Médiatender Nyomtatás
2009. március 05. csütörtök, 07:16

Újabb médiatender a Pro Regiónál

Tavaly október után most újabb médiatendert írt ki a Pro Regio Nonprofit Közhasznú társaság. Ezúttal nettó 24 millió 400 ezer forint keretösszegből gazdálkodhat a nyertes.


A tavalyi tendergyőztes Fair Media Agency-vel még az év végén lejárt a közös munka, így a Pro Régió újabb tárgyalás nélküli médiatendert hirdetett meg. A kiírás szerint a feltételek ugyanazok, mint tavaly októberben voltak (az alkalmasság feltétele az elmúlt három évben – 2005-től 2007-ig – összesen legalább két darab nettó kétmillió forint értékű médiavásárlási referencia. A tárgyalás nélküli eljáráson a legalacsonyabb összegű pályázat nyer.), csak más a keretösszeg és felületigény.

A feladat médiavásárlás európai uniós és hazai pályázati felhívások és pályázati eredmények megjelentetéséhez, továbbá álláshirdetések közzététele az interneten.

Az ajánlattevőnek be kell mutatnia két darab, vagy nettó ötmillió forint értékű médiavásárlást. A nettó 24 millió 400 ezer forintos tenderen az az ajánlattevő győz, amely a legalacsonyabb árat kínálja.

Az ajánlattételi határidő március 16-a, a szerződést várhatólag március 20-án kötik meg a felek.

Forrás: Kreatív Online

 

A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.