NetreKész nyertesek |
2008. április 09. szerda, 08:47 |
Megvannak a NETreKÉSZ pályázat első nyertesei Vissza nem térítendő támogatási lehetőség az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és tartalmak iránti társadalmi nyitottságért Összesen 249 091 413 forint vissza nem térítendő támogatásban részesül a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium által kezdeményezett NETreKÉSZ első 50 nyertes pályázata. Az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és tartalmak iránti társadalmi nyitottság növelésén keresztül a program a hazai internethasználat bővüléséhez kíván hozzájárulni. A GKM által életre hívott NETreKÉSZ egy olyan összehangolt állami és piaci motivációs program, amelyben a gazdasági tárca minden egyes piaci forint mellé egy másik forintot tesz az információs társadalom fejlesztéséért. A NETreKÉSZ első pályázati felhívása – országos és helyi civil szervezetek mintaértékű projektjeinek támogatására – 2007. október 16-án jelent meg. A pályázat célja az internethasználat-terjedés legfőbb gátjának, a motiváció hiányának leküzdésére vonatkozó programok megvalósítása volt. A nyertes pályázatokban minden esetben kiemelt célként jelenik meg a digitális írástudás elsajátíttatása; az infokommunikációs eszközök, alkalmazások és szolgáltatások használatával kapcsolatos félelmek csökkentése. Az informatikai kompetencia fejlesztésével növekszik a képzésben résztvevők munkaerő-piaci esélye is, illetve a későbbiekben részesei lehetnek az e-kereskedelem és az e-kormányzat nyújtotta előnyöknek is. A pályázatok által elérni kívánt célcsoportok közös jellemzője az internethasználattól való idegenkedés. A potenciális NET-tanulók rétege igen széles, a fiatal és fiatal felnőttektől kezdve az 55 év feletti korcsoportig, a gazdaságilag aktívaktól az inaktív emberekig, az oktatási rendszerből kikerült fiataloktól a felsőfokú végzettségűekig. Az elsősorban képzési jellegű kezdeményezések legfontosabb feladatukként a számítógépes programok megismerésének elsajátíttatását, és az internethasználat adta előnyök kihasználására való felkészítést jelölték meg. A megvalósításra a nyerteseknek maximum 1 év áll rendelkezésükre. A 2007. évi NETreKÉSZ pályázat nyerteseinek névsora a http://gkm.gov.hu/sajtoszoba/sajtoanyagok/2008_sajto/08_aprilis/netrekesz_nyert.html címen tekinthető meg. Forrás: Gazdasági és Közlekedési Minisztérium A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..