Idén is Business Superbrand a Szonda Ipsos Nyomtatás
2009. május 19. kedd, 05:00


A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó díjakat. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Szonda Ipsos ismét Business Superbrand minősítést kapott.


 Sokat jelent számunkra, hogy idén is kiérdemeltük ezt a díjat. Fontos, objektív visszaigazolása, megerősítése a mindennapi munkánknak. Azt mutatja, hogy jó úton járunk. Büszkék vagyunk rá, hogy az eredményességünket és a megbízhatóságunkat a megrendelők mellett a független zsűri is elismeri. Mi, a Szonda Ipsosban, hisszük, hogy megvannak az eszközeink ügyfeleink üzleti törekvéseinek hatékony támogatására. Képesek vagyunk segíteni őket abban, hogy helyesen mérjék fel döntéseik fogadtatását a piacon, s így a legmegfelelőbb stratégiát alakítsák ki. A másodjára is megítélt Business Superbrand-díj azt bizonyítja, hogy reális alapja van a hitünknek – nyilatkozta Gulyás János, a Szonda Ipsos vezérigazgatója.

Dr. Bienerth Gusztáv, a Business Superbrands Bizottság elnöke, az Amerikai Kereskedelmi Kamara elnöke szerint, a kiváló márka iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termék, a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója valamint az általa kialakított imázs és brand egyensúlyban van, s hosszú távon egyensúlyban is marad.

A Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program, ami az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, amelyek nem elsősorban fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

A program lelke az önkéntes szakértői bizottság, tagjai az üzleti szférát jól ismerő, neves és elismert szakemberek. A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – a kisebb vállalkozásokat, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.

A szakértői bizottság tagjai a márkákat a következő elvek alapján értékelik: „Business Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket az üzleti szféra szereplői elvárnak, elismernek, s amiért megbíznak benne. A Business Superbrandek – bár nem kizárólagosan – vállalkozásokat és szervezeteket szolgálnak ki. Egy Business Superbrand a minőséget, a megbízhatóságot és a kiválóságot képviseli.”

Az eredetileg Nagy-Britanniából indult Superbrands program, ma már világszerte 82 országban működik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között.

Forrás
Szonda Ipsos
A Lépéselőny Virtuális Irodaház üzleti közösség, az üzleti partner keresésre alkalmas cégtár, szakmai tudakozó. Legyen a célja új vevő szerzés, értékesítés – a Lépéselőnnyel a bevétel és a haszon nem marad el. A magyar gazdaság szereplői közti üzleti kommunikáció terepe, az online marketing gyakorlati kipróbálására tökéletes helyszín. Keresőmarketing és marketing képzések, weboldalkészítés és keresőoptimalizálás, e mail szolgáltatások profi színvonalú kivitelezéséhez szükséges tudásanyagok mind megtalálhatók a Lépéselőnyben.
 

Weboldalunk cookie-kat használ annak érdekében, hogy jobb felhasználói élményt biztosítson azáltal, hogy a cookie-k megjegyzik a személyes beállításait. További információkért olvassa el az Adatkezelési Szabályzatunkat.

A fentiekket egyetértek.