyt, melynek díjait próbavásárlók értékelése alapján ítél oda minden évben a legjobb telefonos ügyfélszolgálatok számára. A megmérettetés ágazati szintű; a közvetlenül a vásárlási szituációból származó objektív adatok egyértelműen mutatják az egyes call centerek erősségeit és fejlődési lehetőségeit.

A GfK Hungária által 2010-ben alapított Top 10 Call Center Díj versenyének keretében idén ismét próbavásárlók százai érdeklődnek, kérdeznek, közlik panaszaikat telefonon, illetve fogadják a legkülönbözőbb szolgáltatók call center hívásait – teszik mindezt kilétüket nem felfedve az adott szolgáltató ügyfeleként. Kérdéseik célzottak, a beszélgetések minden részletét rögzítik, azokat pedig a GfK Hungária szakemberei feldolgozzák. Az eredményekből kiderül, mely cégek telefonos ügyfélszolgálatai a legjobbak az általános ügyfélkezelés, a problémamegoldás, illetve az értékesítés területén.

A versenyt a szolgáltatók részéről alapos szakmai felkészülés előzte meg, hiszen az egyes kategóriákban indulók körében a Kiváló Call Center díj elnyerése presztízsértékű. Az iparági átlag felett teljesítő cégek Minősített Call Center címet kapnak, míg a minden kategóriában győztes elnyeri a Best of Call Centers díjat. Mindhárom minősítés egy éven át, a következő verseny lezárásáig él. A 2010. évi verseny abszolút győztese a Vodafone volt.

A Humán Erőforrás Alapítvány fő szakmai támogatásával megrendezésre kerülő verseny egyik vonzereje más megmérettetésekkel szemben, hogy az indulók eredményeit saját versenytársaikéhoz hasonlítják. A bank, biztosító, távközlési, közmű és outsource ágazatokban versengő vállalatok valódi értékként kezelik a verseny eredményét – az eredményeket értékelő tanulmány részletesen bemutatja versenytársaikhoz mért erősségeiket és fejlődési lehetőségeiket.


„Ebben az évben is szoros versenyre számítunk” – mondta el Pauks Felícia, a GfK Hungária Mystery Shopping vezetője. „Az előző év általános tapasztalata, hogy ágazati összehasonlításban az egyes területeken – így például a sokat kritizált menürendszer kapcsán –, a fogyasztók a bankokat minősítették legjobbnak. Az általános kommunikációban – mint az üdvözlés, búcsúzás, és egyéb, nem szakmai beszélgetések – szintén a bankok, valamint a mobilszolgáltatók munkatársai voltak a legmegnyerőbbek a telefonálók megítélése szerint. A távközlési szolgáltatók fő erőssége a telefonos kommunikáció  konzultatív-tanácsadói jellegében, a beérkező igények alapos feltérképezésében, valamint az előfizetői igények alapos megismerésében rejlik. Az értékesítésre vonatkozó kérdésekben a biztosítók a legfelkészültebbek, ők érveltek a legmeggyőzőbben. A panaszkezeléssel kapcsolatos ügyintézésben az élenjáró biztosítók mellé felzárkóztak a bankszektor versenyzői is. Összefoglalva: az előző évben a GfK Hungária próbavásárlói által megválaszolt több mint 120 000 kérdésre adott válaszból egyértelműen kiderül, hogy az egyes ágazatokban induló vállalkozásoknak a várakozási idő csökkentésében és kezelésében, valamint a kommunikáció terén van a legnagyobb fejlődési lehetősége, mely fejlődés egyben szükséges is. Különösen érdemes odafigyelni az ügyfelek az irányú igényére, miszerint részletesebb információ lenne szükséges a telefonos tájékoztatást követő lépésekkel kapcsolatban” – értékelte az előző évi Call Center Díj versenyt Pauks Felícia.

A próbavásárlást azok a cégek használják igazán eredményesen, melyeknek határozott célkitűzése, hogy idő- és költséghatékony telefonos tájékoztatást, továbbá tényleges ügyintézést lehetővé tévő, valóban ügyfélbarát szolgáltatást nyújtsanak. A módszer nagy előnye, hogy az így szerzett információ pontos, objektív és közvetlenül a vásárlási vagy érdeklődési szituációból származik; ezáltal rávilágít mind a kiemelkedő, mind pedig a fejlesztendő területekre.
A felmérések lényege, hogy a cégek megvizsgálják saját tájékoztatási, ügyintézési, illetve értékesítési folyamataikat és megtalálják azon pontokat, ahol jobbak lehetnek – ebben pedig a próbavásárlás rendkívül hatékony visszajelzési lehetőséget nyújt. „Az eredményeket összefoglaló tanulmányban megfogalmazott konkrét slatok felhasználásának eredményeképpen javulhat az ügyfélkiszolgálás, aminek a vásárlók és az ügyfelek egyaránt nyertesei – az adott vállalat pedig elégedettebb, ezáltal hűségesebb fogyasztókat nyerhet” – tette hozzá Pauks Felícia.

Forrás: www.gfk.hu


A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner  keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő  szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció, a gazdasági ismeretek gyakorlati alkalmazásának terepe. Lényeges, gyakorlatban használható információk egy helyen a fő HR és munka témákban: munkaerő, erőforrás fejlesztési, bérszámfejtés, munkaügy, TB. A szakügyintézők, szakmenedzserek, ügyintézők, fejlesztési tanácsadók kincsesbányája, akik a gazdálkodási kar, illetve a menedzsment kézikönyvek elvégzése után gyakorlati ötletek tárházát találják a tréning, állás interjúk, önéletrajz kezelés, munkaerő-felvétel, képzések, coaching, teljesítmény menedzsment témákban.

 

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Nyír-Bacchus Bt.
Fecske László

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Mitsuba Automotive Systems Of ... Mitsuba Automotive Systems Of Kft.
Szluka Zsuzsanna

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Halértékesitö És Kisállat... Halértékesitö És Kisállattenyésztö Szövetkezet
Széles József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Kal-System Ipari, Kereskedelmi... Kal-System Ipari, Kereskedelmi És Szolgáltató Korlátolt Felelõsségû Társaság
Kalmár József

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető