English version
×

Hideghívások

Csak a biztos időpontokért fizet. Kérje ajánlatunkat most! Időpont egyeztetés

Utál telefonálni? Sok időbe kerül a hideghívás?
Telefonálás helyett inkább tárgyalna?
Profi call center szolgáltatásunk korrekt feltételekkel átvállalja a telefonálás idegőrlő feladatát.

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

×

Adatbázis-értékesítés

Magyar cégek adatbázisa

E-mail cím és telefonszám-adatbázis
• e-mail, hírlevél, eDM kampányokhoz
• telemarketing, telesales kampányokhoz
• postai levél, DM kampányokhoz
• GDPR-kompatibilis, legális adatbázis

Bővebb részletek, ajánlatkérés itt

Mit mennyiért adjunk? Nyomtatás E-mail
2007. április 21. szombat, 19:26
ImageMegéri az árát?

Árképzés

Amikor a marketingesek egy árucikk értékét próbálják "belőni" a piaci bevezetés előtt, általában nincs túl nagy mozgásterük a lehetséges árak tekintetében. Azonban egy kevésbé kézzelfogható dolog esetében – szolgáltatás, előfizetés, szeminárium, letölthető elektronikus könyv stb. – a lehetséges árak gyakran meglepően széles skálán mozognak.


 

Az egyik menedzsment tanácsadó kérhet akár 50.000 Ft-ot is óránként, míg egy másik csak 25.000 Ft-ot szab ki ugyanazért a szolgáltatásért. Ez vajon azt jelenti, hogy az első kétszer annyira jó szakember mint a második? Nem feltétlenül. De minden bizonnyal sokkal jobban állítja be az árait.
Egy 68 oldal terjedelmű e-book (elektronikus könyv) tényleg 5-ször annyit ér mint egy ugyanabban a témában íródott 200 oldalnyi anyag, melynek ráadásul még a szerzője is elismertebb? Valószínűleg nem. Mégis mindannyian tapasztalhatjuk, hogy az elektronikus könyvek, hagyományos társaikhoz képest néha megdöbbentő árakon hagyják el virtuális polcaikat.
Mi a helyzet az online havidíjas szolgáltatásokkal? Az érték mely egy előfizetés mögött rejlik, valóban megér havi 2500 Ft-ot? Vagy 8500-at? Vagy a vásárlók netán még 25000 Ft-ot is megadnának érte havonta?


Tesztelje melyik az igazi

ImageMielőtt szolgáltatását véglegesen beárazná, próbálja ki a gyakorlatban, hogy milyen eredményt hoz ha különböző árakon kínálja termékét, szolgáltatását. A teszt eredményeként valódi eladási adatok kerülnek az Ön birtokába, melyek kiindulási alapul szolgálnak a további tervezés során. A számokból egyértelműen látni fogja, hogy miként reagálnak az emberek az Ön ajánlatára valójában, ellentétben azzal a módszerrel, amikor Ön próbálta meg kitalálni.
Vagyis a tesztelés segítségével rengeteg szubjektív tényezőt kizárhat az árképzési egyenletből.

Létezik egy alapelv az árak tesztelésére: addig növelje az árat, amíg el nem éri azt a pontot, amikor az emberek már odébbállnak az ajánlata láttán.
Az így kapott ár nem minden esetben a legmegfelelőbb választás, de legalább azt megtudhatja belőle mi a legmagasabb, de még elfogadható ár a szolgáltatásáért.
Vizsgáljuk meg egy gyakorlati példán keresztül, miként hozható ki a maximális profit egy újonnan piacra dobott e-book eladásából.

A tényleges értékesítés beindítása előtt az alábbi három árat teszteljük:
1.: 2000 Ft,  2.: 4000 Ft, 3.:  6250 Ft

Első lépésként elkészítünk három értékesítési oldalt, melyek az árak kivételével teljesen egyformák. Majd gondoskodunk arról, hogy nagy mennyiségű látogató érkezzen mindhárom oldalra. (A Google Adwords hirdetés segítségével ez könnyedén kivitelezhető.) A párhuzamos tesztelés módszerének alkalmazásával a látogatói forgalmat egyenlő arányban küldjük mindegyik oldalra.

A párhuzamos teszt eredménye:
Image

Az eredményekből egyértelműen látszik, hogy a teszt-eladások során a legmagasabb ár hozta a legnagyobb bevételt, ráadásul jelentős árréssel.
Tanulság: ha nem teszteltük volna le a legmagasabb árat, akkor valószínűleg fel sem tételeztük volna, hogy egy e-book akár még 6500 Ft-ot is megér a célpiacnak.


Elemezze az eredményeket

ImageA fenti példa alapján Önt is bizonyára csábítaná a lehetőség, hogy a legmagasabb, "nyertes" áron kínálja termékét, hogy aztán hátradőlve várhassa a hat számjegyű bevételeket. Ugye?
Néhány termék és szolgáltatás árképzése során valóban ez a jó döntés. Azonban ebben a példában a megrendelések száma az, ami figyelmet érdemel. Jóllehet nem a 4000 Ft-os könyv termelte a legnagyobb bevételt, de a legmagasabb számú megrendelést hozta, igaz kisebb árréssel mint a legmagasabb ár.

Ez a tény egy nagyon lényeges kérdést vet fel: Mi a fontosabb? Azonnali nagy bevételre szert tenni, vagy biztosan megszerezni minél több új vásárlót? Ha az Ön cége életében kulcsfontosságú az új vásárlók szerzése, akkor a 4000 Ft-os árat kell választania. Ez a döntés különösen helytálló, ha az Ön által kínált szolgáltatás havidíjas és rendszeres bevételt generál, vagy ha meglévő vásárlóinak ad el újra és újra.


Figyeljen a részletekre is


ImageLehetetlen megmondani egy termék vagy szolgáltatás legjobb árát anélkül, hogy előtte le ne tesztelne jó néhány variációt. Ahogy a fentiekben is olvashatta fontos megtalálnia a legmagasabb pontot, ameddig még elmehet terméke árának emelésében. Mielőtt túl gyorsan vonna le következtetéseket, fontos az eredmények részletes tanulmányozása is az elérendő céljai fényében. Gondolja át újra üzleti modelljét és válassza azt az árat, mely vállalkozása hosszú távú törekvéseit támogatja.


Forrás: Internet-Marketing

www.internet-marketing.hu 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonal

Hogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?

Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.
Érdekel

Hideghívások, telemarketing

Lead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatás

Értékesítők, cégvezetők számára aranybánya
Sikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból
Érdekel

Adatbázis, e-mail lista, telefonszám lista

Lépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!

Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cége
Érdekel

Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldés

A tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!

Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.
Érdekel

SMS kampányok

Érjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!

Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?
Érdekel

Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!

Rieger és Társai Kft.
Rieger Tiborné

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Fénycsillag Kft.
Csongrádiné Erika

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Anmari Idea Kft
Srek János

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető
Time Center Kft.
Csoma Beatrix

Partner ajánlása ismerősnek
További adatok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Feltöltött állományok >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Ismerősök >> További adatok megtekintése csak regisztrált tagjainknak lehetséges..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Bemutató üzemmód, csak az adatok egy része hozzáférhető


Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.