BKV-sztrájk: igazolt a távollét |
2008. április 18. péntek, 06:45 |
A fővárosiak harmada nem megy dolgozni péntekenBudapesten a megkérdezettek harmada nem megy dolgozni vagy iskolába a BKV-sztrájk miatt pénteken. Ez derült ki a Szonda-Ipsos közvélemény-kutató intézet felméréséből, melyet az MTV rendelt meg. A közszolgálati televízió esti híradójában közzétett adatok szerint az emberek 32 százaléka azt mondta, hogy nem megy majd dolgozni vagy iskolába, hét százalékuk pedig sehogy nem közlekedik. A megkérdezettek 27 százaléka azt tervezi, hogy autóba száll, 17 százalékuk biciklivel közlekedik majd, 14 százalékuk gyalogolni fog. Mindössze három százaléknyian nyilatkoztak úgy, hogy taxival utaznak - derült ki a felmérésből. Taxit már csütörtökön sem lehetett rendelni a fővárosban, és ha valaki el is indul dolgozni, hosszas várakozásra, dugókra kell számítania. A Munka Törvénykönyvének rendelkezései szerint a távollétet igazoltnak kell tekinteni, ha valaki a sztrájk miatt nem ér be a munkahelyére. Ahelyett azonban, hogy a szabadnapot a dugóban ülve töltjük, és a távollét idejét máskor dolgozzuk le, vagy szerencsésebb inkább szabadnapot kivenni. Az egész napos sztrájk alatt a BKV Zrt. alvállalkozói a normális menetrend szerint közlekednek. Jár Budafokon és a XI. kerületben a 150-es, a 14-es és 114-es, 30-as, a 40-es gyors, a 41-es és 41 gyors, az 50-es, 58-as, a 250-es, a 13-113-113A, és a 87-87A-187-es jelzésű autóbusz. A hétköznapi menetrend szerint járnak a IV., XIV. és a XVII. kerületben közlekedő 88-as, 120-as, 147-es, 170-es gyors jelzésű buszok is, valamint a 83-as trolipótló és a 73-as autóbusz is, amely 6-7 perces követési távolsággal jár az Etele tér és a Nyírpalota utca között. A posta közleményben ígérte, hogy nem lesz fennakadás, a közszolgáltatások a sztrájk idején is zavartalanul működjenek. A vállalat fokozott erőfeszítéseinek köszönhetően remélhetőleg egy küldemény célba juttatásával sem lesz gond – bár nyilván nem csak rajtuk múlik, hogy valóban késedelem nélkül eljuttassanak a címzettekhez minden küldeményt a sztrájk ideje alatt.
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |
Ügyfélszolgálat, bejövő híváskezelés, túlcsorduló hívások kezelése, kampányvonalHogyan tud úrrá lenni a folyamatosan csöngő telefonokon?Üzembiztos módszert mutatunk: munkatársai helyett mi fogadjuk cége beérkező hívásait (vagy azok egy részét, igényei szerint), nyugodt mederbe terelve feladatait.Érdekel |
|
|
|
Hideghívások, telemarketingLead generálás, időpont-egyeztetés, piackutatás, közvélemény-kutatásÉrtékesítők, cégvezetők számára aranybányaSikerdíjas tárgyalási időpont egyeztetés friss és szűrt cégadatbázisból Érdekel |
|
|
|
Adatbázis, e-mail lista, telefonszám listaLépéselőny Önnek, a konkurensei előtt - Tessék, válasszon vevőt magának!Marketing adatbázis, amire szüksége van ahhoz, hogy végre beinduljon a cégeÉrdekel |
|
|
|
Hírlevél kampányok, tömeges és célzott eDM küldésA tömeges DM levél küldés bizonyítottan hatékony módja annak, hogy növelje a forgalmát!Ne bajlódjon az adatbázis építéssel! Csoportos e-mail küldés, eDM marketing szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésére.Érdekel |
|
|
|
SMS kampányokÉrjen el egyszerre több ezer ügyfelet azonnal! Az olcsó és kiemelkedően hatékony kampány, amire eddig várt!Tegyük fel, hogy időszakos akciója hírét gyorsan szeretné potenciális vagy már meglévő ügyfelei ezreihez eljuttatni. Milyen módszert választ?Érdekel |
Kapcsolódó cikkek
- „goliat” győzött, majd aludt egy picit.
- Tovább csökkent az elektronikus média reklámbevétele
- Cégvezetők Jótékonysági Bálja - Kedvezmény Lépéselőny Tagoknak
- Hogy tisztán lássunk az üzletben…. VISION FIX
- Hirdetési megoldások piactere az interneten: startol a MediaVásár
- Üzletember és otthon
- Tanulság, amit a közösségi portálok mutatnak
- A nők recepteket, a férfiak pornót néznek
- Felmérés a közösségi oldalak használatáról
- Hitelesség a közösségi médiában
Lépjen kapcsolatba a Virtuális Irodaház Tagjaival - egy kattintással!
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..
Regisztrációhoz kattintson ide..