2009. március 03. kedd, 07:14 |
Média- és kreatívtender az NKA-nál
Nettó 64 millió forintos keretösszegre írt ki kreatív-, gyártási- és médiatendert a Nemzeti Kulturális Alap. A feltételek nyíltak, a teljes dokumentáció nyilvános.
A 2009-es kommunikációs terv megvalósításához kapcsolódó médiavásárlási, produkciós és kapcsolódó kreatívfeladatokra írt ki tendert a Nemzeti Kulturális Alap (NKA) igazgatósága – derül ki a Tenders Electronic Daily uniós tenderértesítőből. A rendelkezésre álló becsült keretösszeg nettó 64 millió forint, a megbízás az év végéig szól. A tenderen olyan ajánlattevők indulhatnak, amelyek az előző három teljes évben legalább 5, legalább 30 millió forint értékű, külön megbízóktól származó média-, kreatív- vagy produkciós referenciával. Az elbíráláskor összesen tíz szempont dönt, amelyek közül kiemelkedik a kommunikáció, illetve a kiemelt események szakmai tartalma (30-30 pont a lehetséges 125-ből), a vállalási árak és a felajánlott felületek értéke. Emellett 10-10 pont jár például arra is, ha a tévés hirdetések fele „önálló műsorszámként”, reklámblokkon kívül jelenik meg, a nyomtatott médiában megjelentetendő programajánlók pedig a kulturális rovatban jelennek meg. Az ajánlattételi határidő április 10-e. A teljes dokumentáció ingyenesen elérhető online (www.patt.hu/nka/media2009.doc), és az ajánlattevők által feltett kérdésekre adott válaszok is mindenki számára megtekinthetők.
Forrás: Kreatív Online A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben. |